![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen leugenaar. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Het zou pas hoogst onwaarschijnlijk zijn dat ik dit allemaal uit mijn duim zuig. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het plaatje onder uw naam, wat is daar de bedoeling van? Het is niet omdat u homo bent, dat u het recht heeft op het gebruiken van vulgaire plaatjes. Iedereen gelijk voor de wet, ongeacht ras, religie, huidskleur of geaardheid. Toch? U moet anderen uw geaardheid niet opdringen. Ik zal aannemen dat u een aandachtstekort heeft en kickt op de reacties die u krijgt op uw vulgaire plaatjes. Het is tijd om uw trauma’s te verwerken. U bent uit de kast gekomen, maar dat hoeft u niet elke dag te doen op deze manier. We weten het nu. Verder veel plezier met uw plaatjes, liefst in de privé-sfeer. Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk, van zodra die bedelaars een kleurtje hebben, zijn ze niet betrouwbaar, en wonen ze eigenlijk in een luxevilla in Schoten of Puurs. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt nog altijd het probleem niet weg dat ik aankaart. Lees eens grondig mijn eerste post. Met uw volle aandacht. Ik spreek van ondervinding dat ze niet betrouwbaar zijn. Het is geen veronderstelling. Lezen lezen lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() In Antwerpen is het toch bekend dat die viooltokkelaars bij een bende horen. En nee, het zijn geen albino's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kaart een bepaalde groep bedelaars aan, dat verteert bij sommigen blijkbaar erg moeilijk. Had dan direct gezegd dat uw berichten onder de politiek-correcte noemer moeten geplaatst worden. Citaat:
Citaat:
Ze blijven op men berichten reageren. Daar kan ik ook niets aan doen. Er is niemand die u verplicht om dit topic te openen en zeker niet om mensen uit te schelden. Als u uw gelijk niet kan halen, accepteer het gewoon en ga verder met uw leven. Ik zal uw late bericht maar aanzien als een alcoholische uitschieter. Goed weekend verder. Al wat ik wil met dit topic is het probleem aankaarten, en horen wat de rest erover zegt en/of ervaart. Het laatste wat ik wil is telkens tegen de haat uit linkse hoek moeten opboksen. Nu ben ik zelfs al een kleinburgerlijk kankeraar. Spijtig genoeg zullen jullie een mening nooit de kop kunnen indrukken. Als je niet inhoudelijk kan reageren, zwijg dan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik vind je verhaal hoogst onwaarschijnlijk, niet omdat ik het nooit meemaakte. Maar omdat ik het verboden is op de trein en de treinbegeleider steeds optreedt. Dat maakte ik wel mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een kleine minderheid die zich bezighoud met criminele feiten en die moeten dan ook aangepakt worden. Echter wel zonder de 'goede' allochtonen te stigmatiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zuid-Europeanen... . Wil je nog meer bewijs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik dring niemand iets op. En jij? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoniet is het veelbelovend dat u het verschil tussen tegenwoordige en toekomstige tijd niet kent. U schreef namelijk: Citaat:
Laatst gewijzigd door Jennes : 14 juni 2009 om 17:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het zijn geen Turken of Marokanen die bedelen, Trouwens een Bickey kost meer als 2 euro, en Moslims eten normaal geen varkensvlees. Dit verhaal is gewoon uit de duim gezogen om een bepaalde groep te criminaliseren. Als het op uw belastingen aankomt, zullen we mss beter spreken over de agusta affaire, of over de milieu boxen, mss es praten over het fraude in het leger, of over prins Laurent die nie genoeg kreeg. Zullen we mss praten over Dutroux, of over zijn proces die meer als 5 miljoen euro heeft gekost. Een bedrijf in Heers die een goede doel opstarte voor een kanker patiente, en die achteraf bleek verzonnen te zijn en zo tienduizenden euro's achterhield. Nee hierboven waren het allemaal rasechte belgen, maakt voor mij trouwens niets uit. Maar voor sommigen is een scheet genoeg voor een discussie op gang te brengen. Kortom alles is goed voor de vreemdelingen zwart te maken. |
|
![]() |
![]() |