![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet normaal:
in elk geval die sex met zeekomkommers, naaktfuiven, zuippartijen, huizen in de vernieling organiseren, schade toebrengen aan eigendommen van andere mensen, amateuristisch stuntgedoe, reality TV waar mensen insecten vreten (alhoewel het principe van insecten eten niet abnormaal is, is het principe van mensen onder dwang van de camera dingen doen doen die ze feitelijk nooit zouden doen abnormaal (psychologisch terrorisme)), luiwammes die rijkemansleventje tonen en tonen hoe ze in een kast van een villa leven waar je zelf nooit geen kans op hebt om het ooit te verwerven, rijkemanskindjes die fuifjes geven als ze 16j worden en een bmwtje krijgen etc, mensen tonen die wetten overtreden. Normaal nieuws vind ik economie, wetenschap, uitvindingen, onderzoek, vooruitgang, nieuwe ontwikkelingen, nieuwe kennis, research, bedrijven en hun resultaten, en ja politiek staat niet in het rijtje voor mij. Normale TV vind ik de meeste filmgenres. Normale TV vind ik sport
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 december 2008 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat andere mensen andere dingen goed vinden?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 7 december 2008 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Bert BIbber die de bevolking wees op de waarden en normen van het gezin en achteraf kwam dan uit dat hij zelf al jaren naast de pot piste. ![]() ![]() De hypocriete zak. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 7 december 2008 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() De bijbel van het kapitalisme zegt: normale TV is TV die het meeste geld in het laatje brengt. t' Is crisis, dus hou uw gemoraliseer in de kast naast Tom Cruise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Face it: er zijn zaken in de wereld waarvan je niet wil dat jij of je kinderen ermee in contact komen. Via TV zou dat kunnen. De oplossing is, die programmas niet op te zetten. Denk je écht dat ik kijk naar oorlogsfilms of Citaat:
Is dat nu zo moeilijk? Moet je er niet van, dan zet je een ander programma op. Wil je niet dat je kinderen een tet zien zet dan geen tettenprogrammas op. (hoewel een tet nooit één kind kwaad deed) Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2008 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementslid
|
![]() Den boot op en die in de Noordzee laten zinken. Dan staat hij niet meer in de weg hé azert.
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
|
![]() Seg Bart De Wever maakt zich nu echt wel belachelijk zenne. Ipv daar gewoon over te zwijgen. Nu lijkt het alsof ie over zichzelf praat. Ik zou gewoon zwijgen in zijn plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben al blij dat een Belgicist die taalgrens erkent. Verder is die uitspraak de understatement van het jaar. Lees verder eens goed wat BDW te zeggen heeft vooraleer onzin uit te slaan.
![]() |
![]() |
#94 |
Staatssecretaris
|
![]() Moet het regeringsken echt uw handeke en uw afstandsbedieningske komen vasthouden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Staatssecretaris
|
![]() Waar is zijn verontwaardiging over Big Brother. Ik vind dat hij wel zijn pijlen verkeerd schiet door Goedele uit te singelen voor kritiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2008 om 16:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Staatssecretaris
|
![]() Gij denkt da ge beter ga leven met een pappiemoraal? Watch and learn! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Among consenting adults: wat BDW's vrouw bvb met hem doet kan me geen duivenei schelen, zolang hij ermee akkoord gaat dat ze dat doet. Méér: ik hoef het niet te weten. Als ik het toch zou zien zou ik mijn schouders ophalen.
(ik hoop dat ze sadiste is, maar dat is zijn probleem ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 december 2008 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Aangezien de nva nu toch geen enkele politieke rol heeft te spelen heb ik er niets op tegen dat bdw zich nu maar bezig houd met wat filosoferen, politieke relevantie heeft dit toch niet meer. Wat mijn uitspraak betreft omtrent het niet aanwezig zijn van problemen tussen de taalgrens en de gemeenschappen, wel ik ervaar dit dagelijks ik woon aan de taalgrens. Laatst gewijzigd door jbl : 7 december 2008 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |