![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Denk dat er misschien wel echte historische dokumenten moeten bijgeroepen worden om de waarheid eens te laten weten.
Overeenkomst Faisal-Weizmann 3 januari 1919 Citaat:
http://domino.un.org/unispal.nsf/9a798adbf322aff38525617b006d88d7/5bff833964edb9bf85256ced00673d1f!OpenDocument en wat betreft de schandalige tekst van de egyptische vertegenwoordiger in de VN: Citaat:
met facsimile van de New-York Times |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Prachtig dat u mijn stelling staaft , allicht is dat niet uw bedoeling :o
De eerste VN tekst verwijst naar een initiatief in 1917 Saudi-GB-"zionist movement ER STAAT NERGENS IETS OVER : STICHT U MAAR DE ZIONISTISCHE STAAT ISRAEL... Bovendien grappig dat u enkel die artikels aanhaalt die over een oproep van joden naar PALESTINA spreekt... art 7 is wel heel interessant... De tweede tekst : drukt duidelijk dat de joden in vrede samenleven met de arabieren in egypte en andere moslimlanden... GEEN RAZZIA'S DUS Maar er wordt wel gewaarschuwd dat een eventuele splitsing en opzetten van een JOODSE staat op arabisch/palestijns grondgebied wel de nodige problemen kan veroorzaken "A million Jews live in peace in Egypt [and other Muslim countries] and enjoy all rights of citizenship. They have no desire to emigrate to Palestine. However, if a Jewish State were established, nobody could prevent disorders. Riots would break out in Palestine, would spread through all the Arab states and might lead to a war between two races. [5]" Ik had het zelf niet beter kunnen aantonen : ![]() VOOR DE EENZIJDIGE CREATIE VAN ISRAEL waren er geen problemen.. Maar de zionisten hebben de brand aangestoken en het brandt nog steeds ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hier al een klein staaltje: http://www.us-israel.org/jsource/myths/mf15.html#c |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() is uw argumentatie verworden tot het verwijzen naar een zionistische website ?
![]() ![]() ik heb reeds gepost over het relaas van een rabbi die leefde in de bewuste periode in het gebied en het vredevol samenleven beaamde. (zie voorheen) Dat er een afspraak gemaakt werd tussen Saudi's en joden in 1919 in het door u aangehaalde initaitief duidt ook op een goede verstandhouding die vandaag absoluut niet meer voorhanden is Ook de VN tekst van Egypte duidt dus op een goed samenleven tussen Moslim en Jood voor het Zionistische gedachtengoed de hele regio verziekte. U doet dergelijke officiële documenten af als leugenachtig en geflipt... Dat u er enkele zelf van gepost heeft, maakt het nog .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() maar knulleken toch ! (en die benaming verdien je nu echt wel)
waar staat dat ik gezegd heb dat er NOOIT conflicten tussen de twee groepen geweest zijn ? waar ben ik een negationist ? in de zin dat ik ontken dat moorden geweest zijn op bepaalde data ? Nogmaals : Raaskallen Zaken lezen die er niet staan en de man spelen en niet de bal van anti-semiet (onterecht)bevorderd tot nazi en zelfs nu tot negationist ! ![]() ![]() Erg he ongelijk hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Hier nog eens de informatie: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() maar knulleken toch
Ik kan de site zelf bezoeken hoor ! en dat heb ik ook gedaan.. maar het is wel een zionistische site... en dus niet objectief als dat het zielig resultaat is van wat er nog overblijft van je argumentatie; dan heb ik hier ook een link voo jou van hetzelfde niveau , maar dan in de andere richting (die ik niet vermeldde, vermits niet objectief) http://www.vjm.cc/vjm/dossier/dossier03b.htm die mannen moeten geen ... Ik gebruik officiele documenten en VN tekst die u kan natrekken. bovendien herhaal ik mijn vraag : Waar heb ik ontkend dat er OOIT conflicten geweest zijn ? Waar pleeg ik negationisme ? Nogmaals : Raaskallen Zaken lezen die er niet staan en de man spelen en niet de bal van anti-semiet (onterecht)bevorderd tot nazi en zelfs nu tot negationist ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Btw, het woord knulletje bewaar je best voor je zelf wanneer je je examens weer een gemist hebt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Dagallemaal, je bent echt wel een ongelooflijke dommerik.
je bent met argumenten hopeloos onderuit gegaan, ![]() nadien pas je de zionistentactiek toe : u bent geen anti zionist, maar een een anti semiet, omdat zoiets geen indruk meer maakte ben ik nu reeds gepromoveerd tot nazi en negationist . hopeloos spartelend (mede door eigen documenten die je hier gepost hebt die je ongelijk bewijzen ![]() het verwijzen naar een zionistische website !! ![]() Van QED gesproken! In een futiele poging om je doen in te zien hoe zielig dat wel is, verwijs ik op mijn beurt naar een site van het VJM waar eveneens de zaak"palestina" en de zionisten niet objectief besproken worden... Conclusie uit jouw paranoïde gedachtengang : u bent een neo-nazi, u bent een vjm'er ( btw : ik ben allang afgestudeerd, dank u en geen vjm'er ook geen sympathisant :o Heb uw posts eens doornomen en vrees dat u nog wat groen ![]() niet dat dat ertoe doet, jeugdigheid is geen excuus voor idiotie ![]() Je hebt in je posts over dit onderwerp constant minstens 5 keer NAZI gebruikt om terechte kritiek te counteren.. ![]() of dacht u dat het zoals een deus ex machina net zoals tien jaar geleden alle terechte kritiek op het zionisme zou doen verstommen ? en je bent er weer in geslaagd om geen enkel inhoudelijk argument aan te gaan. Wat je ook niet kan, vermits de WAARHEID hier staat (en niet zomaar wat info die je van een niet objectieve feiten verdraaiende/verzwijgende website haalt die zowel in het prozionistiche als het antizionistische, joden hatende kamp te vinden zijn) DUS SPEEL je maar de man en niet de bal. doe maar, het geeft alleen maar des te meer je wanhopigheid en ongelijk aan... feit : voor het zionistisch gedoe leefden moslim, joden en de weinige christenen in de regio in het begin van de twintigste eeuw ! vreedzaam samen. de zionisten hebben het vuur aangstoken en het brandt nog ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() gelijk ik reeds schreef wordt het tijd dat de gepaste instelling voor jou gezocht wordt. Misschien een speciaal rusthuis dan.
Wat je vermeende argumenten betreft zul je jezelf wel goed overtuigd hebben en ook de nieuwe deelnemers onders wiens naam je gaat inschrijven ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() haha
ik hoef geen andere naam. waar haal je dat weer vandaan? ![]() en de argumenten zijn van je medejoden/rabbi's , je kan toch LEZEN hoop ik ? lees de topic nog es opnieuw. Bovendien bedankt dat je me blijft gelijk geven door nog steeds op de man te blijven spelen ! Je hopeloos gespartel is uiterst amusant ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |