Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2008, 18:24   #81
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
ach uw gave om andere te veroordelen is ook zeer somber op een leuke winterse dag. De gedachtengang van doorsnee pocos laten ons hier constant ... en het leuke eraan is dat je de doorsnee man in de straat ermee kan ompraten om te zien warom ze nooit nog poco mogen stemmen. Hiervoor mijn oprechte dank.
Gebruikt gij uw klein beetje verstand nu echt om andere mensen mee 'om te praten'?

Waarom niet proberen hen zelf te laten kijken en eventueel voor zichzelf te laten denken?

Wie zat hier ook alweer te zaniken over andersdenkenden in een gareel laten lopen?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 23 november 2008 om 18:25.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 18:31   #82
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Gebruikt gij uw klein beetje verstand nu echt om andere mensen mee 'om te praten'
Ik geef u een waarschuwing : u wordt persoonlijk. zeer typisch voor doosnee pocos persoonlijk worden als ze met de rug tegen de muur staan. Ik heb niemand verweten dat hem paranoia is en triestig omdat jij over de straat in brussel loopt. u daarentegen wel. Oh zo poltiek correct om persoonlijk te worden terwijl de islam onverdedigbaar is. tsj tsj ... u kan mij niet in het gareel laten lopen beste doorsnee poco .... NOOIT !!!!

ps de volgende keer druk ik op het driehoekje zoals de meeste pocos zeer snel doen

Laatst gewijzigd door shaddy : 23 november 2008 om 18:35.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 18:32   #83
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

... doorsnee pocos zo voorspelbaar ...
Aan zichzelf kent men een ander.

Oud 23 november 2008, 18:33   #84
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan zichzelf kent men een ander.
neen dank u ... ik heb mijn reputatie hoog te houden ... mijn voorouders zaten in het verzet .. ik zal ook strijden voor het behoud van onze vrijheid...nooit zullen wij in het gareel van de pocos en de islam lopen.
Oud 23 november 2008, 18:34   #85
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar en wanneer heb ik beweerd dat alles oh zo tof en piekfijn in orde is?

En waar en wanneer dat ik andersdenkenden in het gareel wil doen lopen?

Gij houdt blijkbaar van verhaaltjes, wel ik zal er u ook ééntje vertellen, en 't zal niet uit m'n duim komen.
djimi
tsj tsj die doorsnee pocos toch onmiddelijk andersdenkende verwijten dat ze verhaaltjes en fictie vertellen over de haat van de volgelingen van Mo de pedokrijgsheer...tsj tsj door de mand weeral die pocos toch
Oud 23 november 2008, 18:44   #86
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef u een waarschuwing : u wordt persoonlijk. zeer typisch voor doosnee pocos persoonlijk worden als ze met de rug tegen de muur staan. Ik heb niemand verweten dat hem paranoia is en triestig omdat jij over de straat in brussel loopt. u daarentegen wel. Oh zo poltiek correct om persoonlijk te worden terwijl de islam onverdedigbaar is. tsj tsj ... u kan mij niet in het gareel laten lopen beste doorsnee poco .... NOOIT !!!!

ps de volgende keer druk ik op het driehoekje zoals de meeste pocos zeer snel doen
Gij waart de eerste om persoonlijk te worden, en stond ge daarbij soms tegen de muur?

Druk maar op dat driehoekje, jongen.

Andersdenkenden liggen u toch niet.

En ik heb nooit gezegd dat de vele Bruxellois die ik dag in dag uit tegen het lijf loop triestig en paranoïde zijn, wel dat ze er zo uitzien.

En daar is weinig of geen onderscheid tussen autochtoon of allochtoon.

Of misschien toch: de allochtonen zien er zo mogelijk nog gedeprimeerder en nog angstiger uit, op 'de rebellen' na: die zijn in het beste geval woedend en in het slechtste geval de morele afstomping, het cynisme en de schaamteloosheid vér voorbij.

