Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2009, 14:14   #81
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Wie niets anders doet dan dwepen met alles wat volgens de linksen "arabisch" is, moet maar opkrassen en zelf in een of ander moslimland gaan wonen, als het daar toch zo goed is. Laat Vlaanderen maar over aan de oprechte Vlamingen, al die linksen kunnen we missen als kiespijn.
De aardappel, die is pas écht Vlaemsch zeker?
(en Fransen en Engelsen zijn nog niet akkoord wie van hen twee de friet uitvond)

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juni 2009 om 14:23.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:15   #82
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben hier inderdaad thuis, tussen korenvelden en gotische kerken, alwaar mijn stam al eeuwenlang leeft. De "multiculturele verrijkers" en hun afgoderij horen hier dan ook verre van thuis en gaan best terug naar hun eigen land, samen met hun wansmakelijk voedsel dat veel lijkt op gedroogd beer.
Thuis waar uw Stella staat ahw. Moet kunnen ! Overal in de wereld zijn er mensen die zich blijkbaar daar waar ze wonen zich "niet thuis" voelen :
sommigen blijven rondtrekken en dan weer anderenn verontrusten, die zich door de komst van die mensen plotseling "niet meer thuis" voelen.

Vroeger waren café's gewoon drankgelegenheden.. Nu vind je overal "Brasseries"
waar je de meest uitgebreide "kaart" krijgt om eten te bestellen en is het op sommige plaatsen bijna onmogelijk om nog een "échte frituur" te vinden :
het zijn allemaal "pitabars" geworden met vlees van gemengde twijfelachtige kwaliteit.

De verheffing van "het plebs" tot een "hoger cultuurpatroon" is een werk van lange adem. We zijn goddank al geëvolueerd van het inslagen van elkaars schedel tot gewoon verbaal geweld langs de media : onfraaie haatcampagne's
slogankoren tijdens de voetbal en dies meer. Gewoon respect voor de medemens onafhankelijk van diens godsdienstbelijdenis, huidskleur, taal en/of politieke overtuiging is er nog altijd niet bij.

We zijn optimisten : de beschaving zal ooit zegevieren !

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:22   #83
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
In New York leeft er in ondergrondse verlaten metrogangen en dergelijke een bevolking van landlopers, dewelke hun menu voornamelijk uit rattevlees bestaat. En die mensen overleven dat dus, die hebben zich aangepast...Het is niet daarom dat ik hun voorbeeld ga volgen. Idem voor kebab eten : ik laat dat aan anderen over. Smakelijk.
"Rat" ofte "waterkonijn" was (is?) een typisch volksvoedsel van de zgn Waaslandse Vlaming.

Om te weten of iets al dan niet eetbaar is moet ge een chinees raadplegen : die mannen eten letterlijk alles wat eetbaar is. Blijkbaar is dat iets genetisch :
mijn blanke kleindochter is vegetariër, mijn chinese eet werkelijk alles.
Verschillen tussen mensen "uit de opvoeding" vs. verschillen die genetisch bepaald zijn is een boeiend onderwerp ; op voorwaarde dat je jezelf voor zulke zaken openstelt (vrij van vooroordelen)

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 1 juni 2009, 14:26   #84
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
"Rat" ofte "waterkonijn" was (is?) een typisch volksvoedsel van de zgn Waaslandse Vlaming.

Om te weten of iets al dan niet eetbaar is moet ge een chinees raadplegen : die mannen eten letterlijk alles wat eetbaar is. Blijkbaar is dat iets genetisch :
mijn blanke kleindochter is vegetariër, mijn chinese eet werkelijk alles.
Verschillen tussen mensen "uit de opvoeding" vs. verschillen die genetisch bepaald zijn is een boeiend onderwerp ; op voorwaarde dat je jezelf voor zulke zaken openstelt (vrij van vooroordelen)
Ik hoorde een Turnhoutse leeftijdgenoot ook nog over "waterkonijn" spreken.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:26   #85
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wie niets anders doet dan dwepen met alles wat volgens de linksen "arabisch" is, moet maar opkrassen en zelf in een of ander moslimland gaan wonen, als het daar toch zo goed is. Laat Vlaanderen maar over aan de oprechte Vlamingen, al die linksen kunnen we missen als kiespijn.
"Links zijn" synoniem van "dwepen met alles wat arabisch is" wat een flauwe kul zeg ! Mijn grootvader zaliger zei "prŭfe Alles, behalte dass Beste". Couscous bv. kan ik met de beste wil niet eten. Maar zelf kook ik met plezier een chorba hamra of maak een tajine klaar met veel groenten. TE veel vlees is ongezond, je moet vooral voldoende groente en veel vis eten. Een gebakken vis uit de Middellandse zee is die arabisch of Grieks ? Xoutniewete....

