![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom niet proberen hen zelf te laten kijken en eventueel voor zichzelf te laten denken? Wie zat hier ook alweer te zaniken over andersdenkenden in een gareel laten lopen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 november 2008 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps de volgende keer druk ik op het driehoekje zoals de meeste pocos zeer snel doen ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 23 november 2008 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan zichzelf kent men een ander.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Druk maar op dat driehoekje, jongen. Andersdenkenden liggen u toch niet. En ik heb nooit gezegd dat de vele Bruxellois die ik dag in dag uit tegen het lijf loop triestig en paranoïde zijn, wel dat ze er zo uitzien. En daar is weinig of geen onderscheid tussen autochtoon of allochtoon. Of misschien toch: de allochtonen zien er zo mogelijk nog gedeprimeerder en nog angstiger uit, op 'de rebellen' na: die zijn in het beste geval woedend en in het slechtste geval de morele afstomping, het cynisme en de schaamteloosheid vér voorbij. Op die manier houden ze 'ons' een spiegel voor, en het beeld is niet bepaald schoon, hé. Maakt het u aan het schrikken? Mij niet meer, ik heb de spiegel ook vastgegrepen, en met nog een beetje trekken en sleuren is die helemaal van mij. Dan gaat ge eens wat zien. En wat die Islam betreft: de onverdedigbare aspecten ervan verdedig ik niet, de aanvaardbare aspecten aanvaard ik. Wat ik niet begrijp probeer ik te analyseren. Wat 'de Islam als geheel' betreft: het is geen spek voor mijn bek. Ik ben een geboren ketter, om het even welk gedachtengoed ik zou aanhangen. Mijn hersenen stoppen namelijk niet met functioneren, hoe graag ik dat af en toe ook zou willen. Mocht ik u kunnen vertrouwen, ik nodigde u op Facebook uit. Hier op politics heb ik echter nog niks van uw hand gelezen dat mij overtuigt dat ook te gaan doen. En als het u belieft, dan kunt u rustig nu op het rode driehoekje gaan duwen. Mijn toestemming heeft u daarvoor niet nodig, of wel soms?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 november 2008 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenieder is vrij zijn eigen gareel te kiezen, maar van het mijne blijft ge af. Het zit veilig achter slot en grendel in een donkere kelder vol spinnenwebben, rattenvallen, wolfsijzers en andere booby traps, en dat zal zo blijven tot ik sterf, en wellicht nog lang daarna. Vrijpostige groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Halal en vrouwonderdrukking is niet toegelaten in onze democratie toch mogen de volgelingen van mo de pedo dit wel doen in onze poco wereld. Indien u niet akkoord gaat dan zou u anders gedragen op een openbaar forum ipv de volgelingen van mo hier op te hemelen. U bent een braaf in het gareel lopende poco anders zou u NEEn zeggen aan onderdrukking en NEEN aan halal. Zoal ik neen zeg aan uw uitspraken. ps ik kies mijn gezelschap zelf toffe mensen die van vrijheid houden en een duidelijke afkeer hebben van de haat en veroveringspolitiek van de islam ook wel jihad genoemd.... dus neen dank u ik heb nog niets gelezen van u op dit forum dat me zou kunnen overhalen om met u via andere kanalen te chatten. Ik ben een meisje die houdt van haar vrijheid en geen enkele poco en volgeling van Mo zal me dit afnemen...amen ! ik strijd zonder geweld met "luide stem" voor een leven in vrijheid voor mijn nakomelingen en ja ook voor die van u want uw kinderen kunnen er niet aan doen dat hun pa in het islamgareel loopt ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 23 november 2008 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
natuurlijk ![]() ![]() ik zal er alles aan doen zodat pocos en islammieten niet vrij spel krijgen dus u zal me tegenkrijgen met gekruiste degens met alle plezier ![]() ![]() dat noemt men vrijpostig ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 23 november 2008 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mijne was het in elk geval niet, ik geef u het voordeel van de twijfel dat uw verhaal ook correct was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Waar en wanneer heb ik gezegd dat ik uw verhaal over uw ervaringen in het onderwijs niet geloofde?? ![]() 3. Niemand loopt in mijn gareel, omdat ik er maar ééntje heb, en het is waarschijnlijk al volledig weggeroest en door houtwormen opgevreten, omdat het nooit gebruikt werd. Voor de rest: ik heb het al verschillende keren uitgelegd, maar het wil blijkbaar maar niet tot uw grijze massa doordringen, hé. Weet je wat, ik ga speciaal voor u een fotoreportage maken: "Gezichten van Bruxelles". Dan kunt ge eens vertellen welke termen ik moet gebruiken. 4. 'De Islam' gaat wel wat beter zijn best mogen doen vooraleer die mijn hersenen gaat afsluiten, zulle. Gij ook trouwens. ![]() 5. Allez, als 't u dan zo'n plezier doet, dan ga ik u voortaan maar wat voorliegen, OK? We gaan er nù al mee beginnen, zie: ze zijn allemaal gebuisd omdat shaddy niet kan/wil/durft geloven dat ze studeren. Nu content? 6. Ook goed, hoor. Via mijn Facebook-profiel zoudt ge nochtans véél toffe mensen kunnen leren kennen, meisjes èn jongens, oudere vrouwen èn oudere mannen, studenten, werkzoekenden en werkenden, 'blanken', 'bruinen', 'zwarten', en nog andere, ... En wees gerust, ze kunnen niet door jouw computerschermpje naar buiten kruipen, hoor. 7. Dat gij van uw vrijheid houdt, vind ik goed, en er is geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt ze te komen afpakken. Als gij aan mijn vrijheid durft te komen, gaan de reparatiekosten hoog oplopen, wees gerust. En nu ga ik een beetje naar de sneeuw kijken. Veel plezier nog, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 november 2008 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wat voor u misschien nog erger is: ik hoef er ook geen. Ik heb daar niet alleen geen behoefte aan, ik ben fundamenteel anti-gareel. Ik ben zo geboren. Onthoudt dat goed. djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezien jij dit echter niet wenst te doen neem ik aan dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik hieruit mijn conclusies trek.
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Enzovoort, enzovoort,...
Mijn beste Shaddy, het is onderhand wel duidelijk dat ik (en verder iedereen die jouw mening niet deelt) in jouw ogen een zwarte collaborerende islamofiele po-co ben. Deze begrippen zijn zo'n beetje jouw handelsmerk geworden. Begrippen die onderhand al behoorlijk aan inflatie onderhevig zijn. Het is/was nochtans vrij duidelijk, dacht ik toch, dat ik een militante atheiste ben met een hartsgrondige afkeer van religie. Hoe ik dat dien te rijmen met het bovenstaande is mij helaas een raadsel. Misschien kun jij even helpen mijn onwetendheid dienaangaande te verlichten? Gezien jij jezelf hier voorstelt als zijnde universitair geschoold (in ieder geval niet in de Nederlandse taal) is het voor jou toch maar een klein kunstje om even te verduidelijken wie of w�*t je dan niet als een po-co kunt beschouwen? Ik ben razend benieuwd, hoor...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 24 november 2008 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mijn bescheiden mening is ze zo'n 80 jaar te laat geboren... Ze had er anders best schattig uitgezien in dat zwarte uniformpje... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar bovenstaande had Djimi alleen kunnen doen als hij bereid was om het risico te nemen door pakweg manlief en 20 'broeders' in elkaar getrapt te worden om vervolgens door Het Centrum voor Ongelijke Kansen en Racismeverspreiding vervolgd te worden. ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 25 november 2008 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 25 november 2008 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben nog benieuwder naar de excuses ....aangezien u zeer persoonlijk ...wordt bijzonder typisch voor pocos met de rug tegen de muur dan staan ze te blazen als een valse kat ![]() ![]() oh ja ik ben uw beste shaddy niet ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 25 november 2008 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |