![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beklaag Uw ma!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb niks tegen homo's Heb wel iets tegen homo "parades" en militante homos die de rest van de wereld om de oren willen slaan met kussende mannen en verwachten dat iedereen het maar normaal en lekker vindt. Je bent homo - I get it - maar wil je echt dat je homo-zijn het enige is dat jezelf definieert tov de buitenwereld ? Ieder beleeft zijn sexualiteit op zijn eigen manier, maar ik ga hier ook geen avatar maken over de vrouwen die ik gekust heb, of een parade organiseren met alle vrouwen die ooit in mijn bed beland zijn. Sexualiteit hoort thuis in de slaapkamer (of de keuken, of de trap, of de kelder, of de zolder, whatever).... Maar sla de mensen niet om hun oren met jouw specifieke vorm van yummie. Militante homo's zijn de reden dat vele mensen niks van homo's moeten hebben. Dit helpt jullie niet. En ik ben de kleuterschool al een jaar of 40 ontgroeid.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij dat antwoord op die post was ik op geen enkele manier betrokken. Toch vond je het om één of andere reden nodig om mijn naam "als voorbeeld" ter vermelden. Op een uitleg daarover wacht ik nog steeds tevergeefs.
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Mensen oogsten wat ze zaaien.
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *Loopt met een boog om het draadje van Raf heen - want denkt dat Raf het - bij gebrek aan inspiratie - op haar gemunt heeft
![]() Daag Raf - ik heb hier geen zin meer in!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En je mag zoveel theorieen ontwikkelen als je wilt.... Ik ben tolerant wat deviante sexuele voorkeuren betreft, maar de enige unie die de moeite waard is is de unie tussen man en vrouw,
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is hier weer de moeite ...
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien iedereen hier zo graag iedereen beschuldigt dubbelnick te zijn, zou ik de mods het volgende voorstellen: laten we gewoon enkel nog mensen toe, die hun vingerafdrukken willen laten registreren om op het forum ingeschreven te geraken en enkel nog inloggen met vingerafdruk.
Komaan mensen. We kunnen ook nog enkel webcam discussies toelaten, zodat we elkaar inderdaad misschien eens in de ogen kunnen kijken, maar dan moet ik eerst nog wel zo een ding gaan halen. Ik lig er niet van wakker wie hier dubbelnicks zijn. Als mensen graag met zichzelf discussiëren, dan moeten ze het maar weten. |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Zijn op elkaar lijkende avatars ook verboden? Ik dacht het niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wauw... Ik heb jou ècht geraakt hé?
|
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Super Moderator
|
![]() Zoals reeds herhaaldelijk werd gezegd: dubbelnicks van bannelingen worden gebannen van zodra wij een duidelijk bewijs hebben van het feit dat het om een dubbelnick gaat. Wij bannen niet louter afgaand op vermoedens.
|
![]() |