![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Na het laatste kamerdebat in deTweede Kamer (bijltjesdag) is het voor mij heel duidelijk geworden.
Wilders is uiteindelijk een lege huls. Veel poeha, weinig inhoud. Moesten Nederlanders massaal op Geert Wilders gaan stemmen, zal dat uiteindelijk niets oplossen en zal het duidelijk een verloren stem zijn. Dan zouden Nederlanders -zoals ik het al vermoed- zeer oppervlakkige kruideniersachtige kleinburgerlijke types zijn. Nu, echt verwonderen zou me dat nu ook weer niet. Laatst gewijzigd door system : 30 mei 2009 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P.S. Ik zou het wel op prijs stellen moest u gans mijn antwoord editeren. Kwestie van de juiste context. Laatst gewijzigd door system : 30 mei 2009 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ik wens dat men correct met mekaar omgaat. Ook op een forum zoals dit. En dat impliceert dat men correct citeert. Dat u daar niet zoveel moeite mee hebt, is niets nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maja, je kan nou eenmaal niet alles hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leugens en bedrog zijn geoorloofd bij het legitimeren van België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Velen? Maar goed. Ik zal dit in het vervolg ook doen omdat u het bent. Ik kan een filosoof -van enig formaat inderdaad- als Spinoza moeilijk iets weigeren. Edoch, als we de historische toer opgaan, kan ik 'Holland' moeilijk wegcijferen. U zult dat zeker begrijpen. Tenminste, daar ga ik van uit. Laatst gewijzigd door system : 30 mei 2009 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Mogelijk. Ik veronderstel evenwel dat u het tweede gedeelte van mijn antwoord niet uit het oog verloren hebt. De historische context in nu eenmaal belangrijk.
Laatst gewijzigd door system : 30 mei 2009 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Wat er ook van zij, Wilders is een lege huls gebleken na het Kamerdebat (Bijltjesdag).Veel poeha, maar inhoudelijk: nihil, niets, nada, nikto. Een éénmanspartijtje voor ontevredenen. Vooral ontevredenen Nederlanders met Europa. Anders gezegd: mundiale lomperikken. Zeker weten!
Laatst gewijzigd door system : 30 mei 2009 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Er zijn evengoed veel ontevreden Vlamingen, gezien het aantal stemmen voor het Vlaams belang. 3) Kom je net uit de kroeg dat je voor jouw doen zo veel spelfouten maakt? Ik las ook 'Nadal' waar nu Nada staat en 'Eeker' waar je net zeker voor hebt geschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ben ik zonder meer met je eens. Echter: jij schreef eveneens: 'Dan zouden Nederlanders -zoals ik het al vermoed- zeer oppervlakkige kruideniersachtige kleinburgerlijke types zijn. Nu, echt verwonderen zou me dat nu ook weer niet''. Dit terwijl het Vlaams belang veel meer stemmen krijgt van de Vlamingen dan de PVV van de Nederlanders, ofwel je moet niet met twee maten meten. Het rechtse populisme is daarnaast in meer of mindere mate in opkomst in vele Europese landen.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 30 mei 2009 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus, wat Wilders verkoopt, is lucht, lucht en nog een lucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Misschien niet, maar het scheelt toch niet veel.
Laatst gewijzigd door system : 30 mei 2009 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Wilders scheert alle moslims over één kam. Tenminste zo komt het over. En daardoor haalt hij ook zoveel stemmen met zijn insinuaties: alle moslims zijn terroristen. Maar dat zijn alle moslims dus niet.
|
![]() |
![]() |