![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop op een degelijke uitkomst daar, maar ik geloof er niet in. De dansende mensen in Palestina die uit vreugde in de lucht schoten toen 3000 mensen het leven lieten in het inferno van de vroege jaren 2000 lijken me erop te wijzen dat het heel lang gaat duren voor daar ooit iets in orde komt. Dat dansen in de straten was trouwens ook te zien in Nederland en belgique. Ze lijken overal te genieten van bloed. Al is het niet dat het meer begrijpelijk wordt als de VS een qua terrorisme onschuldig land als Irak wordt aangevallen. Maar dat kwam dan weer later. Bush zou voor een tribunaal moeten verschijnen voor de oorlog met Irak. (niet voor die met Afghanistan want daar zaten wel echt kopstukken) |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De RAF en de CCC hebben volgens mij meer kwaad dan goed berokkend. Maar dat belet niet dat ik de oprichting van de IRA en hun strijd binnen haar tijdskader en binnen haar situatie goedkeur. Idem voor de strijd van de ETA tegen het Francoregime. De PKK voert volgens mij ook vandaag nog een rechtvaardige strijd tegen het Turkse regime. In dit rijtje hoort ook het verzet tegen de nazi-bezetting thuis. Door de nazi's ook bestempeld als teroristen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |