![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helaas zijn ze met twee (globalmedia)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Er steld hier niemand dat ze haar ziekte faked! Er wordt hier alleen gezegd dat er voldoende motieven zijn, dat aan die zaak een heurtje is, omdat het wel heel toevallig nu is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Een weinig navolgbaar voorbeeld vind ik het, zijn ziekte zo te tonen op TV. Waarvoor is dat nu goed, dat vraag ik me af. Dat alleen al doet een mens vragen stellen naar die eigenwaan van al die politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is toevallig?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar gaat dit eigenlijk over ?
Vandaag een verschrompeld spaarvarken gekregen van het Vlaams Belang. Die gasten zullen nooit leren wat politiek fatsoen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Gezegd door een Belg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Zelfs met zijn propagandafolders haalt het VB zich een proces op zijn nek. Want ze gebruikten (eigenlijk misbruikten) een foto van een schilderij, zonder toestemming van de auteur. En nu moeten het VB dokken.
Laatst gewijzigd door system : 26 februari 2009 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het ook niet begrepen op dat emo-gedoe op TV, én andere media. Geen klasse en zonder scrupules als het komt uit politieke hoek. Bedoelt voor zéér naïeve en domme zielen. Moest ik (kind, vrouw of andere familie) getroffen worden door een ongeval of zware ziekte, dan zou ik stilletjes in een hoekje de tegenslag verwerken en de wonden likken. Pers en andere parasieten zou ik buitenschoppen. Trouwens, met 10 % overlevingskans zijn er andere prioriteiten dan te werken aan een politiek overleven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Ja, absolute vrijheid van mening zolang dit de belangen van anderen niet op de helling zet. In dit geval is dit niet zo. Zoals ik al schreef, er moet van alles wat zijn op de aardkloot. Ook voer voor simpelen van geest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat klopt. Marie-Rose is getroffen door een verschrikkelijke ziekte met slechts 10 % overlevingskans. Gelukkig schijnt ze nu aan de beterhand te zijn. Hoe ze dit tracht te verwerken is haar zaak. Sommigen, spijtig genoeg ook Vlaams-nationalisten, maken hierover opmerkingen. Ik kan hierover slechts mijn walging én verontwaardiging tegenover stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar dit is er ver over. Ik ken Marie-Rose van in de tijd dat ze lid was bij de N-VA, Marie-Rose zou nooit zover gaan. Ik ken Marie-Rose als een sterke vrouw die de kaas niet van haar brood laat nemen. De Marie-Rose die nu zeer zwaar ziek in het ziekenhuis ligt, is dezelfde Marie-Rose namelijk een echte vechter, iemand die zich niet klein laat krijgen, zo ken ik haar.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent nog een ergere azijnpisser dan de ergste N-VAer. Altijd maar natrappen en natrappen, als dat het profiel van een VBer is, ben ik blij dat ik maar een "gewone" N-VAer ben.