Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2009, 10:21   #81
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS Bekijk bericht
Onderwerp openen en dan nog 3 uitroeptekens erbij zetten, alsof het de einde van de wereld is. Voor sommigen is het simpelste al een reden om een discussie te voeren. Net als de verbod van de boerka, alhoewel ik in heeeeeel Belgie geen enkel boerka heb gezien hebben we echt nixs anders te doen? op Vlaams belang ga ik nimeer reageren, da is de moeite nie weerd. Ze hebben al flink pak slaag gehad. Marie-rose morel heeft nu zelf ne kapke op..... mss is ze Moslima geworden. Wie weet ra ra
Marie Rose draagt een hoofddoek omdat ze kanker heeft...kun je je belachelijke commentaren daarop voor je houden?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 10:21   #82
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je bent soms doodsimpel grof en onbeschoft,daar wordt je dan op aangesproken. Ik zie mezelf als een volwassen vrouw, lief of onschuldig is nogal een kinderachtige omschrijving...jou ergens op aanspreken betekent niet dat ik me als slachtoffer zie, waarom zou ik?
Ik ben helemaal niet grof en onbeschoft. Ik wind er alleen geen doekjes om. Als ik iemand's bericht gezeik vind, dan zeg ik dat ook. Dat jij daar echter op BLIJFT doorhameren, wijst nu precies op je verwoede pogingen om je in een slachtofferpositie te wurmen. Dat pakt bij mij geen verf, meisje.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 10:23   #83
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik ben helemaal niet grof en onbeschoft. Ik wind er alleen geen doekjes om. Als ik iemand's bericht gezeik vind, dan zeg ik dat ook. Dat jij daar echter op BLIJFT doorhameren, wijst nu precies op je verwoede pogingen om je in een slachtofferpositie te wurmen. Dat pakt bij mij geen verf, meisje.
Raf, medeforummers hebben gelijk, als je dit nog verder wilt opnemen stuur dan een mailtje, je stoort er anderen mee en die opmerking is terecht, dus ga ik hier verder niet op in.
Oud 30 juli 2009, 10:26   #84
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Marie Rose draagt een hoofddoek omdat ze kanker heeft...kun je je belachelijke commentaren daarop voor je houden?
Tut tut... Ze zit bij een partij die zich expliciet tegen het dragen van hoofddoeken verzet, maar ondertussen verschijnt ze zelf wel in het openbaar met een hoofddoek. Dat is op z'n minst dubieus te noemen.
Oud 30 juli 2009, 10:27   #85
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf, medeforummers hebben gelijk, als je dit nog verder wilt opnemen stuur dan een mailtje, je stoort er anderen mee en die opmerking is terecht, dus ga ik hier verder niet op in.
Jij bent degene die er op blijft doorhameren, liefje. Zo lang jij dat hier doet, blijf ik hier ook antwoorden.
Oud 30 juli 2009, 10:39   #86
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tut tut... Ze zit bij een partij die zich expliciet tegen het dragen van hoofddoeken verzet, maar ondertussen verschijnt ze zelf wel in het openbaar met een hoofddoek. Dat is op z'n minst dubieus te noemen.
Raf, ik heb kanker en draag een hoofddoek, ben ik nu DUBIEUS? Kom maar op met je commentaar!
Oud 30 juli 2009, 10:43   #87
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf, ik heb kanker en draag een hoofddoek, ben ik nu DUBIEUS? Kom maar op met je commentaar!
Dat hangt er van af... Ben jij een Vlaamse politica van het Vlaams Blok die met hoofddoek op haar werk in het Vlaams parlement verschijnt?
Oud 30 juli 2009, 10:46   #88
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat hangt er van af... Ben jij een Vlaamse politica van het Vlaams Blok die met hoofddoek op haar werk in het Vlaams parlement verschijnt?
Dus met hoofddoek mag ik als kankerpatient niet werken?
Oud 30 juli 2009, 10:48   #89
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

DEMOKRATOS's schermafbeelding

Standaard

[quote=alice;4253580]Marie Rose draagt een hoofddoek omdat ze kanker heeft...kun je je belachelijke commentaren daarop voor je houden?[/QUOT

