![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je dat hier zojuist terplaatse hebt uitgevonden.
Laatst gewijzigd door Pietje : 5 juni 2009 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Is het deze met de roze kaakjes, 2e rij, 2e van rechts?
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar misschien niet chique genoeg voor de betrokkene...ik beloof hier trouwens niet meer het woord rugridder of bussel, fee, Hagenaar, handjeklap, holtor, kankerstok, mutsaard, peuk, poot, reetkever, rijs, rijsbos, takkenbos, toverfee, Utrechtenaar (Alexandria synoniemen) te gebruiken want de medeforummers zijn blijkbaar tevens lid van de moderatie (blijkt nu nogal duidelijk)...ik zal de relnichten voortaan aanspreken met "chevalier"...ok?
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Ik gok op die lelijke dragqueen op de eerste rij (tweede van extreem rechts)
![]() De andere vind ik niet zo direct (Houzee sprak over "homo's" in de kamerfractie, dus moeten er meerdere zijn).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Of het Ernst Röhm type helemaal links bovenaan?
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Neen, het photoshoppen is niet van mij.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een (zelfverklaarde) hoogopgeleide kan dat immers geen groot probleem zijn.
Laatst gewijzigd door Pietje : 5 juni 2009 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() Ze lijken toch alleszins al wat op elkaar, misschien ook van manierkes...
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() Voor de hetero's heb je Romeo en Julia...voor de "chevaliers" heb je Adolf en Ernst...
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
én Ernst was alvast een notoir bruinwerker... En ze marcheerden in groep met vlagjes en wimpels en hun eigen uniformpjes én muziek voorop...ode aan het mannelijke lichaam? Ook toen al riepen ze in koor...discriminatie, discriminatie...met Röhm voorop...en ook toen werden er wetten gestemd door en voor onze vriendjes...om een andere minderheid in het cordon te stoppen... De analogie is toch té groot om niet naar onze "chevaliers" van vandaag te verwijzen...ook sossen...die jaarlijks in groep met muziek ook in groep met vlagjes en wimpels en muziek voorop...ode aan het lichaam...enz
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 juni 2009 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou dan betekenen dat Fieseler alle regels van elementaire beleefdheid zou gaan respecteren ???
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Komaan renesse, zie jij de vergelijking niet tussen de SA (Röhm en zijn inner circle was notoir homofiel) en de holebibeweging van vandaag? Als je dat niet ziet dan wordt het misschien tijd dat U op uw beurt eens denkt iets te gaan nemen...een psychoanalepticum misschien?
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
ik droom: Pietje in dezelfde context als beleefdheid, fatsoen...man man man...dat ze dat bij de rode vuilzakuniformen maar niet te horen krijgen hoor... ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=43 En dat ondanks (zelfverklaard) hoogopgeleid te zijn........... ![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het VB wil holebi's degraderen tot derderangsburgers zonder rechten die voor de doorsnee bevolking vanzelfsprekend zijn en zelf gegarandeerd worden in de UVRM. Als het van het VB af hangt moeten holebi's zelfs "begeleid" worden naar een heterohuwelijk. Uit heel hun houding blijkt dat het VB een diepe minachting heeft voor holebi's en ze als minderwaardig beschouwt.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |