![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Limburg heeft ook eens een standpunt
![]()
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=6am7up9S9es ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De redenen zijn ook duidelijk. Milquet en Reynders zijn Franstaligen, dus zowiezo "slecht" volgens Dewever. En wat Dewinter betreft, het heeft natuurlijk te maken met het Vlaams Belang zelf, Cordon Sanitaire, enz.....
Laatst gewijzigd door Everytime : 9 juni 2009 om 20:58. |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is al het paradoxe van de N-VA. Ze beweren "democratisch" te zijn en dat ze niets te maken met het "extreem-rechtse" Vlaams Belang. Maar ze hebben helemaal geen problemen om naar de Ijzerwake te gaan waar men eert mensen �* la Staf Declercq en andere Irma Laplasse. Dat het VB hen eert, zal niemand verbazen. Maar dat de N-VA - zogezegd "democratisch" - zo'n mensen steunt en naar zo'n bedevaart gaat, dat zegt toch veel over die partij.................
Laatst gewijzigd door Everytime : 9 juni 2009 om 21:17. |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() Water weg!
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
�* la het blok de hele partijtop? |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() DD nis een krypto-belgicist die droomde van een waalse tegenhanger en die je nog nooit op eender welke vlaamse manifestatie gezien hebt. er is niks vlaams aan LDD.... er zitten minsten evenveel belgicisten in zeker wat betreft financiers achetr de schermen.
Een van de financiers van LDD een zekere aernoudt( neen niet de rudy) voerde zelfs belgische eenheid campagne in zaventem...in het frans! LDD mag komen op de waalse zenders simpelweg omdat die zichzelf un vrai belgician noemde in la libre zo simpel is dat. En omdat hijd e laatste tijd voor het cordon is. n-va is geen Vb light want eigelnijk zelfs niet echt rechts. dewever is rechts maar de n-va is dat niet. Of was dat toch niet want vroeger hadden ze omvangrijke linkervleugel. Aan de n-va'ers bestaat die linkervleugel nog? Of is die met defoort, daelemans weg? Weyts was ook links .... |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En verder heeft de linkse media( al dan niet omwille van bourgois geld/subsidies) op elk debat met een Vb'er gezegd en moet de kiezer niet n-va stemmen... Ze hebben dat zelfs gedaan toen FDW in het journaal kwam ...elk debat opnieuw. Dat noem ik totale manipulatie met als enig doel de vlaamse stem verdelen. Ze hadden dat evengoed kunnen doen bij de tsjeven ...LDD idem daar deden ze het ook bij Vb en ahdden eve,ngoed kunnen doen bij de VLD. maar ik denk dat de masale mediasteun aan n-va wel gedaan zal zijn nu....men heeft het Vb waar men het wil , de n-va is iets te groot ...ze hadden zeker gehoopt ldd wat groter te maken want DD loopt nog trouwer aan de leiband dan dewever. maar ze lopen alle 2 aan de leiband. En ik had zo graag verstrepen uit het parlement gezien.... mr no koffiekoeke |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: kan iemand mij nog eens even uitleggen waarom naar de ijzerwake gaan waar ze Staf Declercq en irma laplasse eren "ondemocratisch" zou zijn? Voor diegenen die zich geroepen voelen: graag ook eens een uitleg waarom naar Fidel Castro gaan, Troskist en Mao-ist zijn wel democratisch is?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 juni 2009 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met drie partijen die in elkaars vijver vissen is dit een utopie.
Laatst gewijzigd door speurneus : 9 juni 2009 om 23:35. |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() De gekende rechtlijnigheid van Bart Dewever in drie dagen.
Eerst maakte Dewever heisa in het kopstukkendebat dat hij, en ik citeer: 'Belgie wilde droogleggen'. Een dag later bij de ontmoeting met Peeters zei hij, en ik citeer: 'wij willen met veel enthousiasme meedoen en zijn bereid tot toegevingen'. Nu beweert hij in de Gazet van Antwerpen, dat bovenstaande, en ik citeer: 'cynisch bedoeld was'. Bartje is weer bezig met zijn fratsen. Ga maar met zulke mensen naar de oorlog. Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2009 om 07:22. |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Met alle respect...en weet dat ik vooralsnog geen NVA'er ben...maar waar ziet U hier de tegenspraak. Bart zegt dat België door immobilisme recht naar de afgrond rijdt. Hij zegt dat Wallonië: "aan de lege uier van de Belgische melkkoe blijft trekken". Bijgevolg moeten wij de federale regering "onder curatele" zetten. Maar om dat op te lossen wil hij in de Vlaamse regering en daarvoor wil hij water bij de wijn doen. Ik herhaal: ik ben geen NVA'er maar als VB'er hoeft men mij geen cordonitis te laten zien om het niet van ver te kunnen ruiken hoor...
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ja en dan? Wat heeft dat er nu mee te maken.
Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2009 om 07:48. |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de federale regering kan men niet onder curatele zetten, die werkt sowieso niet, meer zelf, de kerntaak, het innen van belastingen, gebeurt nog nauwelijks.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |