![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol, ik maak weinig spelfouten hoor.
#83 | |
|
![]() Citaat:
Ben je daar niet mee akkoord mss? Als ze u zeggen dat er electriciteit op den draad staat en dat ge daar moet afblijven of ge doet u pijn...en ge blijft daar aankomen...zijt ge dan slim? Ne normale mens zou weten dat hem er dan moet afblijven..
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Om een heksenjacht te openen op de mensen die het durven aangeven ofwat? ![]()
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je op het driehoekje duwt, moet je ook maar het lef hebben om ervoor uit te komen. Ik heb ooit één keer een kwalijk bericht gerapporteerd en heb dat de betrokken persoon ook onmiddellijk laten weten.
|
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Ga je in het echte leven ook mensen aanvallen omdat ze een misdaad aangeven?
![]() |
#88 |
|
![]() Dat mag, maar dat moet niet vind ik. Dit om nog meer pesterijen te voorkomen
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lol...iemand schat noemen in het echte leven heb je ook zo'n marginalen die er een hobby van maken "aangiftes" te doen. Kijk naar dat geval in de antwerpse kinderopvang voor een paar weken. Daar zit toch ook iets los aan m.i. Het zou dus niet slecht zijn dat openbaar te maken en bij een overdaad van aangiftes deze individu's te belonen met een ban. Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 juli 2009 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, als iemand niet graag heeft dat ge hem schat noemt, dan doe je dat gewoon niet
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb mijn permban omdat ik iemand 3 keer een idioot noemde; en daarop in discussie ging met een mod over de paragraaf in het reglement die stelt dat je geen dubbelnicks mag aanmaken (mi staat daar in dat de dubelnick gepermband wordt en niet de initiele nick, het staat er trouwens nog zo) ik vind dat nog altijd streng, te streng ![]() bij deze, als er een mod een oplossing voor weet, mag hij me die altijd melden hoor ... enfin, vredelievende groetjes weer eens iedereen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Er lijken nogal wat misverstanden te bestaan omtrent op het driehoekje klikken.
Vermits ik zelf moderator ben op een ander forum, kan ik misschien één en ander verduidelijken. Door op het driehoekje te klikken, signaleer je een post aan de moderatie, dat is alles. Als dit forum werkt zoals de meeste vbulletin forums, dan krijgen de moderators en admins dat rapport in hun pm box of per mail en wordt er een draad gecreëerd in een voor ons onzichtbaar subforum. De moderatie zal vervolgens de post lezen, ingeval van twijfel bespreken en vervolgens oordelen of de inhoud inderdaad de regels overtreedt. Een post rapporteren is niet = automatisch een waarschuwing+edit/delete. Het zijn de moderators/admins die sancties opleggen, niet de forumleden. Als je een waarschuwing krijgt, is dat omdat je een forumregel hebt overtreden, niet omdat iemand het driehoekje heeft aangeklikt. Ik ga er trouwens van uit dat de moderatie sowieso alles leest en waarschuwingen geeft voor "slechte" posts; door te rapporteren bespaart men ze werk en/of geeft men hen de mogelijkheid sneller te reageren. Het is ook niet zo dat elke post die wordt gewijzigd of gewist door de moderatie eerst werd gerapporteerd. Bovendien ben ik er vrij zeker van dat wie de rapporteer functie overvloedig misbruikt om posts te rapporteren die de regels niet schenden, even goed op de vingers zal getikt worden. Wat betreft degenen die moord en brand en vrijheid van meningsuiting schreeuwen: dit forum is een privé organisatie. De beheerders van dit forum hebben het volste recht om al uw posts te wissen of aan te passen en om u ten allen tijde buiten te gooien als u de regels overtreedt. Of zelfs als u ze niet overtreedt. Op internetfora is GEEN vrijheid van meningsuiting. Uiteraard belet niemand u om uit volle borst te protesteren tegen uw ban op het dichtsbijzijnde marktplein in de buurt, vermits u daar wel kan genieten van uw vrijheid van meningsuiting. Laatst gewijzigd door Sammael : 10 juli 2009 om 12:22. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Coördinator
|
![]() Citaat:
Dus zowel de originele als alle volgende. En die ban is dan permanent en zullen we niet herevalueren vermits je ons dan reeds te veel werk hebt gekost. Er staat een link op het forum waarmee je ons via mail kan bereiken, probeer dat eens alvorens een nieuwe gebruiker aan te maken om je punt te maken. Je kunt je punt even goed via mail maken, we lezen die en beantwoorden die. Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 10 juli 2009 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor sommige is het, kan men het met argumenten niet halen dan maar via de rode driehoek zielig gewoon ... hoewel ik nog nooit het driehoekje heb gebruikt zou ik dit wel eens kunnen gebruiken in de toekomst
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn juist deze mensen die constant op de man spelen met hun gescheld, die de discussie niet aankunnen
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel raar dat ik van Circe hiervan nooit iets heb gezien edit
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 13 juli 2009 om 10:02. |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik zag ze vaak agressief uit de hoek komen hoor..
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|