![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Tot welke kaste behoort u volgens uzelf, en komt uw beroep overeen met uw kaste? | |||
Priesterkaste (wetenschapper, ideoloog, leerkracht) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
11 | 39,29% |
Priesterkaste (wetenschapper, ideoloog, leerkracht) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Krijgerskaste (geuniformeerd diensteman, manager, volksvertegenwoordiger) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Krijgerskaste (geuniformeerd diensteman, manager, volksvertegenwoordiger) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Verkoperskaste (bedrijfseigenaar, marketeer, uitbater zaak) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Verkoperskaste (bedrijfseigenaar, marketeer, uitbater zaak) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Arbeiderskaste (boer, arbeider, visser) en mijn beroep komt overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Arbeiderskaste (boer, arbeider, visser) en mijn beroep komt niet overeen met mijn kaste |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 3 kinderen is oké voor mij ![]() Maar eens we daar zitten in dat huisje geven we toch wel een instuif eh? En alle betrouwbare mensen mogen komen (ah ja anders gaan ze gaan klikken aan mama en papa eh) en dan mag er veel wijn gedronken worden, dan nodigen we de bard uit om heldenliedjes over ons te zingen, misschien voor later een dj. Maar dat slot moet wel al op de wijnkelder staan dan ![]() Ik vind het wel sympathiek dat je inzit met mijn hoofd en eventuele bulten en blauwe plekken enzo. Meneer uit de priesterkaste is nog steeds de lift aan het repareren, hij was aan het schreeuwen tegen zijn vrouw dat ze een toernavies moest gaan halen in de brico (aiaiai, slechte doe het zelver), maar die vrouw zei terug dat ze nie wist wat dat was en dat hij dus zelf maar moest gaan maar uit het café moest blijven. Ik heb hem vannacht horen binnenkomen en horen vallen, hij was iets aan't mompelen in de aard van: gldijerverdomseoueijs liefjlnvirft, heotjmeoirnit ismeonimpve alemoneoaal dnaomine fouantoientt vaneioman denienke Hihi, maar ik ga gered worden door Jazeker ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Hoe vreemd. Waar zijn al die verkopers? Ik dacht dat dit een liberale staat was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Manager of ambtenaar, da is het tegenwoordig ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 22 mei 2009 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 |