![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je voor het volledig castreren van gehandicapten ? | |||
Volledig voor |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Enkel chemisch , tijdelijk ( vb tijdens psychose ) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Volledig tegen |
![]() ![]() ![]() |
13 | 59,09% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal heel beperkende, weinigzeggende en irrelevante vakjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder blijf ik mij afvragen waarom jij tegen euthanasie bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar hun broertje laten castreren , hola , denken ze , straks zoeken ze verder en vinden ze bij mij ook iets ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Castratie, nee. Sterlisatie, mits enkele grondig gehandhaafde criteria voor mensen die geen mogelijkheid tot zelfbeschikking hebben (te laag IQ bijvoorbeeld). En voor de rest vrijwillig, maar met de caveat dat indien de handicap erfelijk is, de samenleving niet moet opdraaien indien de "ouders" zo egoïstisch zijn hun "probleem" op hun kinderen door te geven.
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gepensioneerden brengen ook niet veel op, wat met die mensen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Respect ervoor . Mongolen die in sociale wijken hun bierbliekjes en plastiek zakken laten rondslingeren daarentegen. Ze zullen hun foute genen doorgeven , castreren die handel .
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In een al 80 jaar niet geschilderd krot in mijn buurt woont nog zo'n familie flodder.
Oudste zoon heeft zich al dan niet bewust doodgereden. Tweede zoon , halfmongool werkt sporadisch in een door de overheid gesubsidieerde beschutte werkplaats , heeft 2 mongolen van kinderen , zijn vrouw , ook al een rare is blijvend opgenomen in een instelling . Derde kind , dochter is volledig mongool , op zomeravonden zit dat koppel dat gezamelijk meer dan 200 kg weegt met dat kind buiten , dat kruipt in een bak , weer eruit , weer erin , en dat uren aan een stuk. Elke maand gaan ze bij bejaarden in de mongolenwijk geld schooien voor hun kinderen en kleinkinderen , geld dat ze uitgeven aan drank en prullaria die je normaal aan kinderen geeft maar die ze houden voor zichzelf gezien hun kinderen en kleinkinderen te spastisch zijn om daarmee te spelen. Noem mij 1 deftige reden waarom je de telgen van dergelijke families niet zou mogen stereliseren ?
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees & leer:
http://www.wrongdiagnosis.com/d/down_syndrome/intro.htm Leve het Arische ras !! ![]() ![]() Voor alwiemij bovenstaande "spreuk" vindt fantastisch , ikbedoel geheel sarcastisch !!!! (Zie smileys) Welke achterlijke mongoolbeslist wiewelof geen kind mag krijgen ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 september 2009 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat ik zelf geen fouten maak, maar dit doet gewoon pijn aan mijn ogen.
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mentaal gehandicapten , hoe dwaas ze ook zijn weten dat hun kind nog erger gehandicapt gaat zijn , immers , ze geraken aan geen normale partner , paren met een andere halfmongool , hun kind erft dus defecte genen van 2 halfmongolen = volledige mongool . Niemand wil een gehandicapt kind , het komt hen sociaal en financieel echter goed uit , gehandicapten met gehandicapte kinderen worden als sociaal zwak aanzien en worden steeds geholpen tegen beter weten in .
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het spijt me als ik je beledigd heb of doen schamen door mijn opmerking. Dat was niet mijn bedoeling.
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da'waszelfs geenbelediging , gewoonvraag , dus
![]() Opstraat of cafe , waarook krijg meervan zulke , feitelijk echtdoorgedreven "vragen" , heb ermee leren omgaan , somsnegeren , soms relativerend antwoorden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek niet over retro-actieve sterlisatie. Maar vanaf het moment zo'n regeling wettelijk is, is de keuze nog steeds vrijwillig volgens mijn "idee" (niet dat ik het bedacht heb, het is een samengaan van verschillende ideen). Alleen de personen die niet in staat zijn een beslissing te nemen qua sterlisatie, zouden "verplicht" gesterliseerd kunnen worden, als de juiste criteria beantwoord zijn. En dat alleen in verband met erfelijke afwijkingen, en ook deze moeten grondig vastgelegd zijn. Zodat dat donker haar of blauwe ogen niet plotseling een afwijking zouden worden. Iemand die als een plant in bed ligt doordat zijn/haar halve hersenpan eraf is gerukt door een ongeval, die moet niet gesterliseerd worden. Maar het zou moeten kunnen nietwaar. Maar even kort door de bocht, als U morgen moedwillig uw wagen stukmaakt, verwacht U dan dat de verzekering uw wagen laat herstellen op uw kosten?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 september 2009 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus een moeilijke situatie om er een getal op te plakken. Maar ik denk dat een paar psychiaters er wel aan uit kunnen komen. Er zijn testen genoeg nietwaar. Ook, hoe bepaal je dat iemand een goede ouder kan worden? want daar hangt nog meer van af dan het IQ alleen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 september 2009 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |