![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je voor het volledig castreren van gehandicapten ? | |||
Volledig voor |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Enkel chemisch , tijdelijk ( vb tijdens psychose ) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Volledig tegen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 59,09% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geniaal Xenophon, geniaal antwoord.
Binnenkort, omdat Hitler regelmatig het woord "vakantie" in de mond nam, dat woord ook maar verbieden? het waren wel de nazi's die de arbeiders vakantie moesten kunnen hebben op een hoogwaardig niveau, cruiseschepen, Club Med, Nazi stijl, alles onder het motto Kraft durch Freude Ondertussen is de grootste hoop van de nazi plannen toch maar verwezelijkt. Zo goed als iedereen heeft een eigen wagen, snelwegen over heel europa, Europa 1, met 1 munt. Euthanasie en abortus zijn bespreekbaar. Het christendom is aan't vervagen, en Rusland is een hoop van zijn sovjet macht kwijt. Nu nog even de criteria voor verplichte euthanasie en abortus vastleggen, en 1 vaste taal en we zijn rond. Maar U antwoorde niet op mijn vraag van de vernielde wagen, en U gaat waarschijnlijk ook niet antwoorden op de volgende vraag. Gaan we vruchtbare -erfelijk belaste- gehandikapten verplichten zich voort te planten?
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() More power to you!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() Pro sterilisatie! De kosten en de lasten worden afgewenteld op de maatschappij, men kan de gehandicapten ook niet laten wegrotten langs de straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vernielde wagen vraag.
Citaat:
Verplichte voortplanting gehandikanten vraag. Citaat:
Zelfs de meest debiele mongool krijg gerust trek in sex, mannelijk of vrouwelijk. En aangezien "tijdelijke" voorbehoedsmiddelen toch enigzins een intelligente handeling vergen,(die zelfs "vergeten" word door slimme mensen), is het dikwijls "prijs" bij de minder goed bedeelden qua intelligentie.
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() De vraag is: wat is bekwaam om kinderen op te voeden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat je de prikpil niet kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken die wel, een tijdelijke sterlisatie voor vrouwen. Dat of een implantje.
Maar voor gevallen die niet kunnen "genezen" worden, waarom maandelijks die hormonencocktail in het reeds minder stabiele lichaam pompen. 1 kleine operatie, en in theorie nooit geen problemen op dat vlak meer. Maar ik ga van de premisse hier uit dat we over de fysieke castratie aan het discuteren waren, en die kan voor mij niet. Citaat:
Dus, als de verzekering niet weet dat je je wagen zelf hebt vernield, moeten ze maar betalen. Simpel toch dan, het punt is duidelijk, een vrouw die willens en wetens een gehandikapt kind wil baren, die moet toch ook geen geld krijgen van "de verzekering" in dit geval, de sociale uitkeringen en dergelijke. Het is nogal moeilijk voor een vrouw om legaal een zwangerschap en geboorte te verstoppen. In dit geval, beter voorkomen dan genezen. Dan moet er ook geen pre of post nathale euthanasie gepleegd worden, actief noch passief.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie gaat daar over oordelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds , de grootste genieen zijn de grootste zotten , ze hebben geen sociale vaardigheden en zijn in het dagelijks leven de grootste sukkels . Hinderlijke gehandicapten zijn die die in alle menselijke facetten gestoord zijn , laag iq , gevoelsarmoede , permanent fysieke problemen , gebrekkige sociale vaardigheden , geen inlevingsgevoelens , chaotische levensstijl ... Laat de ware mongool nu opstaan .
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Wel, Syndrome, als je ooit een been of arm zou verliezen, zullen we je gaarne aan je uitpraak herinneren
![]()
![]() |
#100 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Man man man , dat ge na al die posts gelezen te hebben niet eens ziet dat ik het op genetische defecten heb doet mij vermoeden dat u ballen ook wel eens onder de guillotine zullen belanden