Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Tot welke kaste behoort u volgens uzelf, en komt uw beroep overeen met uw kaste?
Priesterkaste (wetenschapper, ideoloog, leerkracht) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste 11 39,29%
Priesterkaste (wetenschapper, ideoloog, leerkracht) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste 4 14,29%
Krijgerskaste (geuniformeerd diensteman, manager, volksvertegenwoordiger) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste 5 17,86%
Krijgerskaste (geuniformeerd diensteman, manager, volksvertegenwoordiger) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste 2 7,14%
Verkoperskaste (bedrijfseigenaar, marketeer, uitbater zaak) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste 0 0%
Verkoperskaste (bedrijfseigenaar, marketeer, uitbater zaak) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste 0 0%
Arbeiderskaste (boer, arbeider, visser) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste 3 10,71%
Arbeiderskaste (boer, arbeider, visser) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste 3 10,71%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2009, 09:06   #81
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Deal! Ik zou voor die kasten eerst Ikea spul nemen tot we genoeg hebben om er mooie meubels voor in de plaats te nemen. Net als met elke prille liefde moet je het in het begin wel stellen met wat je hebt.

Kindjes: niet meer dan 3 hoor. Ik ga niet elk jaar weer slaaptekort hebben en jij wil dat waarschijnlijk ook niet.

Dronkoers: Je hebt al ademsloten op auto's om dronken chauffeurs niet te laten rijden. We vinden wel een genie die zo'n ding uit de auto breekt en dat op de kelderdeur zet. Onze wijn is dan veilig.

Geef je me een seintje als die lift in orde is? Het zou zonde zijn van je rode haren. (of als op een officiële feestdag als deze den HUBO of de gamma dicht is en ik geen deftig rol touw kan krijgen). Laat staan dat ik zo'n lange bobijn zo hoog in je toren kan mikken zonder een katapult die die bobijn evenzeer tegen je hoofd kan smijten. Dat riskeer ik niet
Wat die meubels betreft, je mag van mij ook mijn bruidsschat eerst bij de koning en koningin gaan afhalen, dan hebben we direct een soort ikea-meubels, en we moeten het niet eens zelf in elkaar steken! (wel een camion afhuren vrees ik). Het is misschien een beetje kitch en ouderwets zo van die kasteelmeubels maar je hebt het al gezegd van die prille liefde eh

3 kinderen is oké voor mij

Maar eens we daar zitten in dat huisje geven we toch wel een instuif eh? En alle betrouwbare mensen mogen komen (ah ja anders gaan ze gaan klikken aan mama en papa eh) en dan mag er veel wijn gedronken worden, dan nodigen we de bard uit om heldenliedjes over ons te zingen, misschien voor later een dj. Maar dat slot moet wel al op de wijnkelder staan dan We zorgen voor een paar bakken duvel voor Dronkie, dan zal hij de wijn ook wel met rust laten. Ik zie het al helemaal zitten!

Ik vind het wel sympathiek dat je inzit met mijn hoofd en eventuele bulten en blauwe plekken enzo. Meneer uit de priesterkaste is nog steeds de lift aan het repareren, hij was aan het schreeuwen tegen zijn vrouw dat ze een toernavies moest gaan halen in de brico (aiaiai, slechte doe het zelver), maar die vrouw zei terug dat ze nie wist wat dat was en dat hij dus zelf maar moest gaan maar uit het café moest blijven. Ik heb hem vannacht horen binnenkomen en horen vallen, hij was iets aan't mompelen in de aard van: gldijerverdomseoueijs liefjlnvirft, heotjmeoirnit ismeonimpve alemoneoaal dnaomine fouantoientt vaneioman denienke

Hihi, maar ik ga gered worden door Jazeker Mijn prinsessenhartje staat al helemaal in vuur en vlam
Oud 22 mei 2009, 11:48   #82
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Hoe vreemd. Waar zijn al die verkopers? Ik dacht dat dit een liberale staat was.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2009, 12:56   #83
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Hoe vreemd. Waar zijn al die verkopers? Ik dacht dat dit een liberale staat was.
Teveel moeite tegenwoordig.

Manager of ambtenaar, da is het tegenwoordig

Laatst gewijzigd door Dronkoers : 22 mei 2009 om 12:56.
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2009, 13:02   #84
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Ik verkoop ook wel wat, maar ik ben geen verkoper.
Oud 22 mei 2009, 13:10   #85
Tavek
Banneling

Standaard

Kasteloos ikke !
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be