Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2009, 18:53   #81
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik had het over het heden niet over de oorlog. Maar als u die droeve periode er dan toch per se wilt bijsleuren, dan raad ik u aan Yad Vashem in Israel te bezoeken, een soort memorial om de Holocaust te herdenken. Daar worden ook mensen die Joden hielpen onderduiken en vluchten herdacht. Men vindt er heel wat Nederlandse namen.

Van mijn kant alleen grote bewondering voor mensen die onderduik gaven en verzet pleegden, dus kan men niet alle hollanders over één kam scheren, maar de goeden vormen een te kleine minderheid, ze uiten zich niet, bedreigd door hun soortgenoten. U weet niet beter, u weet niet anders, maar de mensen op dit forum klinken als kindermoordenaars.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 18:58   #82
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
man man man wat zeg je nu toch allemaal? Het gaat over nu niet over vroeger.
Lieverd, daarom hebben wij geschiedenis. Hollanders zijn dol op geschiedenis, musea, geschiedenis magazines, Hugo Grotius week, relaties met Japan etc. Wij onderzoeken hoe dingen vroeger gedaan werden, wat de ervaringen waren en zodoende leren van onze voorouders. Als je vijf minuten zou lezen over 1940-45 en luisteren wat voor verschrikkelijke dingen ze zeggen in de media over weer een andere gehate minderheid, ditmaal moslims en zwarten, zou je echt schrikken. Nu klagen ze over antillianen die kinderen verwekken bij zwarte meisjes, zoals joden werden beschuldigt van het verleiden van blonde Hollandse deernen. De geschiedenis schijnt zich letterlijk te herhalen, hoewel ik verwacht dat ze zwarten en moslims in hun huizen dodelijke injecties zullen geven. Of verrijdbare gaskamers zullen maken die gewoon komen voorrijden en binnen een wenk een hele allochtonenwijk vergassen.

Ik heb mezelf bevrijd van twee stinkende kadavers.
Overigens kan ik jullie allemaal de negeerlijst aanraden.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 december 2009 om 19:01.
Oud 8 december 2009, 19:06   #83
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wie in Afghanistan de promotie verzorgd van papaverteelt is de taliban, en de genocide gebeurt onder moslims die mekaar uitmoorden; het helpt wanneer je met Afghanen zelf daarover praat, ik denk dat die mensen het beter weten meer geplaatst zijn om te oordelen dan u of ik.
Persoonlijk vind ik de aanwezigheid van buitenlandse troepen daar geen goede zaak!Ik geloof niet in de nobele bedoelingen van Amerika, maar wat jij beweert over het afstaan van zonen er dochters ter bescherming van drugshandel is evengoed onzin!
Waarom biedt jij niet eens je verontschuldigingen aan?
Zeg niet dat je niet zou weten waarvoor!
Alice lieverd, in mijn Suriname gebruiken de mensen iets dat Grammacin heet tegen onkruid. Als de Navo en Nederland werkelijk iets wilden doen tegen de papaverteelt zouden zij onbemande vliegtuigjes volladen met dit goedje en heel Afghanistan besproeien om met één klap de hele papaverteelt te vernietigen. De families leven van heel weinig geld, iets van 100 dollar per jaar, of zo. Dus inplaats van bommen: grammacin en een kleine tijdelijke uitkering. Vervolgens zouden wij ze kunnen leren om bloembollen te verbouwen, safraan, cashmere geiten houden etc.
Oud 8 december 2009, 19:08   #84
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Egmond, er is geen vervolging van moslims en zwarten in Europa. Daar eindigt de discussie voor mij. Geef mij 1 voorbeeld van een vervolgde zwarte omwille van zijn huidskleur.
Praat je ooit met moslims en zwarten over hun problemen? Wel in een setting waar ze weten dat ze geen gevaar lopen vervolgd, uitgescholden, gefolterd in een ijskoude gemaakte politie, zullen worden.
Oud 8 december 2009, 19:45   #85
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Alice lieverd, in mijn Suriname gebruiken de mensen iets dat Grammacin heet tegen onkruid. Als de Navo en Nederland werkelijk iets wilden doen tegen de papaverteelt zouden zij onbemande vliegtuigjes volladen met dit goedje en heel Afghanistan besproeien om met één klap de hele papaverteelt te vernietigen. De families leven van heel weinig geld, iets van 100 dollar per jaar, of zo. Dus inplaats van bommen: grammacin en een kleine tijdelijke uitkering. Vervolgens zouden wij ze kunnen leren om bloembollen te verbouwen, safraan, cashmere geiten houden etc.
Voor iemand die geschiedenis predikt weet je er bedroevend weinig van af:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 20:19   #86
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lieverd, daarom hebben wij geschiedenis. Hollanders zijn dol op geschiedenis, musea, geschiedenis magazines, Hugo Grotius week, relaties met Japan etc. Wij onderzoeken hoe dingen vroeger gedaan werden, wat de ervaringen waren en zodoende leren van onze voorouders. Als je vijf minuten zou lezen over 1940-45 en luisteren wat voor verschrikkelijke dingen ze zeggen in de media over weer een andere gehate minderheid, ditmaal moslims en zwarten, zou je echt schrikken. Nu klagen ze over antillianen die kinderen verwekken bij zwarte meisjes, zoals joden werden beschuldigt van het verleiden van blonde Hollandse deernen. De geschiedenis schijnt zich letterlijk te herhalen, hoewel ik verwacht dat ze zwarten en moslims in hun huizen dodelijke injecties zullen geven. Of verrijdbare gaskamers zullen maken die gewoon komen voorrijden en binnen een wenk een hele allochtonenwijk vergassen.

ik ben één van de twee stinkende kadavers!!! *applaus*
komende van een sukkel is dat uiteraard een compliment van jewelste! aan de anderen, die nog niet op de stinkende kadaverlijst staan: volhouden. in GZ (getormenteerde ziel) zijn wereld is opgave een natuurlijk gegeven, bij ons echter niet!!

Laatst gewijzigd door carolus66 : 8 december 2009 om 20:20.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 20:38   #87
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Praat je ooit met moslims en zwarten over hun problemen? Wel in een setting waar ze weten dat ze geen gevaar lopen vervolgd, uitgescholden, gefolterd in een ijskoude gemaakte politie, zullen worden.
het wordt écht tijd om de dwangbuis boven te halen.
Oud 8 december 2009, 20:53   #88
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
ik ben één van de twee stinkende kadavers!!! *applaus*
Gefeliciteerd waarde confrator.

bij de weg, hoe weet je dat en wie is de tweede?
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 21:02   #89
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Gefeliciteerd waarde confrator.

bij de weg, hoe weet je dat en wie is de tweede?
wel als jij mij "confrator" noemt, denk ik dat jij de tweede stinker zijt tenzij jij natuurlijk al heel lang op de stinkende kadaverslijst staat
hoe ben jij dan op zijn lijst geraakt? misschien kunnen we onze tips publiek maken, dan geraken we er mss op die manier vanaf.

ik weet het niet zeker, ik kan het enkel vermoeden. heb me 's lekker laten gaan gisteren nadat ik gemerkt had dat hij alice op een onvoorstelbaar onbeschofte manier aangepakt had en zoals we allemaal weten, ben je onmiddellijk een wezen met een laag intelligentiepeil en een te negeren mormel wanneer je durft in te gaan tegen de grote codfried.
Oud 8 december 2009, 21:11   #90
carolus66
Schepen

Standaard

"Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig gevoel van zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Dit wordt in het Engels wel de narcissistic paradox genoemd. Om zich te beschermen tegen kritiek heeft een narcist niet veel aandacht voor de mening of de gevoelens van anderen en zo vaak een onderontwikkeld inlevingsvermogen. Een narcistische persoonlijkheid kan zodoende een bezwaar vormen bij de uitoefening van bepaalde functies waarbij anderen dienen te worden beoordeeld." (wikipedia)

had freud codfried in gedachten? ik in elk geval wél! codfried to a tee!!
Oud 8 december 2009, 21:46   #91
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja, nu is het toch echt wel genoeg!
U beledigt uw medeforummers op de meest grove wijze, wanneer u van mening verschilt zijn medeforummers volgens u "stinkende kadavers" waarvan je jezelf moet bevrijden of "stillen" die u " in de gaten houden"

Je noemt vrouwen op dit forum geen Spaanse teven,wat u schreef over kanker is ver over de lijn, en uw gejammer over de vermeende vervolging van zwarten en moslims is weerzinwekkend!
Misschien moeten we inderdaad u op de negeerlijst gooien van het hele forum, blijkbaar is de moderatie nogal traag van begrip, uw houding is gericht op een eeuwige klaagzang over albino's waarmee u uw niet gekleurde medemens bedoeld, u heeft geen enkel respect voor anderen op het forum, en slaat behalve grofheden constant onzin uit die nergens op slaat!
En dan zouden anderen van u iets moeten leren?? Wat precies behalve waanzin en grofheden?
De lijdt met mensen die u beledigd heeft wordt lang!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 21:53   #92
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van mijn kant alleen grote bewondering voor mensen die onderduik gaven en verzet pleegden, dus kan men niet alle hollanders over één kam scheren, maar de goeden vormen een te kleine minderheid, ze uiten zich niet, bedreigd door hun soortgenoten. U weet niet beter, u weet niet anders, maar de mensen op dit forum klinken als kindermoordenaars.
U hebt een heel rare manier van reageren op postings.
U weet helemaal niets van mij, toch zegt u dat ik "niet beter weet, niet anders weet" ...
Ik ben waarschijnlijk een pak ouder dan u (tja) en ik ken de verhalen over wat er gebeurde tijdens de oorlog van mijn ouders, ooms, tantes, nichten, neven uit de eerste hand. U weet enkel wat u gelezen hebt in boekjes, ernstige geschiedenisboeken en andere.
U weet niets van de tranen die ik heb gezien als mensen over bepaalde zaken vertelden, niets - om maar iets te vermelden - van de Duitse familie bij wie mijn vader als KG was ondergebracht die lijdzaam en met stil verdriet (want verdriet konden ze niet tonen) moest toezien hoe de enige Joodse familie in het dorp eerst één voor één haar bezittingen verloor en toen werd weggebracht.
U hebt het recht niet om over onze mensen hier te oordelen. Want uw kennis heeft niets met gevoelens te maken, alleen maar met boekenwijsheid en lettertjes knauwen.
Oud 9 december 2009, 08:05   #93
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij bent dus een massamoordenaar en een vernieler van de natuur.

Grammacin en andere onkruidbestrijders zijn producten die ook zeer schadelijk zijn voor mens en dier en kunnen dus enkel gebruikt worden als men 100% zeker is dat er niemand door vergiftigd wordt.

Deze producten massaal uit sproeien boven een gebied waar mensen leven en werken is zelfs verboden door de internationale overeenkomst.
De gevolgen van een dergelijk gedrag tijdens de Vietnamoorlog zijn trouwens nog terug te vinden in Vietnam en de USA.
Meer dan 1.000.000 mensen gestorven of gehandicapt en een ontelbaar aantal miskramen en gehandicapt geboren kinderen na het gebruik van dergelijke producten.

Met een klein beetje kennis van de geschiedenis en/of onkruidverdelgers had je deze oproep tot massamoord en massale verminking van toekomstig leven kunnen vermijden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 08:13   #94
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Egmond, ik heb je een tijdje laten doen, maar vindt dat je er opnieuw ver over bent aan het gaan.

Moslims en Negers worden hier niet vervolgd.
Het gaat hier zelfs zover, dat politici de wet overtreden om hen rechten te geven waar ze zelfs totaal geen rechten op hebben.

En ik vermoed dat ik zelfs op een week met meer moslims, moslima's, negers en negerinnen uit de lagere klasse om ga dan jij in je hele leven zal doen.

En de meeste van hen vragen zelf om een andere en hardere aanpak van de problemen. De agenten die de allochtone het hardste aanpakken, zijn trouwens zelf allochtonen.
Zij kunnen namelijk niet voor de rechtbanken getrokken worden als racisten tegen hun eigen bevolkingsgroep.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 09:46   #95
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat ik ook op de kadaverlijst sta...
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 12:58   #96
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja, nu is het toch echt wel genoeg!
U beledigt uw medeforummers op de meest grove wijze, wanneer u van mening verschilt zijn medeforummers volgens u "stinkende kadavers" waarvan je jezelf moet bevrijden of "stillen" die u " in de gaten houden"

