![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Iedereen op dit forum zal anders met plezier nu al beamen dat je een grote bol frustratie bent.
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zie je dat "niet afgerekend worden met VB-kiezers" relatief is. Seffens kom je nog beweren dat die mensen niet gehaat worden maar op handen gedragen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat die mensen gehaat worden zal me trouwens worst wezen. Ik ben er vrij zeker van dat een groot deel ervan mij om diverse redenen ook haat. Deze man vindt bijvoorbeeld al dat ik het ras naar de kloten help. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Niet enkel de zijne hoor: http://www.filipdeman.org/1/988/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wees gerust dat Herr Max zijn standpunten terzake iets rechtlijniger zijn.
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch worden pesterijen gebruikt om met die mensen af te rekenen.
Citaat:
Citaat:
Trouwens, die man mag denken en vinden wat hij wil. Of is die zijn woord heilig misschien? Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 november 2009 om 14:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor mij niet. Ik heb trouwens niet gezegd dat die man dat niet mag denken of vinden, of wel? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn mensen die termen als 'rasverbastering' in de bek nemen behoorlijk recht in de leer wat dat betreft hoor. Overigens was de cultuur rond het Alhambra - weliswaar gedurende een korte periode - zeer hoogstaand en zelfs uitermate liberaal te noemen (zeker wanneer men ze vergelijkt met andere culturen uit dezelfde periode). Dat iemand zoiets durft schrijven schokt dhr. De Man blijkbaar behoorlijk. Tot slot nog dit (en enkel voor de goede orde): dhr. Desmet schrijft veel meer waar ik niet mee akkoord ben dan waar ik wel akkoord mee ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja en? Als ik morgen een hollandse leer kennen dan zal het vb daar geen probleem van maken,dat ze zal werken en de taal kan wel dat wel.(uiteraard kan deze al nederlands maar je snapt wel wat ik bedoel). Je bent geen tegenstander van een mulcticul maar wel tegenover de vlamingen die voor hun taal en dergelijke meer opkomen en tegen de zaken die hier niet thuis horen. Ik begrijp wel ergens de mensen deze zeggen,blijf gewoon bij iemand van je eigen volk,het is zo al niet makkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De grootste geldprofiteurs en verslinders zitte in andere partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Minister-President
|
![]() Ik spreek enkel over 'gemengd huwelijk' wanneer ik op politics over de blog van dhr. De Man, rassendeskudige, discussieer.
Technisch gezien is het geen huwelijk, maar soit. Voor de rest snap ik de 'Ja en?' niet wanneer ik de rest van uw bericht lees. Maar de een of andere wijsneus zal er ongetwijfeld op wijzen dat dat aan mij ligt. Citaat:
Citaat:
Ik begrijp die mensen niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het weze hem gegund, hij is niet mijn vijand en nooit geweest. Feiten zijn echter feiten. Moet hij daarom een mooie villa hebben ? Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 27 november 2009 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leedvermaak geeft sommigen vreugde, dat is waar.
Citaat:
In andere landen zijn er nochtans ook linksen, daar heeft men evenwel toch kort na de oorlog amnestie gegeven. Waar zit dan het verschil? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |