Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2004, 23:14   #81
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
"Panzerfaust en Skewdriver...

op deze site gevonden, je tekst:White Aryan Resistance
Click here if you are a RACIST
www.resist.com/ - 2k - Cached - Similar pages

Als je mocht problemen krijgen met andersgekleurde medemensen, sta ik aan HUN kant, NIET aan de jouwe "

Filoe en Pianoman, 't is niet omdat ik een skrewdriver-tekst gebruik dat ik 'n skinhead ben.
Waar het wel om gaat is dat die tekst verdomd goed stelt wat er aan het gebeuren is. PUNT.
Nu, ik denk niet dat U aan mijn kant gewenst bent, indien ik problemen krijg met andersgekleurden. U behoort naamelijk tot het ras van dezen die hun kont draaien in de richting van de sterkste...
Niet echt de makker die we nodig hebben.
Ik zou me beledigd voelen als je 't omgekeerde vertelde
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 23:20   #82
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
België wordt islamrepubliek

"Islam betekent vrede", roepen naïeve apostelen van de multiculturele samenleving nog altijd. Tegen beter weten in. Na de bloedbaden van 11 september in New York en 11 maart in Madrid.

Op 13 december 2003 werd in Turkije Muhammed Bastin aangehouden in verband met de bomaanslagen in Instanbul. Daarbij vielen op 15 en 20 november 66 doden en 750 gewonden. Muhammed Bastin is de zoon van Jean-François Bastin, een tot de islam bekeerde Belg die zich tegenwoordig 'Abdullah Abu Abdulaziz' noemt en die aan het hoofd staat van de moslimpartij PCP. Bij de verkiezingen behaalde Bastin in onze hoofdstad meer dan 10.000 stemmen. En dat heeft de man aan het dromen gebracht.

De Nederlandse omroep trok naar Brussel en voelde Bastin aan de tand over zijn toekomstplannen. En die laten aan duidelijkheid niets te wensen over. Zo moeten er eigen banken komen en een apart islamitisch onderwijsnet. In afwachting van het ultieme doel: de vestiging van een islamitische staat in België. Op termijn, - korte termijn - aldus een zegezekere Bastin, zal iedereen in België moslim worden. Door de wervende kracht van de islam ... en - als dat nodig is - het nodige duwtje in de rug.

"We zullen de mensen laten kennismaken met de islam. En dan mogen ze zelf kiezen. Ofwel vinden ze het goed - en worden ze moslim - ofwel vinden ze het niet goed en dan mogen ze vertrekken." Jawel, u leest het goed. Geef toe: verdraagzame jongens, toch? Bastin laat er ook geen twijfel over bestaan welk lot de vrouwen beschoren is in zijn islamitische heilstaat. "Alle vrouwen zullen een hoofddoek moeten dragen. Uiteraard." Tja, en als ze dat niet leuk vinden, "mogen ze vertrekken" ...

Zowat elke veiligheidsdienst in het vrije westen wéét dat vooral 'bekeerde' autochtonen vatbaar zijn voor de lokroep van het moslimfundamentalisme. Bij de ontmanteling van terreurnetwerken, botsen ze steevast op 'bekeerde' westerlingen. Maar in België knijpen we wel een oogje toe. Zodat nog maar eens bewezen werd dat het af en toe verhelderend kan zijn naar de Nederlandse televisie te kijken om te zien wat in ons land maar al te vaak met de mantel der liefde wordt toegedekt.
Welpje,
Over mij kan gerust zijn: atheïst tot in de kist, maar ik laat anderen hun geloofsvrijheid
Enne, die Bastin, zat die vroeger niet bij het FN of was dat zijn vader?
? Ik herinner me zoiets!
Oud 3 april 2004, 23:35   #83
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louise
ik snap echt niet hoe iedereen hier zo blind kan zijn voor de problemen die er zich voordoen!!!
Jullie gaan ewoon alles uit de weg en passen jullie aan aan hen.
[/quote]
Louise,
Alles verandert: er is ok een tijd geweest dat de mensen schrik hadden van communisten, en een tijd dat ze schrik hadden van stoomtreinen...
Oud 3 april 2004, 23:45   #84
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

filosoof schreef:
Citaat:
Over mij kan gerust zijn: atheïst tot in de kist, maar ik laat anderen hun geloofsvrijheid
Blijkbaar heeft uw moslimvriendje daar andere ideeën over. Ligt de hidjaab voor het vrouwtje al klaar
Oud 4 april 2004, 00:23   #85
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Alles verandert: er is ok een tijd geweest dat de mensen schrik hadden van communisten, en een tijd dat ze schrik hadden van stoomtreinen...
En Socrates en Plato hadden schrik van de sofisten, de nep-filosofen....
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 00:34   #86
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
filosoof schreef:
Citaat:
Blijkbaar heeft uw moslimvriendje daar andere ideeën over. Ligt de hidjaab voor het vrouwtje al klaar
Absoluut niet, hoewel het volgens de bijbel ook zou "moeten":
in 1Corinthiers staat duidelijk:
11:5 But every woman that prayeth or prophesieth with her head uncovered dishonoureth her head: for that is even all one as if she were shaven.

11:6 For if the woman be not covered, let her also be shorn: but if it be a shame for a woman to be shorn or shaven, let her be covered.
Voor degenen die last heb met het bijbel-Engels: zo staat het in de Statenbijbel:
6 Want indien een vrouw niet gedekt is, dat zij ook geschoren worde; maar indien het lelijk is voor een vrouw geschoren te zijn, of het haar afgesneden te hebben, dat zij zich dekke.
7 Want de man moet het hoofd niet dekken, overmits hij het beeld en de heerlijkheid Gods is; maar de vrouw is de heerlijkheid des mans.
8 Want de man is uit de vrouw niet, maar de vrouw is uit den man.

En Corinthiers is een deel vh NT, niet vh OT!! (géén excuses dus :o
Waarom denk je dat ik schreef "atheïst tot in de kist, "
En ondertussen zijn die moslims toch zo slecht!
Oud 4 april 2004, 01:12   #87
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
filosoof schreef:Blijkbaar heeft uw moslimvriendje daar andere ideeën over. Ligt de hidjaab voor het vrouwtje al klaar
11:5 But every woman that prayeth or prophesieth with her head uncovered dishonoureth her head: for that is even all one as if she were shaven.

11:6 For if the woman be not covered, let her also be shorn: but if it be a shame for a woman to be shorn or shaven, let her be covered.
Voor degenen die last heb met het bijbel-Engels: zo staat het in de Statenbijbel:
6 Want indien een vrouw niet gedekt is, dat zij ook geschoren worde; maar indien het lelijk is voor een vrouw geschoren te zijn, of het haar afgesneden te hebben, dat zij zich dekke.
7 Want de man moet het hoofd niet dekken, overmits hij het beeld en de heerlijkheid Gods is; maar de vrouw is de heerlijkheid des mans.

Bravo, Filosoof, ge kunt lezen en tekstjes "prikken"... Nu nog leren "begrijpen" wat ge leest en we zijn er...
Oud 4 april 2004, 01:16   #88
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Citaat:

Bravo, Filosoof, ge kunt lezen en tekstjes "prikken"... Nu nog leren "begrijpen" wat ge leest en we zijn er...
De bijbel toch onfeilbaar? Als we die nu nog niet at face-value mogen nemen? Hier, kijk, de Statenbijbel, om te verifiëren:http://www.coas.com/bijbel/
Oud 4 april 2004, 01:31   #89
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Oud 4 april 2004, 01:31   #90
de Vexille
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

De bijbel toch onfeilbaar? Als we die nu nog niet at face-value mogen nemen? Hier, kijk, de Statenbijbel, om te verifiëren:http://www.coas.com/bijbel/
Ik denk dat ik hier meer versies van de Bijbel heb liggen dan je je kan voorstellen

Het gaat hier om een aantal voorschriften/aanbevelingen in de eredienst ten tijde van de vroege christelijke kerkgemeenschappen. Helemaal geen algemeen voorschrift dat vrouwen gesluierd of met hoofddoek door het leven zouden moeten gaan. Het betreft ook het regelen van een aantal lokale aangelegenheden in de gemeenschap van de Korinthiërs. Het is ook zeer duidelijk dat hier geen sprake is van "geloofspunten".

Maar je mag dit gerust "at face value" nemen hoor... en proberen te wringen en te kneden totdat je een gelijkenis vindt met de islamitische hoofddoek. D�*t zijn we ondertussen wel al gewoon
Oud 4 april 2004, 01:32   #91
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hilarisch, je doet het weer.
Oud 4 april 2004, 01:46   #92
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik denk dat ik hier meer versies van de Bijbel heb liggen dan je je kan voorstellen

Het gaat hier om een aantal voorschriften/aanbevelingen in de eredienst ten tijde van de vroege christelijke kerkgemeenschappen. Helemaal geen algemeen voorschrift dat vrouwen gesluierd of met hoofddoek door het leven zouden moeten gaan. Het betreft ook het regelen van een aantal lokale aangelegenheden in de gemeenschap van de Korinthiërs. Het is ook zeer duidelijk dat hier geen sprake is van "geloofspunten".

Maar je mag dit gerust "at face value" nemen hoor... en proberen te wringen en te kneden totdat je een gelijkenis vindt met de islamitische hoofddoek. D�*t zijn we ondertussen wel al gewoon
Ik moet er niet aan wringen en kneden: ik neem de teksten zoals ze er staan, JIJ bent het die wringt om er een andere betekenis aan te geven
De Statenbijbel is wel de meest aanvaarde NL bijbelvertaling, of niet soms?
Ikzelf zou er niet aan denken, mijn leven te laten bepalen door een boek dat voor het NT , in stukjes stamengesteld werd tussen het einde van de 1° eeuw en de 6° eeuw, en een paar honderd keer op pauselijke inspiratie angepast werd maar ik kom er dan ook eerlijk voor uit dat ik er niet in geloof...
Vervelend, zo iemand die je je eigen bijbelteksten voor de voeten komt gooien, hé?
Dat is mijn reactie op het spelletje "moslimpesten" dat hier gespeeld wordt sinds 10/11/2001. Voor men daarmee begon deed ik dat niet, hoewel ik de bronnen ook al kende.
Geef toe dat er in het OT en in die brieven vanPaulus één en ander staat dat niet door de beugel kan, en dat Mattheus moeilijk kan doen verdwijnen (en dat ook nooit onecht verklaard werd, zoals de apocriefe evangeliëen)....
Oud 4 april 2004, 01:57   #93
de Vexille
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik moet er niet aan wringen en kneden: ik neem de teksten zoals ze er staan, JIJ bent het die wringt om er een andere betekenis aan te geven
Ikzelf zou er niet aan denken, mijn leven te laten bepalen door een boek dat voor het NT , in stukjes stamengesteld werd tussen het einde van de 1° eeuw en de 6° eeuw, en een paar honderd keer op pauselijke inspiratie angepast werd maar ik kom er dan ook eerlijk voor uit dat ik er niet in geloof...
Vervelend, zo iemand die je je eigen bijbelteksten voor de voeten komt gooien, hé?
Dat is mijn reactie op het spelletje "moslimpesten" dat hier gespeeld wordt sinds 10/11/2001. Voor men daarmee begon deed ik dat niet, hoewel ik de bronnen ook al kende.
Geef toe dat er in het OT en in die brieven vanPaulus één en ander staat dat niet door de beugel kan, en dat Mattheus moeilijk kan doen verdwijnen....
Ik wring NIETS, nul noppes... Wat is volgens jou de betekenis van die tekst? Waarover gaat het hier? Wat schrijft, en vooral waarom schrijft Paulus deze brief ? (dat staat er nl. letterlijk in, moet "ik" er niet bij interpreteren zoals je suggereert) Heb je hem volledig gelezen? En begrepen?

...of is het gewoon een "handig" gekozen citaatje zoals we dat hier wel meer gewoon zijn?

by the way, je mag voor mijn part de Statenbijbel gebruiken hoor. Ik heb hier naast de computer de Willibrord Vertaling liggen van de KBS. Maar de Statenbijbel staat binnen handbereik en die teksten zijn gelijklopend. Toch nog eens heeeeeel goed nalezen, Filosoof. Ik kèn m'n teksten en ik ken ze zeer goed. Je maakt je hier feestelijk belachelijk hoor.

Oh ja, als je wil vergelijken : http://www.willibrordbijbel.nl/
Oud 4 april 2004, 02:06   #94
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Geef toe dat er in het OT en in die brieven vanPaulus één en ander staat dat niet door de beugel kan, en dat Mattheus moeilijk kan doen verdwijnen....
Ik wring NIETS, nul noppes... Wat is volgens jou de betekenis van die tekst? Waarover gaat het hier? Wat schrijft, en vooral waarom schrijft Paulus deze brief ? (dat staat er nl. letterlijk in, moet "ik" er niet bij interpreteren zoals je suggereert) Heb je hem volledig gelezen? En begrepen?

...of is het gewoon een "handig" gekozen citaatje zoals we dat hier wel meer gewoon zijn?

by the way, je mag voor mijn part de Statenbijbel gebruiken hoor. Ik heb hier naast de computer de Willibrord Vertaling liggen van de KBS. Maar de Statenbijbel staat binnen handbereik en die teksten zijn gelijklopend. Toch nog eens heeeeeel goed nalezen, Filosoof. Ik kèn m'n teksten en ik ken ze zeer goed.
@dV,
Ik twijfel er niet aan dat je je teksten zeer goed kent, beter dan ik, maar dan zie je er zelf ook wel de zwakheden van, hoop ik, en in het NT zijn de brieven van Paulus écht niet het fraaiste! (zeker niet voor mensen die een strijd willen beslechten met een "ketterij" van dezelfde godsdienst, op basis van een vergelijking van koranteksten, die "bruut materiaal" zijn, in vergelijking met 19 eeuwen lang bij geschaafde en aan een wisselend dogma aangepaste teksten."vooral waarom schrijft Paulus deze brief ? " Die vraag wordt hier nooit gesteld ovr de koran en Mohammed...
Oud 4 april 2004, 02:21   #95
de Vexille
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
@dV,
Ik twijfel er niet aan dat je je teksten zeer goed kent, beter dan ik, maar dan zie je er zelf ook wel de zwakheden van, hoop ik, en in het NT zijn de brieven van Paulus écht niet het fraaiste! (zeker niet voor mensen die een strijd willen beslechten met een "ketterij" van dezelfde godsdienst, op basis van een vergelijking van koranteksten, die "bruut materiaal" zijn, in vergelijking met 19 eeuwen lang bij geschaafde en aan een wisselend dogma aangepaste teksten."vooral waarom schrijft Paulus deze brief ? " Die vraag wordt hier nooit gesteld ovr de koran en Mohammed...
Vergelijkingen met de Koran en de profeet Mohammed (is niet mijn profeet, maar soit) interesseren me geenszins... Ik heb de Koran wel eens ter hand genomen puur om toch ergens te weten waar het over gaat, maar ik weet goed genoeg hoe delicaat het is om teksten uit hun verband te rukken. Ik doe dat dus niet...

Maar evenmin kan ik het hebben dat de Bijbel "gebruikt" wordt als "groot citatenboek" om één en ander zonodig te moeten bewijzen. D�*n is m'n aandacht gewekt en dan geef ik desnoods tegengas. Zoals hier weer... Wie de brieven van Paulus niet kent en de context niet snapt, kan uit losse citaatjes inderdaad een zeer verkeerde indruk krijgen. En om de "juiste" indruk te krijgen moet je niet "kneden en interpreteren", maar volledig lezen. Da' alles.

By the way, Filosoof... We zijn elkaar reeds een paar keer tegengekomen op dit forum. Ik ben het toch niet die hier met Bijbel- of Korancitaten gooit?
Oud 4 april 2004, 03:18   #96
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
@dV,
Vergelijkingen met de Koran en de profeet Mohammed (is niet mijn profeet, maar soit) interesseren me geenszins... Ik heb de Koran wel eens ter hand genomen puur om toch ergens te weten waar het over gaat, maar ik weet goed genoeg hoe delicaat het is om teksten uit hun verband te rukken. Ik doe dat dus niet...

Maar evenmin kan ik het hebben dat de Bijbel "gebruikt" wordt als "groot citatenboek" om één en ander zonodig te moeten bewijzen. D�*n is m'n aandacht gewekt en dan geef ik desnoods tegengas. Zoals hier weer... Wie de brieven van Paulus niet kent en de context niet snapt, kan uit losse citaatjes inderdaad een zeer verkeerde indruk krijgen. En om de "juiste" indruk te krijgen moet je niet "kneden en interpreteren", maar volledig lezen. Da' alles.

By the way, Filosoof... We zijn elkaar reeds een paar keer tegengekomen op dit forum. Ik ben het toch niet die hier met Bijbel- of Korancitaten gooit?
@de Vexille,
idd, JIJ bent het niet die hier schermen vol korancitaten plakt om te bewijzen dat islamieten minderwaardig zijn. (een verdoken vorm van racisme IMO, en dat is de reden waarom ik er nogal scherp tegen doe.)

Tot nu heb ik jou ook geen bijbelcitaten gestuurd, behalve vandaag, toen je tussenkwam in de discussie met VB-er Wolf... die maar weer eens het spookbeeld van de verplichte sluier bovenhaalde... (ze waren in feite voor Wolf bedoeld)
Verder worden verzen uit de bijbel al 1800 jaar in en uit hun verband en te pas en te onpas geciteerd: als er één veelgeciteerd boek is in de wereld, dan is het wel de bijbel: je kan me hoogstens verwijten dat ik de traditie verder zet.... xvoor de link naar de wilibrordus-vertaling (Katholieke bijbelstichting, neem ik aan, ze staat bij mijn favorites nu, bij godsdiensten/christendom.
Oud 4 april 2004, 08:17   #97
Attiladehun
Banneling

Standaard

[quote="filosoof"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Die tekst was veel te lang om te lezen, maar heeft uw vrouw geen goesting in een partouze?

Wat een seksistische en sadistische reaktie!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2004, 08:20   #98
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Die tekst was veel te lang om te lezen, maar heeft uw vrouw geen goesting in een partouze?
Waarschijnlijk wel, maar niet met Typo erbij
Seksist en sadist!
Oud 4 april 2004, 08:24   #99
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Ik klaag de dagdagelijkse Moslim-provocatie in Antwerpen, Mechelen, Brussel, Gent en de rest van de Europese steden aan!
Kan je Antwerpen er even vantussen laten want ik woon in het centrum van het Stad, en ik merk niks van wat jij vertelt.
Tel Antwerpen er gerust bij, want ik woon midden in een Antwerpse 'concentratiewijk' en merk alle dagen wel iets van wat TypO vertelt.
Piano wandelt waarschijnlijk alleen op de Meir en de Keyzerlei.
Hij vindt zichzelf te goed om in mijn buurt te komen kijken.
Oud 4 april 2004, 08:24   #100
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
België wordt islamrepubliek

"Islam betekent vrede", roepen naïeve apostelen van de multiculturele samenleving nog altijd. Tegen beter weten in. Na de bloedbaden van 11 september in New York en 11 maart in Madrid.

Op 13 december 2003 werd in Turkije Muhammed Bastin aangehouden in verband met de bomaanslagen in Instanbul. Daarbij vielen op 15 en 20 november 66 doden en 750 gewonden. Muhammed Bastin is de zoon van Jean-François Bastin, een tot de islam bekeerde Belg die zich tegenwoordig 'Abdullah Abu Abdulaziz' noemt en die aan het hoofd staat van de moslimpartij PCP. Bij de verkiezingen behaalde Bastin in onze hoofdstad meer dan 10.000 stemmen. En dat heeft de man aan het dromen gebracht.

De Nederlandse omroep trok naar Brussel en voelde Bastin aan de tand over zijn toekomstplannen. En die laten aan duidelijkheid niets te wensen over. Zo moeten er eigen banken komen en een apart islamitisch onderwijsnet. In afwachting van het ultieme doel: de vestiging van een islamitische staat in België. Op termijn, - korte termijn - aldus een zegezekere Bastin, zal iedereen in België moslim worden. Door de wervende kracht van de islam ... en - als dat nodig is - het nodige duwtje in de rug.

"We zullen de mensen laten kennismaken met de islam. En dan mogen ze zelf kiezen. Ofwel vinden ze het goed - en worden ze moslim - ofwel vinden ze het niet goed en dan mogen ze vertrekken." Jawel, u leest het goed. Geef toe: verdraagzame jongens, toch? Bastin laat er ook geen twijfel over bestaan welk lot de vrouwen beschoren is in zijn islamitische heilstaat. "Alle vrouwen zullen een hoofddoek moeten dragen. Uiteraard." Tja, en als ze dat niet leuk vinden, "mogen ze vertrekken" ...

Zowat elke veiligheidsdienst in het vrije westen wéét dat vooral 'bekeerde' autochtonen vatbaar zijn voor de lokroep van het moslimfundamentalisme. Bij de ontmanteling van terreurnetwerken, botsen ze steevast op 'bekeerde' westerlingen. Maar in België knijpen we wel een oogje toe. Zodat nog maar eens bewezen werd dat het af en toe verhelderend kan zijn naar de Nederlandse televisie te kijken om te zien wat in ons land maar al te vaak met de mantel der liefde wordt toegedekt.
Welpje,
Enne, die Bastin, zat die vroeger niet bij het FN of was dat zijn vader?
? Ik herinner me zoiets!

Filosoof; ik ben ook atheist tot in de kist. (Ben in de fond zelfs een groene, links nooit, maar maar da's een ander verhaal) Ik ben er enkel meer en meer van overtuigd en dat merk ik echt wel dagdagelijks, dat ze mij hiervoor de rekening wel 's zullen presenteren. Feit is dat heel veel, niet allemaal, maar heel veel moslims -desnoods stilletjes, diep in hun hart- op ons neerzien en ons ongelovige honden vinden.
Ik win er niks mee zenne met dat hier te verkondigen. Niks.
Wat ik wel wil is dat er stillaan 's iets gaat veranderen.
En op 't moment dat ik dat zeg, zeggen mensen als jij, dat ik droom en waanvoorstellingen heb, waardoor mensen zoals ik de neiging hebben om eens alle vastgestelde feiten op een rijtje te zetten... En zo komen we in oeverloze discuties terecht.
Toch ben ik ervan overtuigd dat iedereen vroeg of laat zal inzien at er aan de hand is. Enkel, hopelijk is 't dan niet te laat, want het zal weeer de gewone man zijn die 't gelag betaalt. Net als in Kosovo.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be