![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Oh, je hebt relativiteit ontdekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan jouw steeds terugkerende semantische spelletjes doe ik niet meer mee. Er staan in dat krantje evenveel waarheden, halve waarheden en leugens als in de propaganda-krantjes van andere partijen.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron van die 2/3 ?? PVV ?? Da's die partij van Wilders. Al een even grote lege blaas als JM Dedecker.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is enkel maar een bewering van jouw kant.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beweer dat de VB-krant de meest betrouwbare krant van Vlaanderen is, omdat ze het meest gecontroleerd wordt. Jij begint dan over propaganda die niet in sé de waarheid hoeft te zijn, wat juist is ook. Maar dat weerlegt de bewering niet. Laten we dus maar in het midden laten wie hier aan woordspelletjes doet. Want op de vraag, wat er dan wel gelogen is, waarmee je mijn bewering wél zou weerleggen, heb je, helaas voor jou, geen pasklaar antwoord. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En PVV is niet echt een referentie. Wilders is een al even lege blaas als Dedecker.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoef ik niet te weerleggen. Het volstaat te zeggen dat ik je niet geloof.
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb eens een artikel van dat vodje gecheckt. In een of ander nummer stond er een artikel waarin beweert werd dat men achter de kerk in mijn gemeente een parking ging aanleggen en dat er grond ging onteigend worden. Verder veel geblaat en gezever over hoe onrechtvaardig dit was en hoe het allemaal de schuld was van de (CD&V) burgemeester dat men zich niets aantrok van de getroffen burgers. Ben vervolgens navraag gaan doen op het gemeentehuis. Zij vielen letterlijk uit de lucht. Er was immers geen sprake van zulke plannen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 maart 2009 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gezegd dat er leugens in staan en dat betekent dat ik zou liegen. Als je dat niet hard maakt, ben jij de leugenaar en niet ik. Dat besef je toch? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat weet je best. Je bewijs is van het niveau als: "Mijn tante heeft gezegd...." Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U zal me dus niet van het tegendeel kunnen overtuigen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewijzen op het niveau van: "Mijn tante heeft eens gezegd...." volstaan helaas niet op een publiek forum als tegenargumentatie. Paulus. |
|
![]() |
![]() |