Op die manier houden ze 'ons' een spiegel voor, en het beeld is niet bepaald schoon, hé. Maakt het u aan het schrikken? Mij niet meer, ik heb de spiegel ook vastgegrepen, en met nog een beetje trekken en sleuren is die helemaal van mij. Dan gaat ge eens wat zien.

En wat die Islam betreft: de onverdedigbare aspecten ervan verdedig ik niet, de aanvaardbare aspecten aanvaard ik. Wat ik niet begrijp probeer ik te analyseren.

Wat 'de Islam als geheel' betreft: het is geen spek voor mijn bek.

Ik ben een geboren ketter, om het even welk gedachtengoed ik zou aanhangen.

Mijn hersenen stoppen namelijk niet met functioneren, hoe graag ik dat af en toe ook zou willen.

Mocht ik u kunnen vertrouwen, ik nodigde u op Facebook uit.

Hier op politics heb ik echter nog niks van uw hand gelezen dat mij overtuigt dat ook te gaan doen.

En als het u belieft, dan kunt u rustig nu op het rode driehoekje gaan duwen.

Mijn toestemming heeft u daarvoor niet nodig, of wel soms?

Laatst gewijzigd door djimi : 23 november 2008 om 18:52.
Oud 23 november 2008, 18:49   #87
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen dank u ... ik heb mijn reputatie hoog te houden ... mijn voorouders zaten in het verzet .. ik zal ook strijden voor het behoud van onze vrijheid...nooit zullen wij in het gareel van de pocos en de islam lopen.
Mijn voorouders zaten ook in het verzet, al van voor de Eerste Wereldoorlog, en ik strijd voor het behoud van ieders vrijheid, ook de uwe.

Eenieder is vrij zijn eigen gareel te kiezen, maar van het mijne blijft ge af.

Het zit veilig achter slot en grendel in een donkere kelder vol spinnenwebben, rattenvallen, wolfsijzers en andere booby traps, en dat zal zo blijven tot ik sterf, en wellicht nog lang daarna.

Vrijpostige groeten,

djimi

Oud 23 november 2008, 20:38   #88
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij waart de eerste om persoonlijk te worden, en stond ge daarbij soms tegen de muur?

Druk maar op dat driehoekje, jongen.

Andersdenkenden liggen u toch niet.

En wat die Islam betreft: de onverdedigbare aspecten ervan verdedig ik niet, de aanvaardbare aspecten aanvaard ik. Wat ik niet begrijp probeer ik te analyseren.

Wat 'de Islam als geheel' betreft: het is geen spek voor mijn bek.

Mijn hersenen stoppen namelijk niet met functioneren, hoe graag ik dat af en toe ook zou willen.

Ik ben een meisje die nooit met zich zal laten sollen ! u bent eerst persoonlijk geworden. U gelooft mijn verhalen voor de allochtoonse klassen niet. U vind iedereen triest en paranoia als ze niet in uw gareel lopen. Ik hoop voor u dat uw hersenen beginnen te functioneren voor de islam ze voorgoed afsluit.

Halal en vrouwonderdrukking is niet toegelaten in onze democratie toch mogen de volgelingen van mo de pedo dit wel doen in onze poco wereld. Indien u niet akkoord gaat dan zou u anders gedragen op een openbaar forum ipv de volgelingen van mo hier op te hemelen. U bent een braaf in het gareel lopende poco anders zou u NEEn zeggen aan onderdrukking en NEEN aan halal. Zoal ik neen zeg aan uw uitspraken.

ps ik kies mijn gezelschap zelf toffe mensen die van vrijheid houden en een duidelijke afkeer hebben van de haat en veroveringspolitiek van de islam ook wel jihad genoemd.... dus neen dank u ik heb nog niets gelezen van u op dit forum dat me zou kunnen overhalen om met u via andere kanalen te chatten. Ik ben een meisje die houdt van haar vrijheid en geen enkele poco en volgeling van Mo zal me dit afnemen...amen ! ik strijd zonder geweld met "luide stem" voor een leven in vrijheid voor mijn nakomelingen en ja ook voor die van u want uw kinderen kunnen er niet aan doen dat hun pa in het islamgareel loopt mijn voorouders hebben dit ook voor mij gedaan en voor andere .. ik ben trots op hen 1tje heeft zelfs de loopgravenoorlog van WO 1overleeft !

Laatst gewijzigd door shaddy : 23 november 2008 om 20:42.
Oud 23 november 2008, 20:40   #89
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn voorouders zaten ook in het verzet, al van voor de Eerste Wereldoorlog, en ik strijd voor het behoud van ieders vrijheid, ook de uwe.

Eenieder is vrij zijn eigen gareel te kiezen, maar van het mijne blijft ge af.

Het zit veilig achter slot en grendel in een donkere kelder vol spinnenwebben, rattenvallen, wolfsijzers en andere booby traps, en dat zal zo blijven tot ik sterf, en wellicht nog lang daarna.

Vrijpostige groeten,

djimi

natuurlijk ja hoor u strijd voor "vrijheid "

ik zal er alles aan doen zodat pocos en islammieten niet vrij spel krijgen dus u zal me tegenkrijgen met gekruiste degens met alle plezier ... weeral betrapt die doorsnee pocos toch weeral door de mand .... hun gareel hun poco politiek hand in hand met de nazis en de islam (symbolisch)

dat noemt men vrijpostig

Laatst gewijzigd door shaddy : 23 november 2008 om 20:42.
Oud 23 november 2008, 20:52   #90
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tsj tsj die doorsnee pocos toch onmiddelijk andersdenkende verwijten dat ze verhaaltjes en fictie vertellen over de haat van de volgelingen van Mo de pedokrijgsheer...tsj tsj door de mand weeral die pocos toch
Heb ik ooit gezegd dat ùw verhaaltje uit de duim gezogen was?

Het mijne was het in elk geval niet, ik geef u het voordeel van de twijfel dat uw verhaal ook correct was.

Oud 23 november 2008, 21:12   #91
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb ik ooit gezegd dat ùw verhaaltje uit de duim gezogen was?

Het mijne was het in elk geval niet, ik geef u het voordeel van de twijfel dat uw verhaal ook correct was.
met dank !
Oud 23 november 2008, 21:16   #92
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1. Ik ben een meisje die nooit met zich zal laten sollen !

2. u bent eerst persoonlijk geworden. U gelooft mijn verhalen voor de allochtoonse klassen niet.

3. U vind iedereen triest en paranoia als ze niet in uw gareel lopen.

4. Ik hoop voor u dat uw hersenen beginnen te functioneren voor de islam ze voorgoed afsluit.

5. Halal en vrouwonderdrukking is niet toegelaten in onze democratie toch mogen de volgelingen van mo de pedo dit wel doen in onze poco wereld. Indien u niet akkoord gaat dan zou u anders gedragen op een openbaar forum ipv de volgelingen van mo hier op te hemelen. U bent een braaf in het gareel lopende poco anders zou u NEEn zeggen aan onderdrukking en NEEN aan halal. Zoal ik neen zeg aan uw uitspraken.

6. ps ik kies mijn gezelschap zelf toffe mensen die van vrijheid houden en een duidelijke afkeer hebben van de haat en veroveringspolitiek van de islam ook wel jihad genoemd.... dus neen dank u ik heb nog niets gelezen van u op dit forum dat me zou kunnen overhalen om met u via andere kanalen te chatten.

7. Ik ben een meisje die houdt van haar vrijheid en geen enkele poco en volgeling van Mo zal me dit afnemen...amen ! ik strijd zonder geweld met "luide stem" voor een leven in vrijheid voor mijn nakomelingen en ja ook voor die van u want uw kinderen kunnen er niet aan doen dat hun pa in het islamgareel loopt mijn voorouders hebben dit ook voor mij gedaan en voor andere .. ik ben trots op hen 1tje heeft zelfs de loopgravenoorlog van WO 1overleeft !
1. In dat geval hoop ik dat ik u niet beledigde met dat 'jongen'. zuster. En dat u nooit met u zult laten sollen doet mij veel plezier, echt waar. Ik hoop dat ge 't volhoudt, en wens je veel sterkte.

2. Waar en wanneer heb ik gezegd dat ik uw verhaal over uw ervaringen in het onderwijs niet geloofde??

3. Niemand loopt in mijn gareel, omdat ik er maar ééntje heb, en het is waarschijnlijk al volledig weggeroest en door houtwormen opgevreten, omdat het nooit gebruikt werd. Voor de rest: ik heb het al verschillende keren uitgelegd, maar het wil blijkbaar maar niet tot uw grijze massa doordringen, hé. Weet je wat, ik ga speciaal voor u een fotoreportage maken: "Gezichten van Bruxelles". Dan kunt ge eens vertellen welke termen ik moet gebruiken.

4. 'De Islam' gaat wel wat beter zijn best mogen doen vooraleer die mijn hersenen gaat afsluiten, zulle. Gij ook trouwens.

5. Allez, als 't u dan zo'n plezier doet, dan ga ik u voortaan maar wat voorliegen, OK?

We gaan er nù al mee beginnen, zie: ze zijn allemaal gebuisd omdat shaddy niet kan/wil/durft geloven dat ze studeren.

Nu content?

6. Ook goed, hoor. Via mijn Facebook-profiel zoudt ge nochtans véél toffe mensen kunnen leren kennen, meisjes èn jongens, oudere vrouwen èn oudere mannen, studenten, werkzoekenden en werkenden, 'blanken', 'bruinen', 'zwarten', en nog andere, ... En wees gerust, ze kunnen niet door jouw computerschermpje naar buiten kruipen, hoor.

7. Dat gij van uw vrijheid houdt, vind ik goed, en er is geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt ze te komen afpakken. Als gij aan mijn vrijheid durft te komen, gaan de reparatiekosten hoog oplopen, wees gerust.

En nu ga ik een beetje naar de sneeuw kijken.

Veel plezier nog,

djimi

Laatst gewijzigd door djimi : 23 november 2008 om 21:24.
Oud 23 november 2008, 21:20   #93
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk ja hoor u strijd voor "vrijheid "

ik zal er alles aan doen zodat pocos en islammieten niet vrij spel krijgen dus u zal me tegenkrijgen met gekruiste degens met alle plezier ... weeral betrapt die doorsnee pocos toch weeral door de mand .... hun gareel hun poco politiek hand in hand met de nazis en de islam (symbolisch)

dat noemt men vrijpostig
Voor de allerlaatste maal: ik hèb geen gareel,

en wat voor u misschien nog erger is:

ik hoef er ook geen.

Ik heb daar niet alleen geen behoefte aan, ik ben fundamenteel anti-gareel.

Ik ben zo geboren.

Onthoudt dat goed.

djimi

Oud 23 november 2008, 23:06   #94
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Djimi; leuk dat je zo een toffe klas hebt; ASO neem ik aan?
Een vriendin van mij begeleidt klassen in het kader van sociale projecten; haar bevindingen zijn wel anders dan die van u.
Ze ziet dan ook klassen uit heel Vlaanderen, niet enkel ASO maar ook TSO en BSO.
Ik meen echt dat ik voor u het tof vindt ene leuke klas te hebben maar zeggen dat dit nu staat voor onderwijs in het algemeen en er dus geen problemen zijn gaat me wat ver.
Mijn vrouw heeft similaire ervaringen in ASO, TSO en BSO in een concentratieschool.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 07:18   #95
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sorry Epseranza maar het volstaat te lezen; ik ga niet beginnen knippen en plakken alsof u een kleuter bent en nog minder om verantwoording af te leggen; u kunt toch lezen ?
Als u iets wilt weten stelt u maar een gerichte vraag ; die zal ik graag beantwoorden.
O, maar ik héb de posts van Djimi gelezen, mijn beste Alice. Ik zie helaas nergens staan waar jij naar verwijst. Om je punt te maken moet het toch maar een kleine moeite zijn om eens een link te geven? Knippen en plakken hoeft niet hoor, gewoonweg een linkje volstaat.

Gezien jij dit echter niet wenst te doen neem ik aan dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik hieruit mijn conclusies trek.
Oud 24 november 2008, 07:36   #96
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die doorsnee pocos
Citaat:
de volgelingen van Mo
Citaat:
weeral die pocos toch
Enzovoort, enzovoort,...

Mijn beste Shaddy, het is onderhand wel duidelijk dat ik (en verder iedereen die jouw mening niet deelt) in jouw ogen een zwarte collaborerende islamofiele po-co ben. Deze begrippen zijn zo'n beetje jouw handelsmerk geworden. Begrippen die onderhand al behoorlijk aan inflatie onderhevig zijn.

Het is/was nochtans vrij duidelijk, dacht ik toch, dat ik een militante atheiste ben met een hartsgrondige afkeer van religie. Hoe ik dat dien te rijmen met het bovenstaande is mij helaas een raadsel. Misschien kun jij even helpen mijn onwetendheid dienaangaande te verlichten?

Gezien jij jezelf hier voorstelt als zijnde universitair geschoold (in ieder geval niet in de Nederlandse taal) is het voor jou toch maar een klein kunstje om even te verduidelijken wie of w�*t je dan niet als een po-co kunt beschouwen?

Ik ben razend benieuwd, hoor...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 24 november 2008 om 07:38.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 09:58   #97
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Enzovoort, enzovoort,...

Mijn beste Shaddy, het is onderhand wel duidelijk dat ik (en verder iedereen die jouw mening niet deelt) in jouw ogen een zwarte collaborerende islamofiele po-co ben. Deze begrippen zijn zo'n beetje jouw handelsmerk geworden. Begrippen die onderhand al behoorlijk aan inflatie onderhevig zijn.
En mijn beste Esperanza,waarschijnlijk zijn wij allemaal poco's in Shaddy's ogen....
Volgens mijn bescheiden mening is ze zo'n 80 jaar te laat geboren...
Ze had er anders best schattig uitgezien in dat zwarte uniformpje...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 20:57   #98
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
djimi had natuurlijk ook z'n tong naar die kleine kunnen uitsteken en zijn middelvinger naar de gesluierde vrouwen. En op het moment dat dat manneke op hem afkwam had hij ook iets kunnen mompelen van: "Fou le camps, petit bougnoul. Rentre chez toi, et ammène toute ta famille. Et "chez toi", c'est pas �* Bruxelles, hein!" of iets gelijkaardigs.
Een mooie anecdote hoor.

Maar bovenstaande had Djimi alleen kunnen doen als hij bereid was om het risico te nemen door pakweg manlief en 20 'broeders' in elkaar getrapt te worden om vervolgens door Het Centrum voor Ongelijke Kansen en Racismeverspreiding vervolgd te worden.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 25 november 2008 om 20:58.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 22:19   #99
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gezien jij jezelf hier voorstelt als zijnde universitair geschoold (in ieder geval niet in de Nederlandse taal) is het voor jou toch maar een klein kunstje om even te verduidelijken wie of w�*t je dan niet als een po-co kunt beschouwen?

Wie je niet als poco kunt beschouwen is iemand die de islam(isering) niet in de kaart zit te spelen. Zo eenvoudig is het.

Laatst gewijzigd door smiley : 25 november 2008 om 22:19.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 22:53   #100
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Enzovoort, enzovoort,...

Het is/was nochtans vrij duidelijk, dacht ik toch, dat ik een militante atheiste ben met een hartsgrondige afkeer van religie. Hoe ik dat dien te rijmen met het bovenstaande is mij helaas een raadsel. Misschien kun jij even helpen mijn onwetendheid dienaangaande te verlichten?

ik ben nog benieuwder naar de excuses ....aangezien u zeer persoonlijk ...wordt bijzonder typisch voor pocos met de rug tegen de muur dan staan ze te blazen als een valse kat door de mand alweer...wat een geluk dat ik bijna nooit op driehoekje duw

oh ja ik ben uw beste shaddy niet

Laatst gewijzigd door shaddy : 25 november 2008 om 22:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be