![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ze dweept wel met een fascistische dictator als Benito Mussolini. (zie mijn onderschrift)
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Iemand is schuldig als hij een inbreuk pleegt tegen de gangbare wetten in het land. Als Iran een sodomiewet heeft en men pleegt daar inbreuk tegen begaat men een misdaad. Men kent bovendien de straf die er aan vasthangt. Als men er zich dan toch aan bezondigd dan moet er achteraf niet gehuild worden. Idem voor de straf voor diefstal. Het is toch raar dat er ons nog nooit berichten bereikt hebben dat de criminaliteit in Iran ronduit de pan uit swingt. Met andere woorden, dergelijke "onhumane" repressie tov criminelen werpt blijkbaar zijn vruchten af. Geef nu zelf toe: als je nu weet dat het ergste wat je kan overkomen is levenslang opgesloten te zitten met een nog immer tamelijk niveau van luxe OF je weet dat als je die of die misdaad begaat dat je wordt opgeknoopt. Het maakt toch wel eventjes verschil dacht ik zo.
![]() |
![]() |
#83 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik ben persoonlijk ook pro doodstraf in bepaalde gevallen, maar dan niet voor homo's (is niet strafrechtelijks aan), wel voor de ergste psychopatische misdadigers. Pedofielen, weet ik niet, is toch wel op het randje van het recht op leven balanceren vind ik. Toch wel een paar tientallen erge misdadigers die nu in belgische gevangenissen zitten verdienen eerder een spuitje naar het hiernamaals. Pedofielen, weet ik niet, is toch wel op het randje van het recht op leven balanceren vind ik. En verder zou hardere aanpak van misdaad, betere berechting, wat strengere straffen en afschaffing van de wet Lejeune voor mij al volstaan hoor. Als het gevoel van rechtvaardigheid, recht en orde maar in ere hersteld wordt. Publieke handenafhakking op de grote markt is niet iets wat me een kick zou bezorgen of waarnaar ik zou gaan kijken en applaudiseren. Nogmaals : een kwestie van beschaving.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 25 september 2009 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik vind het ophangen van homosexuelen en politieke tegenstanders normaal in Iran |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() Nog altijd beter dat dan te dwepen met Berlusconi, Wilders, Verhofstadt, Dedecker,.........;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dweep met geen enkel van die mannen. Maar wat vind je zo leuk aan een fascistische dictatuur ???
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() Ik, niks! Maar het is nog altijd beter dan de dictatuur van klootzakken zoals dewelke ik heb opgesomd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind niet dat we gebukt gaan onder een dictatuur, ik leef zoals ik wil, ga en sta waar en wanneer ik wil. Jij weet blijkbaar niet eens wat een echte dictatuur betekent, anders zou je zo geen onzin uitkramen.
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinde...n-dommer.dhtml
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() grappig dat je het durft te hebben over "marginalen". je zou eens moeten lezen wat je denkt over deze barbaarse gewoonten in Iran. je hebt het zelf geschreven, dus hup, aan het lezen man!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Partijlid
|
![]() Ik noteer: Sarah gelooft niet in de rechtsstaat.
![]() |
#92 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1) Als je een discussie over de doodstraf wilt, spreek dan ook over de VS en bondgenoten: Citaat:
Einde discussie, trol.
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 25 september 2009 om 21:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ben ik direct overtuigd, zie. Wie zou ooit durven denken dat dat leugens zijn ?
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een discussie over het Westen als beschaving zou ons te ver voeren, maar de melting pot zou voor nationalisten reeds genoeg moeten zijn om het heilloze Westerse pad te verlaten. Het 'Westen' als geopolitiek begrip betekent de as Washington-Londen-Tel Aviv (aangevuld met de Frans-Duitse as die we EU noemen). Het betekent voor ons bijgevolg vreemde overheersing en trans-Atlantische integratie, wat per definitie een bovenstatelijke en anti-volkse belangengemeenschap is. Er kan voor ons geen streven naar politieke onafhankelijkheid bestaan zonder een streven naar economische, monetaire, militaire onafhankelijkheid. De formele onafhankelijkheid van burgerlijke nationalisten is een juridische fictie. Geopolitiek is belangrijk om de internationale voorwaarden vorm te geven die onze binnenlandse onafhankelijkheid en volkse eigenheid maximaliseren. Als onze geopolitieke keuzes dus "anti-Westers" (of beter gezegd: antikapitalistisch, anti-imperialistisch, antiglobalistisch) lijken, is dat alleen omdat het Westen precies onze onafhankelijkheid en eigenheid bedreigt.
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 25 september 2009 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() Wie bepaalt wat voor jou de 'waarheid' is? Bepaal jij waaraan de massamedia aandacht besteden en waaraan niet?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik, rekening houdend met de eventuele geloofwaardigheid.
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() hoe goedgelovig kan je zijn?
bij deze ontken ik formeel dat het NSA kritisch kan denken. nu je toch afkomt met wiki's , hierzie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Doodstraf_in_Iran Laatst gewijzigd door Tamam : 25 september 2009 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|