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 1 juni 2009, 14:27   #86
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De aardappel, die is pas écht Vlaemsch zeker?
(en Fransen en Engelsen zijn nog niet akkoord wie van hen twee de friet uitvond)
Vreselijk. Gaan ze het nu over die boeg gooien om hun haat aan te tonen voor alles dat Vlaams is.
Nu er nog een maagd van 9 jaar bij serveren, en Filosoof's feestje kan helemaal beginnen.

Laatst gewijzigd door Dimensie : 1 juni 2009 om 14:30.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:30   #87
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Links zijn" synoniem van "dwepen met alles wat arabisch is" wat een flauwe kul zeg ! Mijn grootvader zaliger zei "prŭfe Alles, behalte dass Beste". Couscous bv. kan ik met de beste wil niet eten. Maar zelf kook ik met plezier een chorba hamra of maak een tajine klaar met veel groenten. TE veel vlees is ongezond, je moet vooral voldoende groente en veel vis eten. Een gebakken vis uit de Middellandse zee is die arabisch of Grieks ? Xoutniewete....
Het valt nu toch niet te ontkennen dat de hedendaagse, zelf-verklaarde "linkse" (een kaviaaretende, vernisagebezoekende snob opgegroeid in een rijke verkavelingsbuurt) blijkbaar meent de islam te moeten verheerlijken als kennelijk het meest verheven systeem boven alles. Wat hebben de linksen, zogezegd anti-godsdienstig, feitelijk al gedaan om het enorme vreemdelingenprobleem op te lossen? Waar blijft hun bijdrage bij het wegsturen van al die ongewenste vreemdelingen hier? Ze halen begot elken dag maar van die illegalen naar hier onder het zogezegde mom van "verdraagzaamheid" maar sluiten zich ondertussen wel op in rijke buurten om toch maar geen contact te moeten hebben met hun eigen zwette Übermenschen waar zovele Vlamingen dagelijks massale problemen mee ondervinden. Het Katholicisme is voor de doorsnee salonlinkse het slechtste wat er maar kan bestaan maar de islam, daar dwepen ze mee als ware het een lieve lust.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:35   #88
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Het valt nu toch niet te ontkennen dat de hedendaagse, zelf-verklaarde "linkse" (een kaviaaretende, vernisagebezoekende snob opgegroeid in een rijke verkavelingsbuurt) blijkbaar meent de islam te moeten verheerlijken als kennelijk het meest verheven systeem boven alles. Wat hebben de linksen, zogezegd anti-godsdienstig, feitelijk al gedaan om het enorme vreemdelingenprobleem op te lossen? Waar blijft hun bijdrage bij het wegsturen van al die ongewenste vreemdelingen hier? Ze halen begot elken dag maar van die illegalen naar hier onder het zogezegde mom van "verdraagzaamheid" maar sluiten zich ondertussen wel op in rijke buurten om toch maar geen contact te moeten hebben met hun eigen zwette Übermenschen waar zovele Vlamingen dagelijks massale problemen mee ondervinden. Het Katholicisme is voor de doorsnee salonlinkse het slechtste wat er maar kan bestaan maar de islam, daar dwepen ze mee als ware het een lieve lust.
Sommigen beginnen gelukkig het licht te zien.
Lees het opiniestuk van Benno Barnard maar op Knack-online. Zalig hoe die de draak steekt met dat links volkje van islamverheerlijkers.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:35   #89
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
Het gaat niet over goede of slechte kebabzaakjes maar over de bereidingswijze van het vlees ervan. Dat is alles behalve hygiënisch.
Ow, hoe weet jij dat zo zeker?
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:43   #90
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Ow, hoe weet jij dat zo zeker?
Kebab is een gezond en lekker alternatief voor de friet.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:52   #91
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd, ik ben nog geen "linkse" europeaan tegengekomen die met de Islam dweept, tenzij hijzelf misschien islamiiet geworden is : maar dan kan je hem moeilijk een "linkse" noemen tenzij hij zich beroept op een zeer tolerante
niet-sectaire islam.

"Links" zijn betekent immers voorstander zijn van gelijke kansen voor iedereen, sociale zekerheid ipv paternalistische aalmoezengeverij. Tolerantie voor sexueel andersgeaarden (uitgezonderd pedofielen) en verregaande samenwerking in open dialoog tussen alle volkeren. Dit staat diametraal tegenover het oerconservatieve wahabisme van bv. Saoedi Arabië en steunt
zeer sterk de vrouwenrechten en de strijd tegen de vrouwenbesnijdenis.

Het aspect "vrouwenondrukking" past eerder bij "Rechts" evenals de conservatieve houding tegenover holebi's.

De anti-vreemdelingengevoelens bij "Rechts" komen misschien voort uit schaamtegevoelens ivm de racistische slavenhandel, het kolonialisme en de vervolgingen in gans Europa en Rusland van landgenoten die toevallig een andere godsdienst belijden dan de heersende of is het hier een voortzetting van ?

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 1 juni 2009, 14:53   #92
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Kebab is een gezond en lekker alternatief voor de friet.
Pekelharing ook.

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 1 juni 2009, 14:57   #93
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zo'n onzinnige en belachelijke opmerking behoeft geen wederwoord.
Oud 1 juni 2009, 14:57   #94
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Ja maar, er is iets dat je over het hoofd ziet : als die zaak voor de rechtbank komt, en de Delhaize krijgt ongelijk, dan zal er een flinke financiële schadevergoeding aan het " slachtoffer van racisme " te betalen vallen. Ik geloof dat dat tot een jaar loon kan gaan ...Lekker meegepakt toch ?
yeps! that's the answer!

ik meen nochtans dat het zes maanden loon was dat het slachtoffer van racisme kan opeisen als de tegenpartij niet kan BEWIJZEN (omgekeerde bewijslast) dat er geen sprake was van rassiesme!

ONLY in belgium hé.

maar serieus, moest ik ooit in zo'n geval veroordeeld worden tot het gratis uitbetalen van een ongeschikte kandidaat omdat die zijn kleurtje in de arena gooit en ik niet kan BEWIJZEN dat ik zoiets niet gezegd heb, dan publiceer ik het vonnis.Met naam en toenaam van de betrokken partijen (ik mag dat, ik ben schuldig), én ik verwittig al mijn mede-werkgevers.

Dat mens geraakt dan nooit meer aan werk! (kan ook wel haar bedoeling zijn natuurlijk.)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 15:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 14:59   #95
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Moet ik mij tegenover jou gaan verantwoorden voor wat ik wel of niet lust - dat is toch niet jouw probleem - komaan zeg. Doe es 'grote mens' worden m.a.w. 'grow up'!
Neen, dat moet u niet. U bent blijkbaar wel erg snel op uw teentjes getrapt?
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat u niet bepaald happig bent op vreemde invloeden. Nuja, dat zal wel aan mij liggen zeker?
Oud 1 juni 2009, 15:00   #96
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Pekelharing ook.
Is pekelharing gezond? Wist ik niet.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 15:01   #97
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
Uw tijdmachine is blijkbaar defect!!
Want U kan hier onmogelijk thuishoren!!!

Oprotten!!
Die kerel heeft zich gewoon vergist van forum... .
Oud 1 juni 2009, 15:03   #98
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Sorry : ik moet nog antwoorden op de pertinente vraag : wat heeft links gedaan om het vreemdelingenprobleem op te lossen (om vreemdelingen weg te sturen) ?

1° Indien we konsekwent vanaf de middeleeuwen de "vreemdelingen" zouden weggezonden hebben, woonden we nu in een achterlijke achterbuurt van Europa.

2° De eerste aanzet om hier "vreemdelingen" te importeren kwam van het kapitalistische systeem - eerst uit de kolonieën en daarna als arbeidskrachten om slecht invulbare jobs als bv; mijnwerker in te vullen & ook om als kannonnenvlees in de loopgraven afgeslacht te worden. De grote stommiteit bij het aanwerven van Noordafrikanen was dat we er speciaal op gelet hebben om zo laag mogelijk geschoolde bevolkingsgroepen te "importeren". Dat verhoogde niet alleen het gevoel van die mensen dat ze "in het paradijs" aankwamen, dat gaf ook al een start aan mensen die niet bekwaam en niet bereid waren om onze talen te leren of cultuur over te nemen. De ovrheid was toen in de mening dat "zulke" mensen wel uit zichzelf zouden terugkeren. Ze dachten dat die mensen hier gingen werken om de pensioenen van de autochtonen te betalen en met een habbkrats als bonus zouden vertrekken met achterlating van hun eigen pensioenrechten.

3. De dwaasheid van links samen met de andere rechtse burgerlijke partijen bestond erin dat men dacht dat door de mensen hun eigen godsdienst en cultuur te laten behouden/beleven er geen verdere aanpassing nodig was. Onder het mom van "respect voor andere culturen" dacht men van de "vreemde cultuur" eenzelfde respect terug te ontvangen. Dit is niet zo (& dat weet nu iedereen : samenleven is een werkwoord)

4. De huidige toestand is een doorslaan naar de andere kant

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 1 juni 2009, 15:04   #99
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest
"Links" zijn betekent immers voorstander zijn van gelijke kansen voor iedereen, sociale zekerheid ipv paternalistische aalmoezengeverij. Tolerantie voor sexueel andersgeaarden (uitgezonderd pedofielen) en verregaande samenwerking in open dialoog tussen alle volkeren. Dit staat diametraal tegenover het oerconservatieve wahabisme van bv. Saoedi Arabië en steunt
zeer sterk de vrouwenrechten en de strijd tegen de vrouwenbesnijdenis.
Dat is de gewoonlijke en weinig innovatieve ad verbatim weergave die men uit de mond van de linksen hoort wanneer ze betrapt worden op hun schijnheiligheid. Ze belijden hun postmoderne nep-ideologie vooral met de mond en het toetsenbord want in de praktijk doen ze diametraal het tegenovergestelde.

Citaat:
Het aspect "vrouwenondrukking" past eerder bij "Rechts" evenals de conservatieve houding tegenover holebi's.
Onderdrukking is eigenlijk een concept dat door links uitgevonden werd om andere meningen, die ze niet kunnen uitstaan, de mond te snoeren. In de conservatieve staat Preußen was spotliteratuur over de koning vrij te vinden. Men had er gaan nood aan om zulks te verbieden. Vandaag, in de staat België die al decennialang door linksen wordt bezet, is zowat alles wat afwijkt van de politiek-correcte manier van denken strafbaar gesteld onder het mom van "racisme".

Citaat:
De anti-vreemdelingengevoelens bij "Rechts" komen misschien voort uit schaamtegevoelens ivm de racistische slavenhandel, het kolonialisme en de vervolgingen in gans Europa en Rusland van landgenoten die toevallig een andere godsdienst belijden dan de heersende of is het hier een voortzetting van ?
Dat zou me vreemd lijken want de slavenhandel was vooral een zaak van het geld eerder dan van racisme. Voorts heeft het Belgisch kolonialisme Kongo bevrijd van de islam-slavenhandelaars, iets wat de linksen ook graag verzwijgen of zelfs regelrecht ontkennen. Daarbij komt nog dat dankzij de gigantische inspanningen van de missionarissen de Afrikaansche bevolking het schrijven en leren werd bijgebracht alsook de ware godsdienst. Hoe het met Kongo is vergaan na het kolonialisme weten we ondertussen. In welke tijd het best om leven was, is dan ook een vraag die niet hoeft gesteld te worden.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 15:07   #100
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Vreselijk. Gaan ze het nu over die boeg gooien om hun haat aan te tonen voor alles dat Vlaams is.
Nu er nog een maagd van 9 jaar bij serveren, en Filosoof's feestje kan helemaal beginnen.
'Wij' zijn niet degene die haat dragen tegenover iets of iemand.
U daarentegen... .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be