![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doodstraf is geen straf. We hebben allemaal de doodstraf ook al hebben we niets misdaan. We wachten alleen op de dag van de uitvoering. Beter gewoon ontmantelen, demonteren. Met die nieren en levers, longen en harten, kunnen ze veel brave mensen helpen die het wel verdienen om in leven te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom,... heb je soms een chauffeur nodig?
![]() Van koffers kraken ken ik niet veel, maar ik ben wel ne rappe in't verkeer. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 18 april 2009 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je die tas daar onbewaakt vindt, weet je dat er iets niet juist is. Dus liever ze naar de flikken brengen, voor ik een paar maffia-huurmoordenaars achter mij aan krijg.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jong toch, dan gaat ge juist een paar maffia-dinges achter u aan krijgen want dan staar ge gegarandeerd een uur later op de frontpagina van de Frut en zo en dan weet iedereen dat gij die tas gevonden hebt. Gebaren van krommen haas en maken dat ge weg bent. GE HEBT NIETS GEZIEN!!! Dommerik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |