![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want dat is wat Vandenbosch doet, maar dan in de vorm van een scheldbrieven. De meesten klagen dat er op gemeentebesturen niet veel gewerkt wordt - wat voor een deel correct is - maar jij hebt er geen probleem mee dat er buitensporig veel tijd verkwist wordt aan de grillen van één stalker ? Mijn belastingsgeld dient niet om aan de grillen van de plaatselijke gek te voldoen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
iemand die wel een mandaat heeft mag mijn praat ook zever vinden maar er is geen enkel wettelijk kader om te bepalen wat zever is en wat niet - maar er is wel de verantwoordingsplicht van overheden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
bij vws krijgen we al eens klachten binnen over corruptie of malfunctie bij een ocmw ergens in vlaanderen in een gemeente waar ik zelfs nog nooit ben geweest - in dat geval krijgen die ook vragen van mij
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 mei 2009 om 11:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beloof dat ik er niet mee zal lachen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() zal ik zeker doen schoofzak
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() onnozel is subjectief beste - en wordt in geen enkele wet gedefinieerd
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Dat is waar maar de uitspraak is veel te zwaar en de euro schadevergoeding is eigenlijk nog de grootste belediging hoor. Mocht er een degelijke administratie zitten hadden ze dat zelf opgelost met de petanque-baan-eigenaar.
![]() |
#93 |
|
![]() vandaar ook de bedenkingen die ik maak in die zin van waar dit gaat eindigen
als je voor 130 mails een jaar kan krijgen kan je morgen net zo goed 2 jaar krijgen voor 50 mails enzovoort als hij echt een zeveraar was dan had men hem gewoon kunnen negeren na de eerste mails correct te hebben beantwoord - zoals het grondwettelijk hof ook terecht eerst heeft geoordeeld - ik hoop dat henri zeker in beroep gaat want dit belangt niet enkel hem alleen aan - dit is een zeer gevaarlijk precedent
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 mei 2009 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
maw u dient aan te brengen waarom u mijn vergelijking bedenkelijk vind - zoniet blijft uw stelling bedenkelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Gouverneur
|
![]() De gevangenisstraf vind ik te zwaar de boete niet. Anders stopt men niet, het is niet omdat het gemeentehuis een publieke dienst is dat men het recht heeft om deze onnodig te belasten. Een klachtenbrief bestaat toch niet uit 130 delen verstuurd in 5 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In geen enkele post hebt gij al een stelling onderbouwt niet in dit topic noch in andere topics. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() 1. je geeft dus toe dat je zelf niks anders doet dan holle stellingen poneren
2. één van mijn vele argumenten is oa nog zonet geweest dat het grondwettelijk hof ook geoordeelt heeft dat een gemeentebestuur onmogelijk slachtoffer kan zijn van stalking
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 mei 2009 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar jij geeft wel toe dat je gewoon wat zever komt vertellen. Citaat:
![]() En de burgemeester en schepenen hebben zich zelf burgelijk partij gesteld dus geen spraken van 'stadsbestuur'. De man had namelijk ook deze personen verwijten gestuurd. Laatst gewijzigd door monza : 28 mei 2009 om 15:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik te weten dat administraties er zijn voor het volk te dienen, als deze mens wil gediend worden van antwoord wordt dit normaliter gegeven, als beide partijen daarover eens geraken dan is er geen mailgedoe of discussie meer nodig. Maar uit alle berichten dat ik al heb gelezen hoor je telkens hetzelfde, mails van die man, maar niets over de respons.
![]() |