![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn miljarden ongehuwde en gehuwde mannen die nooit naar een hoer gaan. Hoe komen zij aan hun trekken? De indoctrinatie is zo sterk dat zelf vrouwen als Femke Halsema prostitutie verdedigen. Maar het kan ook zijn dat zij weet dat ageren tegen prostitutie een formule voor een snelle dood is. Ondertussen blijft dan niets anders dan inbeuken op de gesluierde muslima's want die kunnen zich toch niet verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Desnoods speel je het door aan de pers of anders ben je zo'n niburu.nl figuur.
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je vóór prostitutie bent kan je op dit forum gewoon voor je mening uitkomen, zonder mij persoonlijk aan te vallen. Van mijn kant zou ik best willen weten hoe zulke mannen denken, en vooral VROUWEN denken. Ik woon in een wijk met een hoerenbuurt en een bordeel en ik zie het elke dag gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Al die dingen die je bijvoorbeeld over de rechters noemde en de corruptie zijn allemaal leuk en aardig maar als je ze niet staven kunt dan zullen het nooit meer zijn dan complotten en verzinsels. Mocht er iets van waar zijn dan moet het te bewijzen zijn. Dat snap je toch wel?
Veel beloven en weinig geven doet een zot in vreugde leven / Een kinderhand is gauw gevuld. Laatst gewijzigd door Hertog Joost : 12 november 2009 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom kunnen de geile rakkers de illegale vrouwen wel vinden, maar de politie niet? Over hoeveel bordelen per Gemeente praten wij eingelijk? Zijn de bordelen ergens onder de grond verstopt? Welke ontvangst krijgen vrouwen die weg willen, die willen getuigen van de vreemdelingen dienst, ? Ik verander het onderwerp niet, maar dezelfde vragen stel ik wanneer ik hoor over de vermeende Marokkaanse terreur in de Amsterdamse wijken: Zijn die Marokkanen gewapend? Is het er gevaarlijker dan Afghanistan? Waarom sturen wij dan geen soldaten? Kortom: Zodra men in Nederland beweert dat een probleem te groot is, weet ik hoe laat het is. En dat inzicht wil ik hier met jullie delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nederland is (nog) niet Utopia, maar ik zou momenteel geen beter land weten.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 november 2009 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik geen statistich inzicht van dat soort zaken. Men vindt verkeersveiligheid toch belangrijker dan mensensmokkel.
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het heeft even geduurd voordat ik mij realiseerde wat voor soort forummer je bent. Maar goed, deze thread waarin topstrafpleiter Gerard Spong in HP/De Tijd de Nederlandse Staat een criminele organisatie noemt, geldt voor mij als über-bron. Daarnaast kennen Surinamers hun geschiedenis waarin Hollanders als slavenhandelaren, moordenaars en dieven figureren. Wij hebben een Zedenpolitie en wij hebben een Vreemdelingen politie, en daarnaast zeggen wij hééél erg begaan te zijn met het lot van den onderdrukte vrouw. Helaas maken wij ons alleen druk om moslima's met hoofddoeken, maar niet om illegale, in prostitutie gehouden vrouwen die dagelijks door twintig geile Hollanders worden verkracht. Deze vrouwen zijn ook verstoken van medische zorg waardoor deze brave huisvaders ook hun echtgenoten kunnen besmetten. En dit moet doorgaan voor een beschaafde samenleving die drukte maakt over vrouwenrechten in Iran. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 november 2009 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Jouw probleem in zijn kern is mensensmokkel en criminaliteit er om heen. Weet je wat we gaan ons niet meer bemoeien met die landen. Ze mogen allemaal zelf de kastanjes uit het vuur halen en beschouwen zulke landen als veilig en sturen iedereen terug die asiel aanvraagt. Jij klaagt maar komt met geen enkele realistische oplossing alleen maar met we moeten iets doen maar ik weet niet wat. De kern van het probleem is mensensmokkel en illegaliteit. Want je gaf aan dat die vrouwen verstoken waren van medische zorg wat suggereert dat ze geen ziektekosten verzekering hebben en hoogst waarschijnlijk illegaal in het land verblijven. Hiermee moet je oppassen dat je geen precedent verschaft. Want kan iedere illegale vrouw gaan zeggen dat ze prostituee is en dat ze medische zorg nodig heeft wat op geen enkele wijze verifieerbaar is.
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste, je hebt wellicht je hart op de goede plek, maar bent onwetend over de Staat als criminele organisatie. De staat wordt geleid door de boevenbende die als eerste de hoofdstad in handen had. Als voorbeeld, ik verander het onderwerp niet, Zie Karzai vs Taliban in Afghanistan, die wij trouwens subsidiëren met euro 25 milj (radio 1) Als je die andere draad leest, dan is het er geval van de burgemeester van Terneuzen die samen in bed lag, misschien, met de eigenaar van allergrootste koffieshop ter wereld. Dat is niet een plek waar men een door de koningin benoemde bestuurder zou denken aan te treffen? Of weet je dat de zoon van de vorige directeur van de Centrale Bank wegens drugssmokkel in Azië gevangen zat, en dat Beatrix voor zijn vrijlating ijverde bij een staatsbezoek. Wij hebben een Zedenpolitie en wij hebben een Vreemdelingen Politie, en wij hebben wetten die gehandhaafd moeten worden. Ik stel vast dat dit niet gebeurt maar dat wij wel geld en mankracht sturen naar de andere kant van de wereld om god weet wat daar uit spoken? Het zal mij niet verwonderen als blijkt dat de leger helikopters daar vooral Nederlands kunstmest aanslepen en dat onze universiteiten helpen Papaver te veredelen. Vandaar de stijging van de Papaver productie in Helmand waar de Hollanders de scepter zwaaien. Deze draad gaat echter over prostitutie in beschaafd europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Gauw weer op een zijspoor duiken? Jij probeert Nederland zwart te maken en ik heb je al eerder gevraagd eens 1 land te noemen dat volgens jou beter functioneert.
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Het lijkt mij beter als ik je verder negeer. Waar ik steeds bronnen aanhaal, is het bij jouw gekwek uit de losse pols en nu dus ook een persoonlijke aanval. Wat ik steeds herken is wat ik beschouw als een genocidale wijze van redeneren: anderen hebben meer mensen vermoord, dus ben ik niet zo slecht. Wat een troost voor de slachtoffers! Surinamers kennen vanwege 350 jaar geschiedenis Hollanders als slavenhandelaren, moordenaars en dieven. Nu op dit moment zijn onze jongens Afghaanse burgers aan het vermoorden. En toch zijn Hollanders van die humanitaire lieverds! Wel te rusten Willem194ONLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ben erg benieuwd naar de gelaattrekken van Willem-Alexander en Maxima. Misschien zou je me kunnen laten zien hoe ze op een natuurlijke manier hebben uitgezien ![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Bianca Mommen
http://www.google.nl/search?hl=nl&so...meta=&aq=f&oq= http://www.flickr.com/photos/83493741@N00/226470824/ Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 november 2009 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ze zitten daar blijkbaar wel met een serieus probleem in Suriname. Ze beginnen blijkbaar nu pas te beseffen dat het niet normaal is en niet zomaar een recht van de Surinaamse man. Egmond, je zou misschien beter dit probleem in je eigen land aankaarten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() http://images.google.nl/imgres?imgur...%3Dnl%26sa%3DG
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...trafbaar.dhtml Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 november 2009 om 13:28. |
|
![]() |