Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 23 april 2004, 23:06   #81
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

[quote="thijseken"]ik verwijs graag naar de forumsessie met Marijke Dillen, waar dit onderwerp tevens aan bod komt, alleen met de mening van Vlaams Blokker ertussen

grtz,
Thijs[/quote="thijseken"]
Citaat:
Wandel om 10 uur rond in de Brusselse metro, en je word vanzelf rascist. Of je nu wil of niet...
Als je er niet tegen kunt, mensen met een andere huidskleur of kleding te zien...
PS wanneer gaan die blokkers eindelijk eens leren zonder fouten te scrijven? 't Is "racist" en niet "rascist" (contaminatie met het woord fascist)
filosoof is offline  
Oud 23 april 2004, 23:09   #82
Karl
Lokaal Raadslid

Karl's schermafbeelding

Standaard

citaat van Thijsken:
Citaat:
Wandel om 10 uur rond in de Brusselse metro, en je word vanzelf .rascist.. Of je nu wil of niet...
Word eens lid van het VB en je kent je eigen taal niet meer...
[size=6]Racist[/size]... ben je wel.
Karl is offline  
Oud 24 april 2004, 06:59   #83
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karl
citaat van Thijsken:
Citaat:
Wandel om 10 uur rond in de Brusselse metro, en je word vanzelf .rascist.. Of je nu wil of niet...
Word eens lid van het VB en je kent je eigen taal niet meer...
[size=6]Racist[/size]... ben je wel.
Bent u dan lid geworden van het VB? Immers, een zin (zoals "citaat van Thijsken") begint men nog altijd met een hoofdletter.

* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 24 april 2004, 12:04   #84
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kangoo
Hoera, ik ben nu officieel een racist en dus een veroordeelde. Dus veeg ik aan alles mijn kloten. Boetes en belastingen betaal ik niet meer, gisteren zijn ze met hun rooi kruisstickers aan de deur geweest: heb ze gezegd dat ze ze maar moeten verkopen aan Astrid hun bazin. Nu nog een paar idioten van 11.11.11 of Child Focus en mijn dag is goed.
Hier, dit zal je misschienvan je probleem afhelpen:
http://www.albionmedical.com/pt=bosshog/
filosoof is offline  
Oud 24 april 2004, 21:36   #85
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Als je er niet tegen kunt, mensen met een andere huidskleur of kleding te zien...
PS wanneer gaan die blokkers eindelijk eens leren zonder fouten te scrijven? 't Is "racist" en niet "rascist" (contaminatie met het woord fascist)
Dan stem je op het VB en zie je dat je in de minderheid bent, waarbij je je neerlegt en tracht tegen volgende keer meer van de mensen van je ideeën te overtuigen.

Als je er niet tegen kunt dat mensen vinden dat de multiculturele maatschappij géén ideale samenleving is, dan leg je die mensen blijkbaar gewoon het zwijgen op.

Wie is er nu de meest 'democratische'????
Rr00ttt is offline  
Oud 25 april 2004, 13:44   #86
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Naar ander forum!
Het Skill Effect is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be