![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
een onderafdeling misschien, maar de mensen die ik ken die in het seminarie zaten...
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 juni 2009 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Partijlid
|
![]() U bent correct op dit ogenblik zit ik niet meer in het seminarie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik duld in mijn klassen alvast géén t-shirts met een politiek figuur, een slogan of een popgroep. Mijn leerlingen weten dat, en - na aanvankelijk protest van sommigen - waarderen met z'n allen die houding. Ik heb waarschijnlijk het geluk dat ik het allemaal goed kan uitleggen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 juni 2009 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
D�*t zjn nagels met koppen! en dan nog precies op uw sloffen! ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ofwel is dit enkel zo in het gentse... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het siert u van dat dan zo ruiterlijk toe te geven.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik het geluk, u de pech
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 juni 2009 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En wat betreft Turkije. In Turkije heerst er staatsnationalisme. Iets waar ik geen voorstander ben. Al wat naar een meer dan gezonde dosis nationalisme riekt, hou ik niet van. Wat betreft de Cypriotische kwestie, daar sta ik volledig achter Turkije. Waarom hebben ze ingegrepen in Cyprus in 1974 ? Omdat Griekse Cyprioten, met de hulp van Griekenland (en Griekse soldaten!), het volledige eiland aan het annexeren waren en wilden toevoegen aan Griekenland. Pas nadat Griekse troepen Cyprus betraden, heeft Turkije ingegrepen. Dát is de reden waarom Turkije in 1974 heeft ingegrepen. De Assyrische en Armeense kwestie is reeds een eeuw oud. Daar bestaat onduidelijk over. Wat wel vaststaat is dat er veel Armeniers zijn gestorven tijdens de oorlog. De vraag die zich stelt is : zijn ze gestorven door de oorlog of zijn ze systematisch gedood door Turkse troepen? Volgens de Turkse autoriteiten zijn ze niet systematisch gedood. Persoonlijk heb ik hier geen mening over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar nogmaals, het atheneum in kwestie in Antwerpen, is geen katholieke school. Dus ik zie geen verband met nonnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb Marokkaanse vrienden die niet zo koppig waren (hun ouders hadden zich laten ompraten door die CLB-ers) en die weten nu met hun frustratie nauwelijks blijf. Ik hoop dat ik hen kan overhalen het via de 'hard way' te proberen, de Centrale Examencommissie. Als ze daarin slagen, zullen ze wellicht toch nog ooit een beetje terechte fierheid kunnen voelen. Aan die terechte trots ontbreekt het hen nu schromelijk. En daar is niemand mee gebaat.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in Turkije mochten ze het land niet binnen met zo een paspoort. dus de reispas werd een zonder hoofdoekje. dus ze schikken zich wel naar de wetten van hun (oorspronkelijke) thuislanden. maar hier willen ze wetten ombuigen naar hun goestin. en toch zijn er die dat niet willen zien; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 juni 2009 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat het een katholieke school is of niet is totaal niet belangrijk. Wat belangrijk is is waar ze hun geld halen. En doordat een katholieke school ook gedeeltelijk betaald wordt door belastingsgeld zouden toch dezelfde regels moeten gelden. Als een moslim meisje geen hoofddoek mag dragen waarom een lerares wel? Of hebben we het hier enkel over moslims? Nogthans dacht ik dat het over het dragen van een hoofddoek gaat. En men zou toch denken dat als een leerling dit niet mag dat een leraar (die een voorbeeldfunctie uitoefent) dit zeker niet zou mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mensen van school weten gestuurd worden wegens een hanekam of ander 'rebels' ornament, wat toch ook een uiting van specifieke individualiteit en subcultuur is. Als dat niet mag, mogen hoofddoeken ook niet.
|
![]() |
![]() |