![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik vind het zelfs heel attent van hen om langs te komen. En als je hier van anderen leest hoe ze gewoon varkensvlees bij het eten gooien en liegen erover zonder schaamte, denk ik dat ik kan begrijpen waarom die mensen het moeilijk hebben nog anderen hun eten te vertrouwen. Vooral Joden hebben het daar erg moeilijk mee, kan je het hen kwalijk nemen? Persoonlijk ben ik liever niet aanwezig op zo'n trouwfeest waar het allemaal niet chique genoeg kan zijn...jouw neusje zit meer in de lucht lijkt me (jeetje 600 euro koud buffet voor 2 volwasenen en 2 kindjes, in een sterrenrestaurant betaal je zoveel niet) , waardoor je je op je teentje getrapt voelt dat zij je eten niet hebben willen eten. Reflecteer je eigen gedrag niet op hen door te denken dat zij met hun neus in de lucht zitten...dat is enkel wat jij zou hebben gevoeld mocht je zo hebben gereageerd ergens. verwachtte je mss die "arme moslimmekes" op hun knietjes "dank u dat we hier mogen zijn" gingen zeggen? Nogmaals, ik vind het erg attent van hen om toch langs te komen en jammer dat ze niet weten hoe hypocriet jij wel niet tegenover hen bent. Je zegt vast nog steeds gewoon vriendelijk met grote lach gedag, terwijl je hen eigenlijk verafschuwt. bah ik kan zo'n mensen niet luchten dus he = 2-gezichten. Zowel bij gelovigne als niet-gelovigen. Het ergst soort van ons menselijk ras Laatst gewijzigd door viaSanctus : 9 oktober 2009 om 06:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() en mag ik weten waar staat dat de aarde plat is in de Koran? in tegenstelling tot de meeste ordinaire racisten, heb ik hem wel gelezen en vond niet enkel dat de Aarde rond was, maar zelfs de eigenschappen van de planeten in hun banen, de reflecterende eigenschap van de maan en de eigen baan van de zon en spirale bewegingen. De wetenschappelijke details welke de Koran levert wordt trouwens niet onterecht een van diens mirakelen genoemd. Wetenschap, astronomie, geografie, wiskunde, geneeskunde, architectuur, zijn grootendeels gebaseerd op arabisch/islamitische wetenschappen. Uiteraard rijken de meesten hun kennis zo ver niet en herinneren ze enkel wat VTM vandaag vertelde. Die Islamitische wereld is bezet na WO1 en herleidt naar schroot...wat je nu hebt is het resultaat na 1400 een prachtige wereld te zijn, waar wetenschappen bloeiden en in Europa men nog heksenverbrandingen uitvoerde als iemand ietswat te veel aan alchemie deed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En door wie is die "bezet"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, ik heb vroeger mijn godsdienstleraar nooit horen beweren dat Satan Bush was. ![]() Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 oktober 2009 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
moslims beweren dat Bush = de "Grote satan is" (wat of wie dat ook moge zijn) ?? Laatst gewijzigd door viaSanctus : 10 oktober 2009 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() En volgens de bijbel beweegt de aarde niet:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2009 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2009 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2009 om 16:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Mag ik je uitnodigen deze tempel te bezoeken om overtuigd te worden?
![]() Hier ben je ook welkom. Anders hier. Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2009 om 16:55. |
![]() |
![]() |