Je noemt vrouwen op dit forum geen Spaanse teven,wat u schreef over kanker is ver over de lijn, en uw gejammer over de vermeende vervolging van zwarten en moslims is weerzinwekkend!
Misschien moeten we inderdaad u op de negeerlijst gooien van het hele forum, blijkbaar is de moderatie nogal traag van begrip, uw houding is gericht op een eeuwige klaagzang over albino's waarmee u uw niet gekleurde medemens bedoeld, u heeft geen enkel respect voor anderen op het forum, en slaat behalve grofheden constant onzin uit die nergens op slaat!
En dan zouden anderen van u iets moeten leren?? Wat precies behalve waanzin en grofheden?
De lijdt met mensen die u beledigd heeft wordt lang!
hear hear!!!!!!!
perfect verwoord alice!
Oud 9 december 2009, 12:59   #97
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Ik denk dat ik ook op de kadaverlijst sta...
welkom!
hoe lang bent u al lid?
Oud 9 december 2009, 13:01   #98
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
U weet helemaal niets van mij, toch zegt u dat ik "niet beter weet, niet anders weet" ...
Ik ben waarschijnlijk een pak ouder dan u (tja) en ik ken de verhalen over wat er gebeurde tijdens de oorlog van mijn ouders, ooms, tantes, nichten, neven uit de eerste hand. U weet enkel wat u gelezen hebt in boekjes, ernstige geschiedenisboeken en andere.
U weet niets van de tranen die ik heb gezien als mensen over bepaalde zaken vertelden, niets - om maar iets te vermelden - van de Duitse familie bij wie mijn vader als KG was ondergebracht die lijdzaam en met stil verdriet (want verdriet konden ze niet tonen) moest toezien hoe de enige Joodse familie in het dorp eerst één voor één haar bezittingen verloor en toen werd weggebracht.
U hebt het recht niet om over onze mensen hier te oordelen. Want uw kennis heeft niets met gevoelens te maken, alleen maar met boekenwijsheid en lettertjes knauwen.

waardige reactie...het loopt idd de spuitgaten uit.
Oud 9 december 2009, 14:16   #99
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Lieverd, ik verwoord de gevoelens van de mensen over wie de dagelijkse scheldkannonade in de media vandaag gaat, de zwarten en moslims. De mensen die zich keurig aan de regels houden, belasting betalen, maar toch als schijt worden behandeld. Als één witte Belg als Dutroux over de schreef gaat moeten wij dan alle Belgische mannen voor kinderverkrachters aanzien? Moeten wij alle katholieken voor pedofielen aanzien? Neen, dus.
Waarom doet men dan hetzelfde met zwarten en moslims. Waarom moet de hele groep lijden, waarom wordt de hele groep gestigmatiseerd vanwege criminelen, die men in alle naties tegenkomt. Waarom is men zo onredelijk en waarom laten mensen als u die serieus genomen willen worden zich zo door hun leugenachtige en stelende politici zo schandelijk manipuleren?

PS.
carolus66
Dit bericht is verborgen omdat carolus66 op jouw negeerlijst staat.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 december 2009 om 14:16.
Oud 9 december 2009, 14:47   #100
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lieverd, ik verwoord de gevoelens van de mensen over wie de dagelijkse scheldkannonade in de media vandaag gaat, de zwarten en moslims. De mensen die zich keurig aan de regels houden, belasting betalen, maar toch als schijt worden behandeld. Als één witte Belg als Dutroux over de schreef gaat moeten wij dan alle Belgische mannen voor kinderverkrachters aanzien? Moeten wij alle katholieken voor pedofielen aanzien? Neen, dus.
Waarom doet men dan hetzelfde met zwarten en moslims. Waarom moet de hele groep lijden, waarom wordt de hele groep gestigmatiseerd vanwege criminelen, die men in alle naties tegenkomt. Waarom is men zo onredelijk en waarom laten mensen als u die serieus genomen willen worden zich zo door hun leugenachtige en stelende politici zo schandelijk manipuleren?

PS.
carolus66
Dit bericht is verborgen omdat carolus66 op jouw negeerlijst staat.
Sorry maar je verwoordt niets behalve je eigen waanzin,je bent nergens representatief voor, niet voor een groep, niet voor een ideologie,en er zijn ook heel wat Vlamingen die zich altijd netjes gedragen en belastingen betalen, terwijl hun gekleurde medemens hen als minderwaardig, vol agressie behandelen. Vooral vrouwen zijn kop van jut, maar jij mekkert liever over vermeende dan echte problemen vanachter je veilige Begonia,bang voor "stillen" op dit forum! Jawatte, je bent om medelijden mee te krijgen hoor.Niet omdat je zwart zou zijn maar vanwege je paranoide neigingen en waangedachten...en Carolus op je lijst?? Mag ik er ook op aub?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be