![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een stelling die hier ongetwijfeld met verve zal verdedigen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het om gaat is dat zij "VERKRACHTING" volgens hun geloof niet als dusdanig zien of hoeven te zien: het is toch gewoon de schuld van de vrouw als de heren neiging krijgen om erop te kruipen ... zoiets toch? Het is ook niet omdat homo-huwelijken in Belgie zijn toegestaan dat elke man tegenwoordig homo is en met een man wil huwen. Net zomin zal iedereen euthanasie laten uitvoeren of elke zwangerschap in abortus eindigen, gewoon omdat die mogelijkheden zijn toegestaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 maart 2009 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als ik in Amerika in Nevada-Arizona-New-Mexico rond loop zie ik overal indianen, Mexicanen, zwarten , ingeweken Porto_ricanen-> maar het zijn wel allemaal Amerikanen hé... Laatst gewijzigd door Boontjes : 10 maart 2009 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- wat deden de Europeanen tijdens hun kruistochten (onder de banieren van de Heilige Kerk)-> verkrachten, katholieke kindjes maken; - wat deden ALLE legers tijdens ALLE oorlogen: verkrachten, zie, om het eenvoudig te houden, de 2de Wereldoorlog: alle Amerikanen en Russen deden het bij de herovering van Duitsland - men moet geen moord en brand schreeuwen, alle legers deden het, van Attila de HUN tot Djengisch Khan, van de troepen van Napoleon tot indertijd de Noormannen- niet zwanzen hé- er moet gewoon geen oorlog meer zijn, daar gaat het om! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe breuklijnen, nieuwe allianties?
Ook Alain de Benoist neemt duidelijk positie in: http://www.voxnr.com/cc/dt_autres/Ek...ndqriuTt.shtml
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is bovendien nog letterlijk bedoeld ook want de Koran is het woord van Allah en het woord van Allah is op straffe van blasfemie niet voor interpretatie vatbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik kan niet geloven dat in de koran staat dat men moet verkrachten. Dat zou ik onaanvaardbaar vinden.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boontje; jou opmerking toont enkel aan dat seksueel geweld op vrouwen met macht te maken heeft, uiteraard praat je daarmee verkrachting niet goed.
Goodwill; nergens in de koran staat volgens mij letterlijk dat je mag verkrachten. Wel met wie een man seks mag hebben omdat dit zijn recht is; met zijn vrouwen waarmee hij getrouwd is en met wat zijn rechterhand ( aan slavinnen) bezit. Daarmee mag seks onbeperkt en het is de plicht van de vrouw de man hierin tegemoet te komen. Dus indien de man neemt wat hem toekomt heet dit voor islam geen verkrachting; voor Westerse begrippen wel, daar is toegestane seks niet verbonden aan het statuut van mensen maar aan het recht op zelfbeschikking van vrouwen wat mannen ongeacht de 'situatie' horen te respecteren zelf binnen het huwelijk. Dat wordt dus door islam als leer als begrip volkomen anders ingevuld. Ook op juridisch vlak wat voor vrouwen tot mensonterende situaties kan leiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou U willen confronteren met de mening van Wim Van Rooy een links denker en gewezen kabinetsmedewerker van minister Luc Van den Bossche. Dus een mening uit onverdachte hoek. In Knack nr 8 op blz. 78 zegt hij o.a. hetvolgende: Begin citaat " Het multiculturele samenleven is in een malaise geraakt en elke burger ervaart dat elke dag en ziet het in zijn eigen wijk of in de grote boze buitenwereld. Van verrijking is geen sprake. De modale belg is heus geen racist. Het is de islam die de boel helemaal verziekt. Het Vlaams Belang is er groot en de mensen zijn er cynisch door geworden : ziedaar het eindresultaat van een godsdienst die hoe langer hoe meer opdringerrig wordt. In de jaren dertig van de twintigste eeuw zagen velen het gevaar van het nazisme niet en was appeasement troef, vandaag wil men het fascisme van de islam niet zien." einde citaat Het ziet er naar uit dat u één van deze bent,één van deze die de problemen niet wil zien, tot dat het te laat is. Ik kan u nog met andere uitspraken confronteren van linkse denkers, als u dat wil. Ze geven het Vlaams Belang gelijk op alle fronten en schamen zich voor de blindheid en misplaatste onderdanigheid van een aantal van hun linkse collega's . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een Mexicaan is een Americaan? Een Porto-Ricaan is een Amerikaan? ![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, ne Zuid-Amerikaan - dat hele continent heet volgens mij Amerika - je hebt Noord en Zuid Amerika.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..en Midden
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.skynet.be/nieuws-sport/ni...isje?id=517587 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben de derde generatie hier, spreek verstaanbaar Nederlands? ben ik ook een vreemdeling? Ik voel me allessinds niet vreemd
![]() |
![]() |
![]() |