Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2010, 09:35   #81
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Wil hij het zelf nu wel?
Oud 21 oktober 2010, 15:05   #82
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Praetorian's laatste bezoek: 13 juni 2010
Praetorian's laatste bericht: 30 mei 2010
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2010, 16:11   #83
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
aiai, effe toelichten: moderators worden ingesteld door administrators en er zijn er slechts enkele. Ik ben daar bij. Ik was gewoonweg niet op de hoogte van de keuze van een nieuwe moderator. Verkiezing is een goed initiatief. Ga meteen nalezen. Wie was er verkozen?
Geeft dit dan mogelijkheden tot verkiezingen op andere subfora ook ?
Het lijkt me wel een mooi democratisch initiatief van Politics om bv. de mods op k&k te laten verkiezen ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2010, 22:25   #84
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Is dat nu nóg niet in orde?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2010, 10:30   #85
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Is dat nu nóg niet in orde?
Ik vind trouwens dat eerst het debat geopend moet worden onder de leden van het linkse subforum of we deze ingreep van bovenaf wel pikken.
Na dat debat moet een uitgebreide poll georganiseerd worden waarbinnen alle standpunten naar voor gebracht moeten worden zodat iedereen kan stemmen over de te volgen weg. Waarna een resolutie (uiteraard na uitgebreide samenspraak en stemming over alternatieve versies) voor de forumleiding kan voorbereid worden die door een afvaardigiging (na debat en stemming samen te stellen) aan de leiding bezorgd kan worden.

En dan kunnen we het gesprek met de forumleiding aanvatten over wie nu echt de nieuwe moderator van ons subforum moet worden.

Allez, dat is de methode die ik vind dat we moeten volgen. Maar ik zal er uiteraard alle begrip voor hebben als iemand hier eerst nog eens een stevige boom over wil opzetten.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2010, 11:04   #86
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ik vind trouwens dat eerst het debat geopend moet worden onder de leden van het linkse subforum of we deze ingreep van bovenaf wel pikken.
Na dat debat moet een uitgebreide poll georganiseerd worden waarbinnen alle standpunten naar voor gebracht moeten worden zodat iedereen kan stemmen over de te volgen weg. Waarna een resolutie (uiteraard na uitgebreide samenspraak en stemming over alternatieve versies) voor de forumleiding kan voorbereid worden die door een afvaardigiging (na debat en stemming samen te stellen) aan de leiding bezorgd kan worden.

En dan kunnen we het gesprek met de forumleiding aanvatten over wie nu echt de nieuwe moderator van ons subforum moet worden.

Allez, dat is de methode die ik vind dat we moeten volgen. Maar ik zal er uiteraard alle begrip voor hebben als iemand hier eerst nog eens een stevige boom over wil opzetten.
Ik vind het prima dat jullie onder elkaar kunnen uitmaken wie het best geplaatst is om het linkse forum te modereren. Laat me weten wat het resultaat is.
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2010, 17:18   #87
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Geeft dit dan mogelijkheden tot verkiezingen op andere subfora ook ?
Het lijkt me wel een mooi democratisch initiatief van Politics om bv. de mods op k&k te laten verkiezen ...
En ? Komen er nog extra verkiezingen ???
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be