Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2009, 00:08   #81
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
In zwart afrika en elders. Daar waar de sharia het voor het zeggen heeft. Als je fotos of filmpjes wil zien met de koran tekst erbij kan ik u dat geven.

http://www.apostatesofislam.com/media/handcutting.htm
Zwart Afrika en de Sharia... mmmm
Ja in bepaalde Nigeriaanse staten....
Maar weet dat héél grote delen van Afrika Christelijk zijn!

Je filmpjes... nee bedankt!
Denk dat er veel meer 'coole' filmpjes over de 'heldendaden' van dewesterlingen in omloop zijn hoor...:twiste d: Vooal die uit 40-45

Wil je niet wat zelfmoord tips??
Zou een snelle oplossing zijn voor je problemen??

Laatst gewijzigd door Princessje : 29 oktober 2009 om 00:11.
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 00:30   #82
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
Denk dat er veel meer 'coole' filmpjes over de 'heldendaden' van dewesterlingen in omloop zijn hoor...
Dan onderschat je toch de niet-westerlingen hoor. Die moeten in zoiets echt niet onderdoen. Integendeel ! Het westen komt tenminste op tegen barbarij !

Laatst gewijzigd door smiley : 29 oktober 2009 om 00:33.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 12:27   #83
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
Ach ik kan de bijdragen van Egmond wel smaken....De plaatjes drukken je echt op feiten (zelfs zonder tekst erbij).
Maar dat doet natuurlijk niks af aan de waarheid, dat het blanke ras superieur is...
Eindelijk iemand die deze simpele draad begrijpt. Er is ook een soort hierarchie waarbij de man de vrouw onderdrukt, namens de staat. De hetero de flikkers en potten onderdrukt, namens de kerk en dus ook de staat enzovoort. Men is hier geobsedeerd door kleur en valt een spreker aan op zijn kleur, want hij is zijn kleur omdat zwarten geen mening mogen geven over zaken, zelf waaraan zij meebetalen als burgers.

ZWARTEN HEBBEN ALTIJD ONGELIJK.

In google vind ik nergens een bericht waarbij een Marokkaan slachtoffer is van een misdrijf, terwijl statistisch vaststaat dat jonge, allochtone mannen de grootste slachtoffers zijn van misdaden. Google vraagt of ik 'Marokkaanse daders' bedoel.

Overigens liefje, ik wordt hier met harde hand weggewerkt, de laatste weken dagelijks strafpunten voor één of ander vergrijp, terwijl ik al vanaf april 2009 hier schrijf. Dus als je iets wil downloaden en verspreiden, doe het nu.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 oktober 2009 om 12:28.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 12:46   #84
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
terwijl statistisch vaststaat dat jonge, allochtone mannen de grootste slachtoffers zijn van misdaden. Google vraagt of ik 'Marokkaanse daders' bedoel.
Google heeft altijd gelijk.

Citaat:
Overigens liefje, ik wordt hier met harde hand weggewerkt, de laatste weken dagelijks strafpunten voor één of ander vergrijp, terwijl ik al vanaf april 2009 hier schrijf. Dus als je iets wil downloaden en verspreiden, doe het nu.
Achterlijke albino's, handenafhakkertjes, domme flikkers, vullis enz...

Je posts staan vol met persoonlijke aanvallen, geen wonder dat je stillaan een koekje van eigen deeg krijgt.
Nu zal het wel door je huidskleur komen zeker?
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 12:54   #85
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In google vind ik nergens een bericht waarbij een Marokkaan slachtoffer is van een misdrijf, terwijl statistisch vaststaat dat jonge, allochtone mannen de grootste slachtoffers zijn van misdaden. Google vraagt of ik 'Marokkaanse daders' bedoel.
.
Bij mij komt de vraag of ik "marokkaanse slachtoffer" bedoelde. Bij de zoekterm marokkaanse slachtoffer komt als eerste resultaat: "Het verhaal vd marokkaanse slachtoffer"

U zit weer te liegen dat U zwart ziet over uw zogenaamde bronnen.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 13:14   #86
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ZWARTEN HEBBEN ALTIJD ONGELIJK.

Als ik "Marokkaanse slachtoffers" ingeef krijg ik dit:
http://www.google.be/search?client=f...=Google+zoeken

Geen Marokkaanse daders.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 16:21   #87
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Als ik "Marokkaanse slachtoffers" ingeef krijg ik dit:
http://www.google.be/search?client=f...=Google+zoekenGeen Marokkaanse daders.
Bedankt voor de info. Ik doelde niet op Marokkanen die slachtoffer zijn van hun eigen soort (in Marokko of elders), maar Marokkanen die slachtoffer zijn van autochtoon, racistisch geweld. Zoals slachtoffers van moskee branden en wat het bij de bezoekers teweeg brengt.
Oud 30 oktober 2009, 16:27   #88
smiley

Standaard

Citaat:
Bedankt voor de info. Ik doelde niet op Marokkanen die slachtoffer zijn van hun eigen soort (in Marokko of elders), maar Marokkanen die slachtoffer zijn van autochtoon, racistisch geweld. Zoals slachtoffers van moskee branden en wat het bij de bezoekers teweeg brengt.
Dan zul je hard moeten zoeken want zulk een slachtoffers zijn zeldzaam. Autochtone slachtoffers van Marokkaans/jihadis racistisch geweld daar moet je zo hard niet voor zoeken. Dit is trouwens een wereldwijd fenomeen

Latest Offerings from the Religion of Peace
http://thereligionofpeace.com/

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2009 om 16:28.
Oud 30 oktober 2009, 17:05   #89
smiley

Standaard

Hier een onvolledig lijstje van autochtone slachtoffers van jihida/racistisch geweld.

http://forum.politics.be/showpost.ph...43&postcount=9

De lijst kan maandelijks aangevuld worden. Want elke maand is het wel ergens van datte. Zoals onlangs nog dit uitgelekte 'incidentje'.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=130351

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2009 om 17:14.
Oud 30 oktober 2009, 17:08   #90
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Weet iemand hoeveel van de forummers hier beroepsmatig aanwezig zijn en niet als hobby of tijdverdrijf?

