![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En nog steeds weiger je de simpele vraag te beantwoorden
zeg me eens welke verschil dit dossier zou maken? Want ach ja dan moet je toegeven dat het puur symbolisch is en dat je het minste aangrijpt om de NVA aan te vallen omdat je nog steeds de verkiezingsnederlaag niet verteerd hebt.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() [quote=Garry;4244591]
Citaat:
Je moet toch al een hoog tjeefgehalte hebben om: A/ enerzijds te verklaren dat ze tegen het CS zijn en anderzijds dat CS tot het uiterste toe te passen. B/ enerzijds het CS strikt toepassen en anderzijds diegenen waar zij het op toepassen te beschuldigen van kwaadaardig cordonisme. C/ Tegen hun eigen voorstel van decreet te stemmen. D/ Verklaren nooit in een regering te stappen zonder splitsing BHV en/of mét sossen om een paar weken later in zulk een regering een minister te leveren. E/ Zichzelf democraat noemen en anderzijds medeplichtig zijn aan het vervalsen van de democratische spelregels (Cordon mediatique van staatszender onder Bourgois). F/ Gelijkgezinde maar concurerende partijen proberen te laten verbieden (Bourgois in Le soir) + programma NVA G/ lijstverbindingen te maken met belgicisten eerder dan met het VB in Brussel. Mooie broodjes bakken met PVDA eerder dan met het VB. H/ Lid (De Decker) te laten buitengooien onder druk van ACV . . . De Niveanen zijn zo tjeef dat het mij niet zou verwonderen mochten ze vroeg of laat kartel vormen met de tjeven... ![]() Maakt mij dat droef zal je vragen? Helemaal niet. Ooit heet FDW verklaard dat enkel de vlaamse vleugel de bovenhand moest krijgen binnen de CD&V en dat het dan snel zou kunnen gaan... Vandaag de dag is de helft van de Vlaams Nationalisten al tjeef geworden...dat schiet niet echt op denk ik dan... ![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het moment dat N-VA zich de wet liet spellen door het ACV werden ze al half tjeef. Laatst gewijzigd door daiwa : 24 juli 2009 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is racisme. Hoe kan het nu niet vooringenomen, stigmatizerend en vernederend zijn dat men denkt dat een bepaalde categorie mensen enkel en alleen omwille van hun afkomst niet op eigen kracht kan slagen in deze maatschappij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Driewerf foei!
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Ben is een prima kerel en een op en top gedreven Vlaams Nationalist. (Ik wens hem trouwens het allerbeste toe in zijn politieke carrière). Welnu: Ben vertelde: "wij gaan van de CD&V Vlamingen maken". Als ik zie en lees wat er ondertussen zo ongeveer allemaal is gebeurd dan zeg ik nu: "De CD&V heeft van de NVA tjeven gemaakt". Maar niet getreurd: Ik zie het Vlaams Nationalisme van de NVA en VB zo: De NVA bazuint (als kiemend lid van het establishment) dat er "out there" ook nog Vlamingen zijn. De VB kiezers zijn dan die Vlamingen waar de NVA naar refereert.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 juli 2009 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of je maakt een heel grote fout in het quoten en overtreed daarmee het forumregelment. Kies dus maar, of je schend het forumregelment of je bent zittend politicus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() flauw
in het oorspronkelijk bericht staat de tekst cursief, en met bron. het was voor iedereen duidelijk dat dominatrix marleen van den eynde citeerde.
![]() |
#89 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kortom de jaloezie steekt weer volop zijn lelijke kop naar boven.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is trouwens verplicht om hieraan mee te doen he? In belgie bestaat dit trouwens gelukkig bijna niet (eigenlijk compleet niet in de praktijk) hopelijk blijft het zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar de vuilste varkens willen steeds het mooiste stro? nietwaar cannin? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
En nee de rest van de politici is heus niet veel beter hoor maar die moeten wel wat meer meoite doen voor die poen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aantal jaren terug was het schering en inslag dat tijdens TV debatten het VB geflankeerd werd door enkel en alleen een publiek dat in hoge mate crapuul uitstraalde. Wanneer ik daarop reageerde was het antwoord van de programmamakers dat er geen ander publiek bereid gevonden werd om deel te nemen aan... en al wat er door hen aan toegevoegd werd waren een ganse discutie, hopen argumenten om mij van gedachte te doen veranderen. Toen dit niet lukte en ik blijkbaar te veel hun argumenten van tafel veegde werd het gesprek afgesloten met de belofte dat ze bij een volgende debat ook mij zouden oproepen. Ik zit nog steeds te wachten op die oproep niettegenstaande dat er intussen al heel wat soortgelijke debatten hebben plaatsgevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;4245885]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bourgeois zelf zei letterlijk dat het VB niet behandeld kan worden als andere partijen op de VRT. Dit in zijn hoedanigheid van minister van media. Schone ''democraat'' die Bourgeois. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
![]() Citaat:
Ja ik geef je gelijk dat het overgrote deel van het VB geen racisten zijn, maar een groot deel van de top die alles bepaald wel en dus maakt het weinig uit. Citaat:
Ik geef het voorbeeld van de vrijdag voor de verkiezingen het debat der kopstukken. cd&v, VLD en spa krijgen eerst een kwartier vrije tribune, dan komt VB erbij en mag die een kwartier de enige oppositie spelen. Daarna krijg je NVA, LDD, groen en SLP elke excat 30 seconden te zien en dan mag de rest terug verder doen. De winter is daar meer aan het woord geweest als al de andere en was de enige oppositie 1-2 dagen voor de verkiezing. Sorry hoor dan kan niemand nog klagen dat de VRT het VB niet op TV laat komen. Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() [quote=Garry;4246366]Wat compleet niet juist is, de NVA is centrum conservatief altijd al geweest lees gewoon hun programma eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
cd&v, VLD en spa krijgen eerst een kwartier vrije tribune, dan komt VB erbij en mag die een kwartier de enige oppositie spelen. Daarna krijg je NVA, LDD, groen en SLP elke excat 30 seconden te zien en dan mag de rest terug verder doen. De winter is daar meer aan het woord geweest als al de andere en was de enige oppositie 1-2 dagen voor de verkiezing. Sorry hoor dan kan niemand nog klagen dat de VRT het VB niet op TV laat komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de uitspraak/stelling van Bourgeois. Hij doet juist hetzelfde als dat wat hij het VB verwijt. |
|
![]() |
![]() |