![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Banneling
|
Weinig van gemerkt
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Banneling
|
Ik ken zo ne straatmuzikant, die is alleen vervelend als hij gedronken heeft en/of high is.
Maar zodra hij speelt, dan niet. |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Muziek op straat. Stel u voor. De mensen zouden er wel eens vrolijk van kunnen worden. Hetgeen enkele verzuurden blijkbaar lastig vinden. Gaan ze de Gentse feesten ook verbieden wegens straatlawaai? Van de andere kant is het ook triest om te zien dat de generatie van mei 68 die voor vrijheid opkwam nu blijkbaar de meest onverdraagzame aan het worden is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 juli 2009 om 10:57. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Parlementslid
|
" Ze pompen ons daaglijks muziek in de strot,
door vel en door vlees, door zenuw en bot" Willem Vermandere (uit het album "Van Soorten) ![]() Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 27 juli 2009 om 17:03. |
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
tuurlijk dat, u mag enkel nog uitgemolken worden en daarvoor afgunstig zijn op je medemensen die je continu in de gaten houdt. Je ga je toch met elkaar niet meer amuseren zeker...stel je voor. Lachende mensen zomaar open en bloot op straat??!!!? Direct opsluiten zulke gevaarlijke sujetten.
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
|
|
|
|