Weet iemand waarom de staat ons belastinggeld gebruikt om mensen te betalen om zich als gewone forumbezoekers voor te doen?

Er zijn vier of vijf forummers die altijd hinderlijk op mijn postings reageren: zijn dat de agenten van de mislukte Belgische staat die ons probeert te censureren?

http://www.blokwatch.be/content/view/420/47/lang,nl/

Vlaams Belang en een moskee brand in Rotterdam.
Oud 30 oktober 2009, 17:09   #91
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

namen namen van die vuile spionnen!!!!!
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2009, 17:12   #92
smiley

Standaard

Citaat:
Weet iemand hoeveel van de forummers hier beroepsmatig aanwezig zijn en niet als hobby of tijdverdrijf?

Weet iemand waarom de staat ons belastinggeld gebruikt om mensen te betalen om zich als gewone forumbezoekers voor te doen?

Er zijn vier of vijf forummers die altijd hinderlijk op mijn postings reageren: zijn dat de agenten van de mislukte Belgische staat die ons probeert te censureren?
Wie zit jou te betalen om ganser dagen op talrijke fora te vertoeven je verfoeilijke onzin trachten te verspreiden ? Dit is een forum waar je terecht tegenreactie kan verwachten. Als je geen reactie op je onzin kunt verdragen staat het je vrij te vertrekken.

Citaat:
Vlaams Belang en een moskee brand in Rotterdam.
Wat heeft het vlaams belang met een moskee in rotterdam te maken ? Was dat trouwens niet een reactie op een moord gepleegd door jihadis ? De racistische moord op theo van gogh ? Die moord was waarschijnlijk maar een detail voor u. Dat slachtoffer was immers te blank en is voor u dan van geen tel.

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2009 om 17:15.
Oud 4 november 2009, 19:48   #93
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Belangrijke draad; de zwarte heeft toch altijd ongelijk, dus laat hem niet eens praten, geef hem geen podium, saboteer zijn draden.
Oud 4 november 2009, 19:51   #94
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Belangrijke draad; de zwarte heeft toch altijd ongelijk, dus laat hem niet eens praten, geef hem geen podium, saboteer zijn draden.
Ik vind dat u het hier veel langer bont mag maken dan veel bino's () ooit deden.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 november 2009 om 19:53.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 20:49   #95
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1. Belangrijke draad;

2. de zwarte heeft toch altijd ongelijk,

3. dus laat hem niet eens praten, geef hem geen podium, saboteer zijn draden.
1. Mogelijk wel, ja. Gooi alleen uw eigen ruiten niet in, a.u.b.

2. Niet akkoord.

3. Zie 2.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 21:03   #96
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Islam over zwarten:
Citaat:
Ishaq:243 "I heard the Apostle say: 'Whoever wants to see Satan should look at Nabtal!' He was a black man with long flowing hair, inflamed eyes, and dark ruddy cheeks.... Allah sent down concerning him: 'To those who annoy the Prophet there is a painful doom."

[9:61] "Gabriel came to Muhammad and said, 'If a black man comes to you, his heart is more gross than a donkey's.'"
Kijk uit wie je als vrienden kiest, Codfried.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 22:35   #97
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, je zei dat Google vroeg of je Marrokkaanse dader bedoelde, en dat doet google alleen als je een of beide woorden fout spelt, maar dan heb je ze wel zelf proberen in te typen.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 12 november 2009 om 22:35.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 19:58   #98
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Leuke draad? Waar ook?
Oud 8 december 2009, 20:46   #99
Abraxas
Lokaal Raadslid

Abraxas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eindelijk iemand die deze simpele draad begrijpt. Er is ook een soort hierarchie waarbij de man de vrouw onderdrukt, namens de staat. De hetero de flikkers en potten onderdrukt, namens de kerk en dus ook de staat enzovoort. Men is hier geobsedeerd door kleur en valt een spreker aan op zijn kleur, want hij is zijn kleur omdat zwarten geen mening mogen geven over zaken, zelf waaraan zij meebetalen als burgers.
Als hier iemand geobsedeerd is door kleur ben jij het wel. Het enige wat je doet is mensen verdelen in categorieën naargelang hun huidskleur.
Abraxas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 20:53   #100
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar jullie houden van mijn draden!

Het is normaal dat een visionaire vernieuwer als ik voor vies en vuil wordt uitgescholden. Intussen begrijp ik waarom ik 30 jaar geleden naar Europa moest komen om de zwarte adel en de oorzaak van racisme te ontdekken. Dit is waarvoor ik geboren ben. Het maakt dus niet uit wat voor viezigheid jullie op mij gooien, ik weet dat de waarheid zal zegevieren. Trouwens, door te reageren staat de titel van mijn draad altijd in top.

Maar goed, ik heb toch altijd ongelijk.
visionaire vernieuwer????? WTF????????? wat een ego heeft die blaaskaak! jij bent om te beginnen al geen visionair en zeker en vast geen vernieuwer! jij bent gewoon een getormenteerde ziel (GZ) die smeekt om een dwangbuis omdat hij de moed niet heeft zichzelf in te checken in een funny farm!

het enige waar jij mee te vergelijken zijt, is een vervelende vlieg op een warme zomerdag die niet van je hoofd weg te slaan is....DIT is poëzie GZ!
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be