![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Ja, vooral de Vlaams-nationalistische-separatistische-republiceinse garde/bende is daar kampioen in. Precies alsof ze vers uit de varkensstal komen. Dergelijke boerse gedragingen.
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Man, realiseer je eens: we hebben het over de Koning! Niet over een simpele burger. Die heeft daar recht op vanuit Zijn functie. Wat ik wilde zeggen: Hij moest dit niet betalen, maar deed dit uit vrije wil! Ik vraag me af hoevelen dit zouden doen. ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De placenta's die uit de koeien komen vallen en door de boeren worden opgeraapt, worden met het nodige enthousiasme op de koninklijke gezichten gesmeerd. Wie dabt er dan rond in het vuil?
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gesnapt mijne beste royalist..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar: zolang je de spelregels (hier het erfrecht (?), alsook de geldigheid van zo'n overeenkomst) niet aanpast of niet onder vuur neemt, heeft fulmineren tegen die dotaties weinig zin.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 15 juli 2009 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Voor de persoontjes op dit forumpje had Hij dat beter niet gedaan, want Hij krijgt stank voor dank! Maar ja, dit forumpje is wel het allerlaatste waar rekening mee moet worden gehouden denk ik zo.............. ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Zij zijn niet hoovaardig en blazen niet hoog van de toren. En Zij werken.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat geeft hij mijn beste, maximum 600.000 eurokes,dat is zijn indexaanpassingske dat hij belastingsvrij in zijn pollekes gestopt heeft gekregen,net als de rest van zijn belastingsvrije dotatie..... Wij kunnen de helft van onze indexaanpassing terug in de staatskas storten in de vorm van belasting.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de krant niet openslaan of ze blijken in laken op verlof te gaan of nét uit verlof terug te keren..... Werken mijn beste,dat is een woord waar ze in laken nog nooit van gehoord hebben,zulks reserveren ze graag voor het klootjesvolk,die zullen wel voor hun dodatie gaan werken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Functie verkregen door wat? Uit de juiste adelijke foef te zijn gewrongen? Wat heeft mijn ma haar foef niet dat die van Albert z'n ma (wie was't nu ook alweer) wel heeft?!
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die koninklijke gabber die destijds steevast tijdens zijn nieuwjaarspeeches afkwam met het gezin is de hoeksteen van de samenleving... Diezelfde koninklijke gabber ging voor bospoeper spelen ,om achteraf zijn buitenechtelijke dochter niet te willen erkenen... Schoon volk daar in laken,en dan te zeggen dat er hier zijn die daar zo hoog mee oplopen.... Misschien hopen die later om ook eens een medailleke te mogen krijgen als dank voor hun royalistisch fangedrag....... Laten we maar zeggen de nieuwe orde die de koning ter zijner ere in het leven heeft geroepen,én waar hij het stichtend voorbeeld van was... Ridder in de orde van de koninklijke bospoepers.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 15 juli 2009 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch even duidelijk maken: het geld voor de restauratie komt van de "civiele lijst". De definitie daarvan:
"De Civiele Lijst van de Koning bevat alle middelen die de Natie ter beschikking stelt van het Staatshoofd om hem of haar in staat te stellen de koninklijke functie in alle morele en materiële onafhankelijkheid uit te oefenen. De lijst bevat enerzijds een dotatie die eens en voor altijd wordt vastgelegd en geeft de Koning anderzijds een gebruiksrecht op de koninklijke gebouwen om hem in staat te stellen het land permanent te vertegenwoordigen met de noodzakelijke waardigheid en luister. " Wanneer dus de koning naar aanleiding van een internationale top-bijeenkomst zijn paleis laat verfraaien, dan MOET dat gebeuren met het geld van de civiele lijst, die dient daar juist voor! Dat de koning de restauratie ZELF zou betalen is pure misleidende propaganda. De koning betaalt niets zelf, de betaling gebeurt vanuit de middelen die daar van rechtswege voor voorzien zijn, en die afkomstig zijn van MIJN belastingsgeld. Het is onbegrijpelijk dat volwassen mensen, om het nog niet te hebben over journalisten, in deze leugen intrappen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() PR mag wat kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is de meerwaarde voor onze economie van het koningshuis . Dus hoeveel miljard brengt dat op ??? En graag een beetje getallen, niet zeggen dat het moeilijk is, as het moeilijk is, is het meestal 0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=108726 |
|
![]() |
![]() |