![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist je trouwens dat op 21 september 2001, precies 8 jaar geleden Deep Space 1 op exact 2.200 km. van de komeet Borelly vloog? Hier vliegt hij over de asteroïde Braille. ![]() ...en dit is die befaamde komeet Borelly, foto gemaakt door Deep Space 1: ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 september 2009 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Orkas zijn dolfijnen maar zijn vooral de natuurlijke vijanden van de tuimelaar. Ook al is deze laatste een dolfijn. Net zoals de moslims de natuurlijke vijanden zijn van allen die een andere mening hebben. Wat niet uitsluit dat een moslim de natuurlijke vijand van een gematigde moslim is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Het ontmenselijken van groepen mensen is een strategie die door racisten al eeuwenlang wordt toegepast om hun vergif te verspreiden..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grote vraagtekens als je het mij vraagt. En een typisch voorbeeld van hoe de politiek correcten bepaalde topics boycotten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 september 2009 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Het ontdolfijnen van de orka is ontdierlijk. Nu zal u zeggen ik ontdierlijk niemand. Dan is mijn reactie ik ontmenselijk niemand. De grootste racisten die ik ooit ben tegengekomen zijn de moslims zelf. Met hun haat tov honden en varkens. Waarbij mijn kinderen werden ontmenselijkt door moslims omdat ze van honden hielden. Probeer dat maar eens te plaatsen in uw linkse hersenhelft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |