Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2008, 00:08   #81
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Héél slappekens...
A Propos, Phara gezien ? Daar sprak de journalist van Knack van de onkostenrekening van Romeo en Julia. Iets waarover hij het blad nog zedig heeft gezwegen...
Is dat een "quote" van Marleen, Lucien? we gaan nu toch niet de hypocriet uithangen eh?
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 00:15   #82
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Is dat een "quote" van Marleen, Lucien? we gaan nu toch niet de hypocriet uithangen eh?
U doet mij lachen, de gedachte alleen... Om te beginnen ben ik geen zo'n hete boulie die van bloem naar bloem fladdert, ten tweede geen moraalridder, ten derde geen partijvoorzitter van een "familiepartij", en ten vierde mag alles van mij worden gepubliceerd.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 00:30   #83
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
U doet mij lachen, de gedachte alleen... Om te beginnen ben ik geen zo'n hete boulie die van bloem naar bloem fladdert, ten tweede geen moraalridder, ten derde geen partijvoorzitter van een "familiepartij", en ten vierde mag alles van mij worden gepubliceerd.
Jaja, nochtans waren in de tijd de geruchten niet weg te slaan in mijn geboortedorp. Morel & Vanhecke zijn trouwens ook slechts geruchten niet waar, gevoedt door wat Streepke (nog zo'n hypocriet) de media in zevert en wat louche e-mails (die trouwens iedereen die een beetje handig is met de pc zelf in elkaar kan foefelen.
Oud 25 november 2008, 02:03   #84
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
88 As a Neo-Nazi symbol

Nu begrijp ik waarom Robert Stevaert zich liever Steve Stevaert liet noemen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 02:10   #85
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om te beginnen ben ik geen zo'n hete boulie die van bloem naar bloem fladdert

Zou het niet eerder zijn dat er niet veel meer bloemen zijn die willen dat jij nog naar hun fladdert?
Oud 25 november 2008, 02:15   #86
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om te beginnen ben ik geen zo'n hete boulie die van bloem naar bloem fladdert

Dubbel.

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 november 2008 om 02:18.
Oud 25 november 2008, 09:20   #87
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zou het niet eerder zijn dat er niet veel meer bloemen zijn die willen dat jij nog naar hun fladdert?

U geeft dus zelf het bewijs dat ge aan het roddelen zijt...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 09:34   #88
Anna List
Banneling

Standaard

lap post 88 maakt dat mee !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 10:03   #89
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Jaja, nochtans waren in de tijd de geruchten niet weg te slaan in mijn geboortedorp. Morel & Vanhecke zijn trouwens ook slechts geruchten niet waar, gevoedt door wat Streepke (nog zo'n hypocriet) de media in zevert en wat louche e-mails (die trouwens iedereen die een beetje handig is met de pc zelf in elkaar kan foefelen.
Ik vraag me eigenlijk af wat the big deal is. In het interview met hen in ter zake was morel zo bezig alsof het zo verschrikkelijk walgelijk en ondenkbaar zou om iets te beginnen met vanhecke dat ik het er compleet over vond dat er misschien wel iets was.

maar dan nog : ja en?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 12:34   #90
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
En dat is niet de eerste maal, ik merk een patroon op hier.

81.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 12:51   #91
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Héél slappekens...
A Propos, Phara gezien ? Daar sprak de journalist van Knack van de onkostenrekening van Romeo en Julia. Iets waarover hij het blad nog zedig heeft gezwegen...
Phara was boeiend. De politieke relevantie van het artikel werd aangehaalt. Ten eerste was de essentie van het artikel hoedat Morel en Van Hecke persoonlijke vetes voerde met andere VBers. Van het monolitische blok zoals het VB zich graag voordoet, blijkt in praktijk weinig waar. De VB pesterijtjes lijken wel een openVLDkopie. Daarnaast is de relatie belangrijk voor te begrijpen waarom er problemen waren binnen het VB. Van Hecke is afgetreden als voorzitter, en ook Morel wil wegroesten in het EUparlement. De relatie verklaart veel op dat vlak. De relatie toont natuurlijk ook weeral de hypocrisie aan van het VB. Van het fatsoenlijk vlaamse gezin blijkt weinig aan bij de kopstukken. Eerder bedriegen, liegen, vechtscheidingen en een grote vervaging van normen en waarden. Weinig traditionele waarden blijven overeind. Deden ze trouwens Verstrepen een proces aan, omdat hij de waarheid vertelde en zijn vrijheid van meningsuiting opeiste. Morel heeft daarvoor ook in de media de vuile was van haar man buitengehangen, dan moet je niet verbaasd zijn als je hetzelfde overkomt.

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 13:26   #92
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

Ik had zo al een vermoeden
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 13:31   #93
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Phara was boeiend. De politieke relevantie van het artikel werd aangehaalt. Ten eerste was de essentie van het artikel hoedat Morel en Van Hecke persoonlijke vetes voerde met andere VBers. Van het monolitische blok zoals het VB zich graag voordoet, blijkt in praktijk weinig waar. De VB pesterijtjes lijken wel een openVLDkopie. Daarnaast is de relatie belangrijk voor te begrijpen waarom er problemen waren binnen het VB. Van Hecke is afgetreden als voorzitter, en ook Morel wil wegroesten in het EUparlement. De relatie verklaart veel op dat vlak. De relatie toont natuurlijk ook weeral de hypocrisie aan van het VB. Van het fatsoenlijk vlaamse gezin blijkt weinig aan bij de kopstukken. Eerder bedriegen, liegen, vechtscheidingen en een grote vervaging van normen en waarden. Weinig traditionele waarden blijven overeind. Deden ze trouwens Verstrepen een proces aan, omdat hij de waarheid vertelde en zijn vrijheid van meningsuiting opeiste. Morel heeft daarvoor ook in de media de vuile was van haar man buitengehangen, dan moet je niet verbaasd zijn als je hetzelfde overkomt.
Ik heb het desbetreffende Phara programma niet gezien, maar ik veronderstel dat de VB kopstukken waarover het hier gaat, niet aanwezig mochten zijn tijdens het programma ?
Oud 25 november 2008, 13:35   #94
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Ik heb het desbetreffende Phara programma niet gezien, maar ik veronderstel dat de VB kopstukken waarover het hier gaat, niet aanwezig mochten zijn tijdens het programma ?
De reactie van Morel en van Van Hecke werd ook in Knack gepubliceerd. Mischien hebt u het artikel niet goed gelezen.

Oud 25 november 2008, 14:28   #95
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
De reactie van Morel en van Van Hecke werd ook in Knack gepubliceerd. Mischien hebt u het artikel niet goed gelezen.

U had het niet over het recht van antwoord van Van Hecke en Morel in de Knack, maar wel over het programma van Phara waarin de redacteur van Knack aan het bod kwam....en waarin hij naar goed vrt gewoonte waarschijnlijk mooi zijn zijde van het verhaal mocht komen verkondigen zonder dat de andere partij aan bod kwam ?
Oud 25 november 2008, 16:42   #96
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Ik vraag me eigenlijk af wat the big deal is. In het interview met hen in ter zake was morel zo bezig alsof het zo verschrikkelijk walgelijk en ondenkbaar zou om iets te beginnen met vanhecke dat ik het er compleet over vond dat er misschien wel iets was.

maar dan nog : ja en?
Ik heb geen probleem met dat artikel hoor, noch met de "vermeende" relatie tussen die 2. Al kruipt Vanhecke nog op een varken dan nog zou het mij persoonlijk niet boeien. Alsof dat al die andere politiekers zo'n kerstkindjes zijn, niet beginnen eh. Het is allemaal even groot tuig.

@Brugge, veilig blablabla: niet beginnen eh vriend, het was publiek geheim binnen de partij (en zelfs er buiten...) dat uw vriendinnetje Marleen er niet vies van was. Ik vroeg me soms af als ze wel van iets vies was feitelijk...

Laatst gewijzigd door Eichmann : 25 november 2008 om 16:43.
Oud 25 november 2008, 16:59   #97
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Die Morel heeft anders wel weinig klasse. Wat een krijsende hysterische huiskat.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 19:49   #98
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
U had het niet over het recht van antwoord van Van Hecke en Morel in de Knack, maar wel over het programma van Phara waarin de redacteur van Knack aan het bod kwam....en waarin hij naar goed vrt gewoonte waarschijnlijk mooi zijn zijde van het verhaal mocht komen verkondigen zonder dat de andere partij aan bod kwam ?
Hij kwam er duiden wat de maatschappelijke relevantie van het artikel was. De feiten en het recht van antwoord stonden beschreven in Knack. Zijn er voor het aantonen waarom een artikel maatschappelijk relevant is ook al tegenstanders nodig?

Oud 25 november 2008, 20:02   #99
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Die Morel heeft anders wel weinig klasse. Wat een krijsende hysterische huiskat.
Meent ge dat nu?

Ik hoor ze net graag bezig en vind dat ze zich toch zeer waardig kon houden na al die (toch wel zeer) persoonlijke laster artikels in Knack.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2008, 20:40   #100
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Meent ge dat nu?

Ik hoor ze net graag bezig en vind dat ze zich toch zeer waardig kon houden na al die (toch wel zeer) persoonlijke laster artikels in Knack.
Je neemt me de toetsen uit mijn vingers.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be