![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 26 mei 2009 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Burgemeester
|
![]() Omdat ik er ook vanuit ga dat mijn bakker geen rattenvergif in mijn brood steekt, en mijn dokter zijn werk naar behoren doet.
Laatst gewijzigd door laurensje : 26 mei 2009 om 17:02. |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() ondertussen wil de procureur van Brugge de "Blankenbergse stalker" die vandaag een jaar effectief gevangenistraf kreeg voor het versturen van mails met steeds een beleefde inhoud onmiddellijk opsluiten.
De instellingen van dit land zijn stapelgek, daar is nu geen twijfel meer mogelijk. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In afwachting van haar medische behandeling kunnen we haar misschien vrijlaten ! Met een ziekenfonds-gesponsord foldertje : zelf ademen, het kan uw leven redden ! Noorman |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel anders is dat voor ons gerecht. Omdat we weinig of niets weten over de interne keuken aldaar, zijn we ook hier verplicht af te gaan op de vruchten. Ik hou immers niet zo van blindelingse aannames zoals u hierboven doet. Dan stel ik vast dat het brood van mijn bakker van het beste van de streek is, en de sossissen van mijn beenhouwer bijzonder smakelijk, maar dat de openbare veiligheid in mijn regio stilaan een drama aan het worden is. Laatst gewijzigd door E. Gidius : 26 mei 2009 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Gezien 4 van de 5 minderjarigen zijn, zullen ze er wellicht met een paar jaar internaat in Everberg vanaf komen. Het wordt tijd dat de ouders ook verantwoordelijk gesteld worden. Kindergeld gaat naar het slachtoffer, een fikse, financiele schadevergoeding opgevorderd door deurwaarders en bekendmaking van naam met foto's van de daders.
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Wat zou je zelf verkiezen ? Wat racistisch gescheld naar je kop geslingerd krijgen, of zwaar inééngeslagen worden, dat je in het gasthuis in de coma ligt, en men niet zeker is of je het wel zal overleven ?
|
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() En heeft hij ook ooit al eens een zeer zwaar pak rammel gekregen van een man of 5-6 ? Want hij pakt dat wel heel luchthartig op vind ik ?...
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor net op VTM dat ze die kerels terug opgepakt hebben!
Ze hebben toch nog een beetje verstand in B.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Ik denk vooral dat het velen stoort dat men daar ophef over maakt zo juist voor de verkiezingen...Het zou namelijk wel eens de mensen hun kieskeuze kunnen beïnvloedden...En dat mag niet van de Rode Tapijten-leggers...
|
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha - vandaar dat de minister van justitie nu ineens beslist heeft dat het niet kan dat die 'jongeren' niet aangehouden waren omdat ze beweerden onschuldig te zijn - de verkiezingen - magisch woord!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |