![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar snappen er weinigen wat hier vandaag gebeurd is...
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Den hond van de buren heeft in mijn bil gebeten.
k'heb hem ne sjot gegeven en vuil zwart mormel geroepen,ben ik nu ne racist? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U bewijst dat ge eigenlijk een stalinist zijt. Op 13 juni is het revanche. Vrijheid van menigsuiting ! Eigen Volk Eerst ! Ik heb zonet mijn gemeente volgeplakt met affiches. Op een eerlijke manier kunnen jullie het niet halen, daarom werd de democratie verkracht. Verhofstadt, Stevaert, Di Rupo... jullie zijn de nieuwe dictators !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De VB-ers [size=6]zingen al een octaaf lager[/size] dan gewoonlijk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog beter zou zijn, beknotten van de meningsuiting via muilkorfwetten en politiek bemande instituten, als die mening niet overeen stemt met die SS-dictatortjes van de Castro-vriendenclub.
![]() |
#91 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Knuppel,
Vind jij persoonlijk dat wanneer een partij anderskleurige medemensen beschimpt, beschuldigt en beklad om wie ze zijn, dit ongestraft moet kunnen? Is dat een prijzenswaardig ideeëngoed? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
(ik ga nog even aan mijne champagne slurpen, tot zo)
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
octaaf lager wie is dat? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op naar 13 juni dus en daarna naar een nieuwe partij...zonder cordon sanitaire.
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Hugo VM ("ThePiano"), jij bent ook veroordeeld geweest, en de schadevergoeding die je toen moest betalen was niet van de poes. Wanneer je de anderen wil uitmaken voor "racisten", mogen zij je dan ook uitmaken voor "crimineel" of "geweldpleger"? Bij je gedrag hier op de groep kan ik alleen maar walgen, kennelijk ben je nog steeds geen greintje redelijker, laat staan intelligenter, geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() thePiano zei
"In België mag je nog altijd zeggen wat je denkt, dat is niet veranderd door dit arrest. Maar het zal nu wel iedereen duidelijk zijn dat je niet ongestraft op een georganizeerde wijze mensen mag aanzetten tot het discrimineren van anderen op basis van religie, etnische origine enz". En d�*t is het enige wat telt. En ik zeg : Inderdaad, zie mijn topic http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=13712 |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn alle SP stemmers nu gecorrumpeerde dieven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |