![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Komen in aanmerking voor gezinshereniging: - de echtgenoot - hun minderjarige kinderen - het alleenstaand meerderjarig gehandicapt* kind - de ouders van een alleenstaande minderjarige erkende vluchteling * Wie zijn gehandicapt kind wil laten overkomen moeten bewijzen dat ie de kosten van die handicap kan betalen. Laatst gewijzigd door DannyS : 17 augustus 2009 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() .... Of draai gelijk welk rad voor uw ogen, tot ge geel ziet.
Mijn 'documenten' werden voor mijn ogen in de papiermand gekieperd, compleet met provocerende grijns. En latere afschriften gingen meermaals verloren. "Ga nog maar eens terug naar waar ge die gehaald hebt, manneke." Laatst gewijzigd door DannyS : 19 augustus 2009 om 02:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat een enorme schande hé, dat je bij verder gelijke kwalificaties eerder op veilig speelt door voor iemand te kiezen die op jouzelf lijkt dan iemand met heel andere gewoonten. Bovendien: hele groepen immigranten hebben absoluut géén probleem om aan werk te komen. Polen, Indiërs... Bedrijfsleiders willen in de eerste plaats winst maken en blijkbaar hebben ze het beeld dat die kans groter is met een Vlaming, Pool of Indiër dan met een Marokkaan. En ze hebben ongetwijfeld gelijk want anders zouden die 'niet-racistische werkgevers' (die er toch ook moeten zijn nietwaar of is volgens u 100% racist?) de 'racistische' werkgevers simpelweg wegconcurreren. Een oom van mij is bedrijfsleider en is daar tegen mij eens heel open over geweest. Hij heeft liever een Turk dan een Vlaming voor de meeste arbeidersjobs. Reden: Vlamingen zijn 'overgekwalificeerd', i.e. degenen die géén diploma hebben waardoor ze hun neus ophalen voor een dergerlijke job zijn vaak te stom om te helpen donderen. Maar Marokkanen neemt hij niet meer aan. Teveel is teveel. 'Ziek' - 'niet komen opdagen' - 'onmogelijke eisen stellen' - 'diefstal van het werk'. Dat somt zowat zijn ervaringen op met degenen die hij i/h verleden heeft aangenomen. Zeg mij nu eens: is hij een racist volgens u? |
|
![]() |
![]() |