![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bekijk gewoon de introductie van Filip Dewinter en de herhaalde vraag van Rode Cools : "bent u onverdraagzaam?" ![]() drie keer de vraag gesteld en drie keer NEEN als antwoord ! en toch nog twijfelen ??? Hoe vooringenomen ben je dan ?! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Spontius : 2 juni 2009 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 2 juni 2009 om 16:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze willen het maar niet snappen bij de openbare omroep. Ze denken dat ze een breder publiek kunnen lokken door de inhoud weg te nemen, maar ze vergissen zich; enkel de politiek geïnteresseerden volgen deze programma's en als je die zo'n verkleuterde toestanden voorschotelt haakt ook dat publiek af. Je zou denken dat ze iets zouden geleerd hebben van het geval De Zevende Dag, maar neen... ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() FDW had op deze vraag kunnen antwoorden dat hij geen keuze kan maken tussen tussen vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Burger
|
![]() Mij stoort nog wel het meest de onderlinge wedstrijd van de interviewers om elke kandidaat zo weinig mogelijk te laten zeggen. Het lijkt wel alsof er achter de schermen een scorebord staat.
Devadder: ha, ik heb diene Dedecker al na 1,46 seconden kunnen onderbreken! Cools: Da's nog niks, de Lambert heeft op mijn 5e vraag maar 1,27 seconden tijd gekregen om te antwoorden, gij moet mij dus een fles wijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is het blijkbaar verboten om als kijker iets te weten te komen. Welk weer was het vandaag Filip FDW : Heu, volgens mij.....niet "volgens u", welk weer vraag ik FDW : wel, bij ons.....bij ons, bij ONS? Is het weer eigen volk eerst ja? het is toch maar een eenvoudige vraag? FDW : wel ja, bij ons regende het 's morgens, maar.......tja zal wel! hier scheen de zon ! zo zie je maar altijd dat populistische gedoe, regen, regen... de dingen altijd erger voorstellen dan ze zijn daar zijt ge wel goed in hé etc.. etc...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 juni 2009 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |