Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2009, 19:53   #81
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Why do whites hate their own milky colour and spent all this time and money on tanning and even having themselves sprayed brown?

http://wiki.answers.com/Q/Why_do_whi...d_brown&waAn=2
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 19:55   #82
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik snap jou niet, je zegt dat wij zwarten haten en dan ga je zeggen dat we onze blanke kleur haten
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 17:41   #83
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Joost Bekijk bericht
Waar kan ik mijn haar laten kroezen en donker laten maken en mijn lippen voller en mijn neus wat platter.

Naast het feit dat witten, miljoenen besteden aan het bruinen van hun melkwitte huid, besteden ze ook veel geld om met inplantaten een kont te laten maken en hun lippen door siliconen en chirurgie dik te maken.

De vraag is waarom zij zoveel moeite hebben met hun superieure witte uiterlijk en zo vreselijk neerkijken op zwarten die dat allemaal van nature al hebben? Zijn het gewoon albino's die weer naar huis willen? Die weer zwart willen zijn?
Oud 24 november 2009, 18:43   #84
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Haha hij is daar weer met zijn dwaze theorietje dat enkel kan ontsproten zijn uit iemand die zich inferieur voelt vanwege zijn zwarte huid.

Neen Friedcot. Die volle lippen is niet omdat die enkelingen zwart willen zijn maar wel omdat zij zich spiegelen aan superster Angelina Jolie.

Geen enkele maar dan ook geen enkele blanke, ook niet die zonnekloppers die in de zomer graag een bruin tintje wensen, wenst zwart te zijn. Geen enkele !

Trouwens zoals reeds eerder vermeld. De (mode)trend is al weer omgeslagen. Ter(ug naar de trend van weleer van de blanke adel die zich zo veel mogelijk uit de zon hield om zich te kunnen onderscheiden van de op het land in volle zon werkende bruin getinte boeren. Pech voor onze gefrustreerde afrocentrist Friedcod natuurlijk.

Bruin tintje is uit, leve de blanke huid !

Weg met de zongetinte huid, de bleke huid is weer in. Een wit snoetje staat meer garant voor een gezonde huid. Celebs geven het voorbeeld en ook de topmodellen op de catwalk ogen witter dan ooit.

http://www.hln.be/hln/nl/34/Beauty-W...nke-huid.dhtml

Laatst gewijzigd door smiley : 24 november 2009 om 18:49.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 19:01   #85
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Heden heb ik mij weer ontdaan van twee insectenplagen. Ik kan iedereen de negeerlijst functie aanraden!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 24 november 2009 om 19:03.
Oud 24 november 2009, 19:02   #86
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Het is minder werk als iedereen gewoon jou negeert
Oud 24 november 2009, 23:27   #87
hamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Misschien wil iedereen op elkaar lijken?
Ik heb geen enkele zin om op een zwarte te lijken, en ben zeer tevreden met mijn blanke huid. Het kan mij niet schelen of die bruin word of niet in de zomer.
hamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 23:36   #88
hamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is dan het bezwaar tegen mensen die al van nature gekleurd zijn? Je bevestigt dat witten niet echt houden van hun melkkleur. Het ziet er dus ongezond uit. Ik denk dat mooi wit niet lelijk is...
Ik vind dat er bij alle rassen zowel mooie exemplaren zijn, en integendeel héél mottige mensen ook. Dat heeft de gehele mensheid gemeen, de mogelijkheid om zowel beeldmooie mensen als waarachtige monsters te baren.
Geen enkel huidskleur is op zich lelijk.
Oud 26 november 2009, 15:54   #89
hamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Heden heb ik mij weer ontdaan van twee insectenplagen. Ik kan iedereen de negeerlijst functie aanraden!
White is beautiful !
Oud 26 november 2009, 23:28   #90
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

Is hij eindelijk gebanned?
Oud 27 november 2009, 00:18   #91
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Yep, ik zag hem gisterenmorgen om 10u bier drinken op een bruggetje terwijl hij van het landschap genoot.

Hij werd daarop opgepakt door de flikken en zal nu wel in een Nederlandse koelcel zitten neem ik aan. Dat is toch wat men ginder met negers doet volgens hem.
Oud 4 oktober 2013, 08:20   #92
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is dan het bezwaar tegen mensen die al van nature gekleurd zijn? Je bevestigt dat witten niet echt houden van hun melkkleur. Het ziet er dus ongezond uit. Ik denk dat mooi wit niet lelijk is...
Maar vent toch! Uw obsessie met huidskleur is ongezond hoor!
"witten houden wel van hun kleur, waarom zouden ze dit niet doen, maar een kleurtje van de zon in de zomer of vakantie gelijkstellen aan " witten die niet echt van hun kleur houden" is een domme redenering, bedoeld om jezelf negatief uit te laten, waar u zich toch mee bezig houdt!

Moet ik er nu vanuit gaan dat dames met zwart kroezelhaar, meestal bedekt door een of andere pruik, liefst blond en steil haar, niet houden van zichzelf?
En wat met die obsessie voor een lichtere huid van veel zwarte medemensen?
En die gekleurde lenzen, om toch maar lichtere ogen te hebben, ook een kwestie van zelfhaat of focust u vooral op uw witte medemens, die het wel fijn vind om aan de zomer of vakantie een kleurte over te houden?
Vertel het maar....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2013, 17:55   #93
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

hahhahaaha Alice,

Kijk ik kende Egmond Codfried wel vroeger, hij haat hindoestanen en hindoes als de pest, maar hij zit met veel trauma's om zijn afrikaanse uiterlijk en dit is iets waar alle negers mee zitten buiten Afrika. De neger is een zelfhater zoals ik ze ken, ze geloven in hun eigen waardeloosheid en om dit op te lossen willen zij radicaal mixen en seksen met alle andere rassen en hierom haat men hen des te meer, omdat het een respectloze houding is naar jezelf toe.

Zelfhaat is toch iets waar veel mensen aan lijden, een internationaal syndroom van ons mensapen. Maak zelf een lijstje wat je niet hebt, of hoe slecht je zelf bent en dan ga je zien hoe je jezelf leert haten. Ja, een lange lijst van argumenten waarom je niets waard bent, lager, lelijker (hhahhaha wie is nou mooi: Wieroe is mooi, hindoe poesje met haren), enz.

Ieder individu kan altijd tenminste een argument verzinnen waarom hsij lelijk of waardeloos is. En dit komt overal voor bij alle volkeren, rassen en stammen, 99 procent van de mensen is niet gelukkig met zichzelf en hierom kan niemand honderd procent gelukkig zijn. Je eigen intelligentie maakt jou altijd ongelukkig, dus check deze bewering van mij maar na en kijk goed naar jezelf.

Egmond Codfried is wel intelligent maar hij zit gewoon met zichzelf en zijn Afro uiterlijk totaal in de knoop, een hele identiteitscrisis en het is iets dat hem opvreet van binnen, erg diep. Zelfacceptatie is een lange weg, en iedereen heeft hiermee te maken, al wat voor kleur of vieze geur je ook mag hebben.

Is Egmond Codfried nou hier geband? Een echte discussie met hem is onmogelijk denk ik, omdat hij teveel gefixeerd is op het haten van andere rassen en zo zelf geen stap verder komt. Ik kende toch aardig wat negers die echte rassenhaters zijn, en vaak merkte ik dat zij radicale blankenhaters zijn en zo geen stap verder komen en zich nooit verder kunnen ontwikkelen, ook met elkaar als negers samenwerken lukte voor geen ene meter.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2013, 03:07   #94
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2013, 07:16   #95
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

De voorkeur voor het zongebruinde kleurtje is een op en neergaande curve.

tijdens de 19de en begin 20ste eeuw was het TOTAAL NOT DONE om ook maar één sprieteltje zon op je huid te laten schijnen. Reden: (ge)bruin(d)e mensen werkten op het land of op zee en waren van een lagere stand dan de hogere WITTE burgerij.

Later in de 20ste eeuw (vanaf de industrialisatie) was het bruine kleurtje een teken dat men vrije tijd had om in het zonnetje te zitten - in tegenstelling tot de spierwitte arbeiders die in hun fabriekshallen of in de mijnen nooit een sprieteltje zon zagen. Dus: bruin was in.

Vanaf tweede helft 20ste eeuw was het zongebruinde kleurtje een bewijs dat je geld genoeg had om op het vliegtuig te springen en je drie weken aan de spaanse costa's kon laten roosteren.

Echter, dat kan tegenwoordig geen criterium meer zijn, want het loopt hier nu vol met vaalbruine mensen die niks te maken hebben met het zich laten roosteren aan de Spaanse costa's of de Turkse Rivièra's....

bijgevolg:

het roomblanke velletje is terug in. Ik verwacht me aan de parasolletjes binnenkort.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2013, 01:43   #96
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Beste topicstarter,als uw punt is dat je vind bepaalde mensen bezig zitten op allochtonen met een kleurke dan kan ik u zeggen er een groot verschil is tussen het één en het ander,ik ga het niet uitspreken of het centrum van facisme bestrijding zou achter mij zitten.

Een beetje een lichtbruine kleurtje hebben is gewoon mooier.Hetgeen waar jij waarschijnlijk over hebt is al helemaal geen lichtbruin meer laat staan mooi lichtbruin.

ps;een neger z'n handen zijn ook deels wit,oeps.Manman,wat voor topic is me dat nu weeral?
Ik kan u zeggen ik vb'er en hart en nieren ben maar geen probleem heb mee iemand die in godsnaam een ander kleurke heeft dan mij.
Overlaatst riep een jonge moslima nog naar een vlaming;bleekscheet.
een kleurtje mooier ,hier in thailand waar ik woon en ook in de rest van zuid oost azie geeft iedereen die het kan betalen fortuinen uit om een blank huidje te krijgen
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2013, 14:15   #97
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Aaaah Egmond, waar is de tijd

Voor zo'n figuren kwamen mensen naar politics.be
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2013, 18:12   #98
De Prodigy
Provinciaal Statenlid

De Prodigy's schermafbeelding

Standaard

Mijn blondje die een heel mooie wit velletje heeft, wou altijd zo bruin mogelijk van vakantie terug komen. Natuurlijk met zonneslagen en miserie tot gevolg.
Heb haar gelukkig kunnen overtuigen van het tegenovergestelde.
Het is nu ook gedaan om in de vlakke zon te gaan liggen.
De Prodigy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 01:10   #99
Bezeke
Schepen

Bezeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

ziet er gezond uit
Bezeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2013, 08:40   #100
doremi
Gouverneur

Standaard

Een nuttigere discussie zou zijn waarom nog zovelen zonnebanken en onverantwoord aan zonnen doen. Ik dacht zo stilletjes aan wel dat de risico's hiervan wel gekend waren, maar toch zie ik rond mij het ene 'zonnecenter' na het andere verschijnen en talloze mensen aangeven dat ze naar de zonnebank gaan... Ik snap dat niet.

Zou de overheid hier niet eens iets moeten aan doen, want dit soort kankerverwekkende hobbies zal onze SZ op termijn hopen geld kosten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be