![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil hij het zelf nu wel?
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Praetorian's laatste bezoek: 13 juni 2010
Praetorian's laatste bericht: 30 mei 2010 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me wel een mooi democratisch initiatief van Politics om bv. de mods op k&k te laten verkiezen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu nóg niet in orde?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Ik vind trouwens dat eerst het debat geopend moet worden onder de leden van het linkse subforum of we deze ingreep van bovenaf wel pikken.
Na dat debat moet een uitgebreide poll georganiseerd worden waarbinnen alle standpunten naar voor gebracht moeten worden zodat iedereen kan stemmen over de te volgen weg. Waarna een resolutie (uiteraard na uitgebreide samenspraak en stemming over alternatieve versies) voor de forumleiding kan voorbereid worden die door een afvaardigiging (na debat en stemming samen te stellen) aan de leiding bezorgd kan worden. En dan kunnen we het gesprek met de forumleiding aanvatten over wie nu echt de nieuwe moderator van ons subforum moet worden. Allez, dat is de methode die ik vind dat we moeten volgen. Maar ik zal er uiteraard alle begrip voor hebben als iemand hier eerst nog eens een stevige boom over wil opzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |