![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Partijlid
|
![]() Dankjewel voor het delen van al u wijsheid pepe. Gelukkig dat er zo oude van dagen als u bestaan die zoveel wijsheid hebben en weten dat ze superieur zijn. Waar zouden we zijn zonder al die helden uit het verleden die ons eens gingen leren hoe we moeten leven. Stalin, Hitler, Mussolini, Napoleon,... allemaal wonderbaarlijke mensen die beter wisten dan wie ook hoe een mens moet leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 26 juni 2009 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Partijlid
|
![]() Volgens mij heb ik u NERGENS beledigt. En nogmaals ik ben een overtuigt Christenen (mijn opvoeding was katholiek maar van de kerk moet ik niet zoveel weten). U kan katholicisme gerust een wrede religie (ik geef jezelfs gedeeltelijk gelijk) noemen maar voor zover ik weet heeft Jezus enkel maar over vrede en gelijkheid gepraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Cultuurrelativist - zelfhater dan? -10 daarvoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vindt u het wel belangrijk om iedereen in vakjes te plaatsen. PS: was dat een poging om mij te beledigen? U zal toch beter uw best moeten doen want ik heb zeer korte tenen. Laatst gewijzigd door PvdV : 26 juni 2009 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In jouw pet!
Zelfs al hebben we géén cultuur - een non-cultuur dus - dan nog wensen we dat zo te houden - alles wat zich daar niet in kan vinden mag weg hoor - niemand is verplicht om te blijven - ook jij niet flanelle ... zelfs jij niet - vooral jij niet zou ik zelfs durven zeggen. Weet je - jij weet dat niet - maar voor die non-cultuur, daar hebben MIJN ouders, grootouders, voorouders en voorvaderen voor gevochten, hun leven voor gegeven, hun bloed voor vergoten - NIET om te laten verkwanselen en zéker niet om te laten belachelijk maken door zichzelf overschattende figuren die aan ONS land NIKS hebben bijgedragen - enkel maar op kunnen zeiken!
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Partijlid
|
![]() Taal is er om te communiceren. Zolang we elkaar begrijpen volstaat dat voor mij.
Dialect is typisch vlaams maar is dat niet de ergste vorm van taal verkrachting? Vreemd dat iets typisch vlaams een hoofdzonde is voor u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door PvdV : 26 juni 2009 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rijke, luie degradanten die nu voortvloeien uit die cultuur zijn te lui om uit hun zetel te kruipen als het erop aankomt. Dit in tegenstelling tot je voorvaderen. Zeggen dat ze vochten voor een non-cultuur is een belediging voor die mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gedegradeerd gedrocht dat het Westen NU is - is hetgeen NIET mag benoemd worden - is niet PoCo - is racisme - áls er al iemand het lef heeft om het te benoemen - wat de reden is van dat gedegradeerd gedrocht!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 juni 2009 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Partijlid
|
![]() btw ik type op een querty toetsenbord en weet niet waar de accenten staan waardoor ik ze ook niet gebruik (wou je gewoon maar voor zijn).
|
![]() |
![]() |