![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() pff, dat je nekeer iets verkeerd doet, absoluut mogelijk, maar als je op 17 punten staat, zal het héél mss zijn dat je al een paar keer iets misdaan hebt?? kan dat? het is hier zoals in de echte wereld. niemand wilt verantwoordelijkheid nemen, en wie dat er verantwoordelijkheid neemt, is de klos. diens fout is het altijd en die kan nooit goed doen. iedereen pakt alles persoonlijk op en niemand kan een fout maken, het is altijd de fout van de andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zouden "kleine" overtredingen niet mogen samengeteld worden met grote overtredingen maar apart moeten beoordeeld worden. Tja ... ik werk blijkbaar al te lang in een school ... ga er dus van uit dat men het positieve eerder moet bevorderen dan het negatieve onverbiddelijk moet afstraffen. Vandaar dat ik in een andere draad voorstelde dat men eigenlijk best zou werken met een bonus-malussysteem. http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=52 Laatst gewijzigd door Karma : 7 april 2009 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het reglement van politics.be lijkt me redelijk, en ik vind het gemakkelijk om binnen de forumreglementlijntjes te kleuren.
Het is hier tenslotte niet mijn thuis, ik mag hier gratis komen spelen. Dat de mods hun eigen reglement niet consequent toepassen is helaas ook waar, maar dat is hun probleem. Ze zullen zelf wel merken dat het met dit forum niet goed gaat, en daar hopelijk de nodige conclusies uit trekken.
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Hoe controleer je dat? Ik vind dat hier nergens?
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() een zekere vanguard is ook geband.
Is dit weer een dubbelnick ?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat normaal gezien in je profiel. Indien je geen waarschuwingen hebt, ga je ook niets terugvinden.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 7 april 2009 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat het ook verstandig is om discussies met bepaalde personen te vermijden. De ene klikt al rapper dan de andere op de driehoek. Bijna al mijn strafpunten en waarschuwing zijn er gekomen na discussies met een en dezelfde persoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij zijn beiden al meerdere jaren actief/aanwezig op dit forum, Firestone. Deze discussie - niveau van het forum/partijdigheid van de moderatie/bangedrag - was al aan de gang toen wijzelf voor de eerste keer inlogden en zal blijven voortduren lang nadat wij terug vertrokken zijn. Er zal altijd wel iemand zijn die zich geviseerd voelt en/of niet akkoord gaat. Mijn inziens overmijdelijk bij een forum dat voor iedereen, zonder onderscheids des persoons, openstaat. De problematiek blijft, enkel de spelers veranderen.
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=884
Citaat:
Ben blij dat je daar naar vraagt. Is zelfs iets heel pervers vind ik ... haar eerst terug laten posten (ze had een gewone ban) om haar dan bij de eerste beste, waarschijnlijk kleine overtreding, permanent te bannen. Dit noem ik inderdaad straf ... zegt iets over de relatie tussen Maarten (die haar terug liet komen) en de (sommige) mod's. Laatst gewijzigd door Karma : 9 april 2009 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |