![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() "Een fietspad is altijd beter dan geen".
Als het een veilig fietspad is - vb afgescheiden van de weg, dan is dat zeker zo. In de eerste plaats dienen ze om de fietser zo veilig mogelijk van punt a naar punt b te brengen, dat is de essentie. Wanneer het echter gaat om een smalle strook, gescheiden van de weg door een streepje verf en het vol vuiligheid ligt enz, kan het misschien wel veiliger zijn om op de baan te rijden. Dergelijke "fietspaden" kunnen ze dan ook beter afschaffen daar het soms nog gevaarlijker is ze te gebruiken omdat automobilisten zonder wat af te remmen je rakelings voorbij vlammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Mijn fietspad (niet gescheiden van de weg) is preventief al in het bloedrood geschilderd.
DE kadavers worden tijdig opgehaald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige week mocht ik met de fiets op de auto-rijvakken rijden (wegens onvindbare fietspaden)en niemand die daar iets kon op inbrengen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ja met dit weertype lieten de auto's de fietsers voorrijden.
|
![]() |
![]() |