![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() Nee en ja. MAar het eerste is onmogelijk aangezien uw probeert uw gelijk te halen met argumenten die niet terzake zijn en het 2de is blijkbaar in uw geval niet makkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht wel tot u de zelfbeheersing aan de dag kan leggen om op een normale toon te discussiëren.
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() *geeuw*
Ik wacht tot u eens met een echt argument komt. Dus we gaan lang wachten peins ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je hebt mijn quote vervalst en me woorden in de mond gelegd die ik niet geschreven heb. Wil je dat asjeblief meteen weer herstellen? Quotes vervalsen is niet alleen oneerlijk, het is ook verboden door het reglement (of zou het moeten zijn).
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 26 november 2008 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik jouw quote vervalst zou hebben, had ik niks gemarkeerd.
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Helemaal mee eens. Zo iemand gooide ik ook op staande voet buiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag met aandrang dat je dit herstelt nu het nog kan.
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Bel defensie dan smijten ze hem buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is voor iedereen duidelijk dat ik een quote van jou bewerk in mijn reactie en dat ik ook duidelijk aangeef dat ik het bewerkt heb.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is voor iedereen duidelijk dat ik een quote van jou bewerk in mijn reactie en dat ik ook duidelijk aangeef dat ik het bewerkt heb.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat we per BROV eens moeten vaststellen wat onze uitvoerende, wetgevende en
rechterlijke macht wel en niet mogen eten en drinken, hoeveel ze mogen uitgeven aan hotelkosten, vliegreizen ed. Ik zou al dat al dan niet verkozen tuig een visa-kaart geven die maandelijks gepubliceerd wordt. Ik word reeds duizelig van het fenomenale bedrag aan besparingen dat op die manier gerealizeerd zal worden. Eventuele protesten van een wanhoipige horeca dienen bij voorbaat in de papiermand gekegeld. Als ik bedenk hoieveel uren er soms in het bedrijfsleven discussies gevoerd worden over de hoogte van de "representatiekosten" bij diverse verkopers/kaderleden enz.. hoe er "op zijn strepen" gestaan wordt ivm met het mogen betrekken van duurdere hotels ivm met de hiërarchie... De Crem maakt zich onsterfdelijk belachelijk door zijn reaktie om die dame te ontslaan: ze kan best naar België terugkeren naar aanleiding van de komende verkiezingen, waar ze bij gelegenheid van de volgende verkiezingen zeker en vast een verkiesbare plaatrs op "lijst De Decker" zal krijgen. Van zodra JM minister van Sport zal zijn in de Vlaamse regering wordt hij geheelonthouder en zal tijdens zijn schaarse noodzakelijke ambtsreizen uitsluitend "economy" vliegen en in budgethotels overnachten. Ik kan hem "Pasaporto Servo" aanbevelen - dan kan je gratis overnachten mits het gebruik van Esperanto...
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat toch nogal wat mensen in deze thread iets belangrijks over het hoofd zien: is het de taak van een barmeisje om op een blog (!!) allerlei geruchten te lanceren over een minister? Volgens mij waren er aantal opties: 1) ze doet haar werk en zwijgt, 2) er gebeurt iets echt relevant tijdens haar werk, ze belt/schrijft/mailt een Belgische krant met haar verhaal, de journalist in kwestie checkt het verhaal en publiceert het, 3) er gebeurt iets min of meer interessant tijdens haar shift, ze dikt het aan en publiceert het op haar blog om interessant te doen. Ze heeft gekozen voor 3 en dat zou haar in zo goed als alle omstandigheden haar horeca-job gekost hebben. 2 zou haar beschermd hebben en zou anderen de mogelijkheid bieden het verhaal te controleren.
Als je iets gaat drinken, eten of een hotelkamer boekt, dan mag je verwachten dat het personeel in kwestie discreet is. Daar betaal je tenslotte voor. En het is een ding om een grappige anecdote over je werk te vertellen tegen vrienden, collega's of familie (wat in theorie ook niet kan, maar laat ons realistisch blijven) of zoiets op het Internet posten waar zo'n verhaal al gauw een eigen leven gaat leiden. Ik ben alles behalve een fan van De Crem. Maar welke liedjes hij zingt als hij gezopen heeft en wat zijn kabinetsmedewerkers broebelen vind ik totaal irrelevant. Nergens blijkt uit haar verhaal dat De Crem het feestje niet zelf betaald heeft en voor hetzelfde geld maakte die raadgever een grapje toen hij zei dat er toch niks te doen was in Brussel. Ah ja, aan alle moraalridders die er de wet op de openbare dronkenschap bijslepen: jullie zijn duidelijk nog nooit langere tijd in een grote Amerikaanse stad geweest. In bars wordt daar zeer veel gedronken en komen tegen sluitingstijd massa's dronken lui op straat. Het is niet omdat Amerikanen hier een conservatief en ietwat braaf imago hebben, dat dat ook de realiteit is. Hier in België moet je het trouwens ook stevig uithangen vooraleer je veroordeeld wordt voor openbare dronkenschap (vechten, de orde verstoren ...). |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Partijlid
|
![]() Bedenking:
Wie heeft het verhaal op de blog als eerste in de Belgische media gebracht? Ik heb de indruk dat iedereen tegenwoordig op zoek is naar de sappigste anekdote om te scoren. Inhoudelijke en relevante berichtgeving moet je haast zoeken met een vergrootglas. Off-topic: De Crem is een dikke hypocriet. Ik hoop dat hij nog vaak in herhaling valt en zo zijn politieke einde versnelt.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen is het verhaal uitgebreid in alle kranten geweest. Jullie zijn allemaal bedankt voor jullie medewerking.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 27 november 2008 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik begrijp niet hoe je laster en eerroof zo kan toejuichen...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn dezelfde mensen die hier vinden dat ze over de schreef is gegaan elders voorstander van de persvrijheid en de vrijheid van meningsuiting? Als het over Humo ging? Over de Mohamedcartoons?
Wanneer mag iets wel of niet aan de openbaarheid prijsgegeven worden?
![]() |