![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Is nochtans een publiek geheim dat politieagenten meer dan behoorlijk verdienen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beginnende agenten verdienen de ballen in vergelijking met de onregelmatige uren. Daarom dat velen examens meedoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Je leeft er ook naar. Is niet voor iedereen weggelegd. Als je jong bent, gaat dat altijd. Maar eenmaal boven de 30 ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Ik had het eerder op pipo's die neuten dat ze teveel zouden verdienen. Ik heb een grote afkeer van de politie als repressieapparaat (ik ben marxist voor iets), maar het is een verdomd harde job.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel voor de machthebbers. De politie is simpelweg een werktuig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Dat bedrag kan kloppen: ik zag ook al enkele flikkenlonen op papier vermeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iron shef, ik ben blij dat je ermee akkoord gaat.
Wat velen hier doen op het forum is een ramp voor de vele gezinnen en jongeren die echt geen tijd meer hebben om te wachten op een politiek steekspel waarbij de problemen uit 'menslievendheid' of' politieke correctheid' worden geminimaliseerd. Die prolbemen zijn er; het volstaat de cijfers jongerencriminaliteit( 14 tot 25 jaar) te bekijken om dit te zien, voeg hierbij het hoge aantal van groepen bij gevangenispopulatie, de vaak problematische opvoedingssituatie thuis en de aantallen vrouwen uit 'doelgroepen' in vluchthuizen, achterstand van kinderen en jongeren op scholen, geen diploma op de steeds ingewikkelder arbeidsmarkt om te weten dat het serieus fout loopt en een realistischer beleid echt nodig is. Jammer dat zelfs op dit forum dat al erg lastig is, mensen die in wezen dezelfde doelstellingen nastreven worden mekaars ergste vijand lijkt het vaak. Volgens mij wordt er genoeg middelen en man- vrouwkracht ingezet voor al die problemen maar ontbreekt het aan visie. Die visie komt vaak van politici die zichzelf nooit aan de basis informeren maar bij een kader wat denkt en oordeelt vanuit de opgelegde politieke bril, waarbij doelgroepen handig gebruik maken van onwetendheid en jacht op politieke winst om de eigen agenda te bereiken ( ik kan voorbeelden geven hiervan!). Welzijns en dienstensector moeten worden losgekoppeld van politieke bevoegdheden. Kun je hier nog in mee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens teletekst van de VRT was de échte reden van dat krapuul zijn vrijlating dat de feiten niet zwaarwichtig genoeg waren om hem verder vast te houden.
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 4 maart 2009 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Burger
|
![]() woman i love you...
you belong to me... every move you take i have been watching you every smile you have breaked, i have been watching you greetings peacepolice |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2009 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat zal dan wel van officieren die niet op hun bakes krijgen geweest zijn. filou, politiemannen zijn ambtenaren die hun verloning is doorzichtig. Zoals jij kan googelen en wikipediaën kan dat toch geen probleem zijn om de loonschalen voor politiemensen eens op te snorren. zijn we direkt uit deze discutie
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(zou dit bestaan?) Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 maart 2009 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |