Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2009, 16:36   #81
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Gaan we semantische spelletjes spelen?

Goed, speciaal voor u: hij heeft geen stampen of slagen gekregen.
De agent sloeg eerst met zijn knuppel maar miste hem op een haar na, de agent in kwestie heeft hem dan hardhandig tegen de grond gesmeten. Enkele minuten later was het slachtoffer dood tengevolge van inwendige bloedingen.

De vergelijking sloeg eerder op de reacties van mensen op de moord zelf. Toen werd er gezegd dat het De Moor zijn eigen schuld was omdat hij zich gemoeid had, nu wordt er gezegd dat Tomlinson het zelf gezocht had omdat hij in de weg liep.

Het hypocriete eraan is dat de mensen die dat excuus niet aannamen in het eerste geval dat nu wel doen in het tweede.

Misschien omdat het nu zogezegd ne linkse zou geweest zijn en omdat De Moor voor rechtsen een held was omdat hij iets durfde te zeggen tegen Marokkaanse jongeren.
ok die ene flik gaat zijn boekje te buiten, maar het is en blijft een ongeluk (niet vergelijkbaar met demoor)
1e je weet dat deze betogingen altijd uit de hand lopen door dat links crapuul het is wachten op de eerste politieagent die sterft door dit gespuis ... mij zul je niet in de buurt vinden wanneer dit gebeurd
2e mocht ik geduwd worden wel ik blijf liggen desnoods veins ik een kwetsuur en laat me wegbrengen door een ambulance, want laat ons wel wezen de politie staat ten dienste van de bevolking
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2009, 17:45   #82
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ok die ene flik gaat zijn boekje te buiten, maar het is en blijft een ongeluk (niet vergelijkbaar met demoor)
Dat was ook een ongeluk, die gastjes hadden niet de intentie om iemand te vermoorden en die flik ook niet. Feit blijft wel dat ze alle twee dood zijn.

Citaat:
1e je weet dat deze betogingen altijd uit de hand lopen door dat links crapuul
Dat wist ik toch niet hoor.

Citaat:
het is wachten op de eerste politieagent die sterft door dit gespuis ... mij zul je niet in de buurt vinden wanneer dit gebeurd
Het wachten op de eerste moord door de politie is echter al lang voorbij...

Citaat:
2e mocht ik geduwd worden wel ik blijf liggen desnoods veins ik een kwetsuur en laat me wegbrengen door een ambulance, want laat ons wel wezen de politie staat ten dienste van de bevolking
De man was dan ook niet onmiddellijk rechtgestaan, het heeft eventjes geduurd voor hij terug recht stond. Spijtig genoeg heeft hij niet lang meer mogen recht staan.
Oud 20 april 2009, 18:58   #83
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was ook een ongeluk, die gastjes hadden niet de intentie om iemand te vermoorden en die flik ook niet. Feit blijft wel dat ze alle twee dood zijn.
iemand die op de grond ligt en daar op stampen noem jij dit een ongeluk of aanvallen met karatekicks wel dit noem ik poging tot moord of toch minstens met erge gevolgen

Citaat:
Dat wist ik toch niet hoor.
nog nooit gehoord van antiglobalistenbetogingen met bijgaande rellen lijkt me sterk

Citaat:
Het wachten op de eerste moord door de politie is echter al lang voorbij...
hoe meer ik het filmpje zie hoe meer ik denk dat er voor die val reeds iets niet in orde is met de man (rare gedragingen) en niemand weet ook niet wat er nog allemaal gebeurd is na het einde van het filmpje

Citaat:
De man was dan ook niet onmiddellijk rechtgestaan, het heeft eventjes geduurd voor hij terug recht stond. Spijtig genoeg heeft hij niet lang meer mogen recht staan.
het geforceerd rechthelpen van de man kan ook mede aan de oorzaak liggen van zijn overlijden, is die helpende hand dan ook schuldig??

Het is vooral een spijtige zaak waar alle details nog niet van gekend zijn !
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2009, 19:45   #84
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Gij waard degene die vond dat er geen probleem was met de dood van De Moor, dus vind je dat ook niet van deze persoon.

Degoutant, in beide gevallen.
Tomlinson greep niemand bij de keel.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2009, 19:49   #85
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over het voetpad slenteren, met je handen in je zakken, terwijl de flikken, in volle wapenuitrusting, je duidelijk aansporen om verder te lopen, vind ik, inderdaad, passief verzet.

Die man was, duidelijk imo, niet aan het meewerken met de politie. Dat heet volgens mij wel degelijk passief verzet.

Ik vind dat begrijpbaar, gegeven het feit dat ik het niet onmogelijk acht dat die flink wrslk hevig opgehitst stond en het feit dat het gedrag van die man (slenteren met de handen in de zakken) als provocatief over kan komen. Ik vind het dus begrijpbaar gegeven mijn beperkte inzicht in hoe mensen kunnen reageren in bepaalde situaties, vanuit een soort van psychologisch begrip dus.

Ik heb helemaal niet gezegd dat ze die man mogen slaan. Ik heb enkel gezegd dat ik het niet onbegrijpbaar vind dat die man is geslaan. Ik snap niet dat jij het per se moreel wilt trekken - 'ze hadden dat niet mogen doen!!!!!' - terwijl ik daar niets over heb gezegd. 'k heb eht alleen over het feit dat ik het gedrag van die flik niet onbegrijpbaar vind. Ik heb nergens gezegd 'en vermits ik het begrijpbaar vind, vind ik ook dat hij dat had mogen doen'.
Citaat:
Kende gij nu geen scrupules?
Citaat:
gewoon degoutant, oneerlijk en belachelijk. Ik eis eigenlijk dat ge uw excuses aanbiedt voor zo'n degoutante post. Niet dat ge dat gaat doen, gij hebt geen eer. Gij wilt gewoon mensen zwart maken.

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 april 2009 om 20:02.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2009, 19:53   #86
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
iemand die op de grond ligt en daar op stampen noem jij dit een ongeluk of aanvallen met karatekicks wel dit noem ik poging tot moord of toch minstens met erge gevolgen
Dat heb ik niet gezegd, ik heb gezegd dat die gastjes niet de intentie hadden om iemand te vermoorden.

Citaat:
nog nooit gehoord van antiglobalistenbetogingen met bijgaande rellen lijkt me sterk
Jawel hoor, maar dat daar enkel crapuul aanwezig is en dat zij het geweld altijd zelf uitgelokt hebben lijkt me eveneens sterk.

Citaat:
hoe meer ik het filmpje zie hoe meer ik denk dat er voor die val reeds iets niet in orde is met de man (rare gedragingen) en niemand weet ook niet wat er nog allemaal gebeurd is na het einde van het filmpje
Wat voor rare gedragingen?
En mensen die raar doen mogen slaag van de flikken krijgen of zo?

Citaat:
het geforceerd rechthelpen van de man kan ook mede aan de oorzaak liggen van zijn overlijden, is die helpende hand dan ook schuldig??
Het lijkt wel of hier elk flauw excuus goed genoeg is om toch maar niet te moeten toegeven dat de politie weeral een onschuldige burger vermoord heeft.
Oud 20 april 2009, 19:58   #87
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij was aan het slenteren?
Wat een vuil, links, stuk crapuul zeg!
Ze hadden hem ineens tegen de muur moeten zetten!
Wie, die agent ?
Natuurlijk die komen daar een beetje drummen waar onschuldige wandelaars lopen.
Een echte schande zeg ik u.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2009, 20:02   #88
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Wie, die agent ?
Natuurlijk die komen daar een beetje drummen waar onschuldige wandelaars lopen.
Een echte schande zeg ik u.
Das woar menier, 't is godgeklaagd zeg ik u.
Oud 20 april 2009, 20:07   #89
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Das woar menier, 't is godgeklaagd zeg ik u.
Afschaffen die boel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be