![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Zweden was op mijn school de vrijheid zo groot dat wij zelf mochten beslissen wat we deden tijdens niet-theorielessen. En ook waar wij het deden. Wij mochten bijvoorbeeld overal zitten als het warm weer was, zonder toezicht. We mochten buiten school tijdens de speeltijd. Er werd geen druk gezet vanuit de leerkrachten om iets te doen. Nooit. Meer zelfs: er was druk vanuit de medeleerlingen op mensen die niets deden (wat amper voorkwam) omdat ze de verantwoordelijkheid die ze kregen misbruikten. En er werd nooit, nooit gestrafd. Alles liep op wieltjes. Toen ik naar Belgie kwam en in de rij moest lopen naar de refter, begreep ik niet goed wat er gaande was. Ik dacht eerst dat het een of ander godsdienstig ritueel was. Was het verplicht om de hymne te kunnen zingen? Ik heb het nooit moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Kan iemand mij eens uitleggen wanneer de scholen 6 maanden aan een stuk hebben gestaakt zoals die kwiet beweert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() geweldig idee om naar die blog te linken.
die mens is nu al continu aan 't hyperventileren sinds z'n blog meer dan 3 bezoekers per dag heeft en weet niet wat 'm overkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch eens vaker buitenkomen. ![]() P.S.: die 'platte' francofobe trekken zijn ook een duidelijk teken van zwakte heb ik gemerkt.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 juni 2009 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Die tekst is zo cliché, waar en onwaar tegelijk da'k ze best wel grappig vond. Vooral bij de opmerking dat de "ene helft van Vlaanderen" (de andere helft waren de nazi's en wannabe nazi's) de halve Maghreb naar binnen haalt om de Franse taal tegen te houden; kun je je afvragen wie hém dat nu wijs heeft gemaakt. Aangezien hij in Wallonië woonde kun je het antwoord al raden.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 2 juni 2009 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() dubbel
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 2 juni 2009 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Front 242!
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn in volle verkiezingscampagne en dat telt natuurlijk ook voor Frankrijk waar we elke dag op de Franse TV reclamespots van de verschillende Franse partijen kunnen zien maar niet alleen van de "grote partijen" zoals UMP, PS of MODEM. Ook de "kleine partijen" komen aan bod en daarmee bedoel ik partijen die maximaal 1 of 2% zullen halen. Men kan natuurlijk denken alles wat men wil over die "kleine partijen" maar ze hebben wel de mogelijkheid om hun standpunten te uiten.
In België? Alleen de "grote partijen" komen aan bod en men negeert de "kleine partijen". Vindt u dat normaal? Ik alvast niet maar ja, wat is nog normaal in België? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Top! Da's waar.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Forumquiz materiaal: Zoek een donkere koude tunnel op bovenstaand plaatje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die liggen niet zozeer wakker van België, wel van de schade die België aanricht en hoe die te beperken.
![]() |
![]() |