![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Moreel evenwicht" vind ik nogal vaag; en verder vind ik het ongezond om jongeren zolang als kind te blijven bestempelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() We zijn helemaal niet bezig over verkrachting, maar over een geval met wederzijdse instemming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Iets van 20 jaar geleden was je op uw 20 nog minderjarig. En "seksuele meerderjarigheid" is al lang een apart begrip. Wen er dus maar aan dat het vroeg of laat wel eens zou kunnen gebeuren dat die leeftijd wat lager komt te liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Raf is niet aan het tieren, hij legt gewoon de vinger op de zweren van slechte argumenten. Het zijn juist degenen die die argumenten geponeerd hebben, die extra hard tieren (even browsen in het forum en je ziet meteen wat ik bedoel). Een tactiek die ik trouwens volledig toejuich.
|
![]() |
![]() |