![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom? Waarom is het zo walgelijk wanneer een Belg of Vlaming trots is op iets?
![]() ![]() Of bedoel je 'trots zijn dat je Belg/Vlaming' bent? Ja, zelf heb ik dat ook nooit helemaal goed begrepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bwah, de extreme jeugd, ge kent dat wel. Theatraal tot en met.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de gloriedagen van de cynicische criticasters lijken ondertussen ook al uit de mode te raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() En verder, met het risico zelf als cynische criticaster te worden beschouwd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat de massa die "straks" weeral eens 15X het Antwerpse Sportpaleis gaan vullen, allemaal "60-Plussers" zijn.
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Toegegeven: Clouseau kan beter zingen als Geert Bourgeois.
http://lvb.net/item/6022 Maar als het over inhoud gaat, vrees ik dat Clouseau weer eens een hoogtepunt in het huichelen heeft bereikt.
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens wel grappig dat belgicisten die zich beroepen op bier en frieten, daarna met klem ontkennen dat dat het enige belangrijke is wanneer ze daar worden op gewezen, nu worden geconfronteerd met die twee die met bier en frieten den belgique komen promoten. Geeft ons nog een Carlsbergske, Yvonneke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach... mijn mooiste herinnering aan Clouseau blijft toch toen ze in 1991 naar het eurovisie songfestival trokken met nekken zo dik dat ze 5 keer door de douane moesten om daarna met hangende pootjes terug te komen. 16de plaats op 22 deelnemers. Deze man had vast nog beter gedaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() ![]() Daaaar blaaaat Koeeen, ik heb soms echt met die jongen z'n debiliteit te doeeeen... Vanwaar die zelfhaaaaat Koeeen? Of was het zoals gewoonlijk alleen maar voor de poeeen? Koeeeeeentje, Koeeeeentje, Koeeeentje, Wouuuuuu-outeuuurs, kakt op het verleden van de Groenigen Kouuuu-outeurs... Lieeeeever, lieeeeever vazal van den Beeer, sportpaleizen vol Vlamingen, dat doet zeeer... Ja zelfs de hoeren van het vaderland, kijken minachtend op je afkomst neeeer, [take iet awé Kris witf joer fonki gitaar] TA-DA-DAAAAM Ze willen geld, ze willen land, hou jij dan echt van averechts geregeer, voor de zoveelste keer, DANK U MENEER! Lynch Koen Wouters en z'n lelijke kloonbroeder (je kent hem wel: net Crimson van S&W) ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Forrest Dump : 3 september 2009 om 22:19. |
![]() |
![]() |