Tut tut tut nul tollerantie, iedereen gelyk, kanker of geen kanker, met kapke geneest da och nie ofwel??
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 10:55   #90
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=DEMOKRATOS;4253620]
Citaat:
Marie Rose draagt een hoofddoek omdat ze kanker heeft...kun je je belachelijke commentaren daarop voor je houden?[/QUOT

Tut tut tut nul tollerantie, iedereen gelyk, kanker of geen kanker, met kapke geneest da och nie ofwel??
Je moet totaal maar dan ook totaal van de pot gerukt zijn voor een dergelijk commentaar!
Dat kapje vent, draag je omdat chemo je haren doet uitvallen, en je dus om bijvoorbeeld niet ziek te worden( een verkoudheid doet je op intensieve belanden) moet kiezen voor een pruik of tijdelijk te hoofd bedekken met een hoofddoek!
Je moet dus (want anders heb je het nog niet door) om te zorgen dat je niet DOOD gaat iets op je kop zetten, ben je nu mee, druif??
Oud 30 juli 2009, 11:00   #91
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus met hoofddoek mag ik als kankerpatient niet werken?
Je antwoordt niet op mijn vraag.
Oud 30 juli 2009, 11:01   #92
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

[quote=alice;4253638]
Citaat:
Je moet totaal maar dan ook totaal van de pot gerukt zijn voor een dergelijk commentaar!
Dat kapje vent, draag je omdat chemo je haren doet uitvallen, en je dus om bijvoorbeeld niet ziek te worden( een verkoudheid doet je op intensieve belanden) moet kiezen voor een pruik of tijdelijk te hoofd bedekken met een hoofddoek!
Je moet dus (want anders heb je het nog niet door) om te zorgen dat je niet DOOD gaat iets op je kop zetten, ben je nu mee, druif??
Wat een geluk dat jij nooit grof of onbeschoft wordt, hé alice?

De splinter en de balk, zegt dat je iets?
Oud 30 juli 2009, 11:05   #93
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

DEMOKRATOS's schermafbeelding

Standaard

[quote=alice;4253638]
Citaat:
Het schijnt als ge een boerka aantrekt dat je geneest.
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 11:08   #94
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Als er in deze draad al van niveau sprake was, is dat nu wel erg laag aan 't zakken.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 11:09   #95
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Als er in deze draad al van niveau sprake was, is dat nu wel erg laag aan 't zakken.
Daar was dus geen sprake van.
Oud 30 juli 2009, 11:12   #96
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar was dus geen sprake van.
Vandaar dat deze vuilbak ook een verlengde is van HLN
Oud 30 juli 2009, 11:13   #97
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

[quote=alice;4253638]
Citaat:
alice, maak je niet druk.....het heeft geen zin. tegen grofheid kan je nooit op.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 11:15   #98
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
Vandaar dat deze vuilbak ook een verlengde is van HLN
haha touché
Oud 30 juli 2009, 11:21   #99
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

[quote=DEMOKRATOS;4253620]
Citaat:
Marie Rose draagt een hoofddoek omdat ze kanker heeft...kun je je belachelijke commentaren daarop voor je houden?[/QUOT

indien je niet verstaat dat er een wezenlijk verschil is tussen een oppressieve hoofddoek die voor het verwerpen van de westerse waarden staat en een hoofddoek waarmee een kankerpatiënt zichzelf beschermt tegen eventuele ziektes, tja, da's op z'n minst gezegd angstaanjagend......en waarschijnlijk symptomatisch voor ofwel uw discussievermogen ofwel uw intellectueel vermogen.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 11:38   #100
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Raf;4253650]
Citaat:

Wat een geluk dat jij nooit grof of onbeschoft wordt, hé alice?

De splinter en de balk, zegt dat je iets?
Blijkbaar stoor je jezelf niet aan commentaar, volslagen van de pot gerukt op vrouwen die OM MEDISCHE REDENEN hun hoofd tijdelijk bedekken omdat ze van een simpele verkoudheid kunnen dood gaan!
Druif!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be