Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2009, 02:01   #81
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
De Crem is wel van de CD&V en die zijn volgens mij nog altijd Christelijk EN Vlaams!
En heeft die ons niet naar de oorlog in Afghanistan gestuurd!
Naar de oorlog van In God We Trust !
Eerder belgisch dan vlaams,lol.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 02:06   #82
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=br_70...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=QMeqjGoba7w&NR=1

En de westerse soort van vrede kennen we ook

http://www.refdag.nl/artikel/1439773...ghanistan.html

met dit als gevolg, geheel volgens de 'echte' westerse waarde:

http://www.hoogenlaag.nl/page/Binnen...op.452747.news

En ik kan mij niet herinneren dat Afghanistan of Irak een Westers land hebben aangevallen ??
Wat ik mij telkens afvraag; ben jij een allochtoon/moslim?
Want hoe jij hier steeds en alleen maar tekeer gaat tegen vlaanderen en de vlamingen???
Ik vraag mij af wat je hier in godsnaam nog loopt te doen of mogen we zeggen je ook zo'n beroepsdopper bent?

En altijd snel zaken gaan aanhalen van in den buitenland.Ik heb het vooral over zaken die hier gebeuren en daar heeft een oorlog nikske mee te maken laat staan die clown van een obama of een bush.

Wij beste vriend hebben duidelijk ons laten horen wij tegen die oorlogen waren van dhr bush,helaas zijn we een bende sukkelaars,sukkelaars die niks te zeggen hebben.
Van moslims hoor je helemaal niks als er wat gebeurt,integendeel,dan staan ze te juichen als er een toren neergaat.
Oud 27 november 2009, 06:32   #83
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
De islam heeft het meeste bloed aan hun handen en het blijft groeien. schaam je
Dat zou ik nu niet direct durven beweren!!!!!
Het aantal doden dat het Christendom heeft veroorzaakt is namelijk ook niet min en nog steeds in stijgende lijn.

En één zaak hebben alle westerse en Arabische godsdiensten gemeen, hou dom en arm, zodat je ze kan wijsmaken wat je wil en laten doen wat jij nodige acht.

Maar geloofsovertuigingen horen nu eenmaal niet thuis in het onderwijs, maar zijn zaken die door de ouders moeten aangeboden worden aan hun kinderen.

Er zijn immers een massa kinderen die hun schooljaar moeten overdoen, enkel en alleen omdat ze niet naar de mond van de lesgever godsdienst praten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 06:32   #84
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Als klein mannen weten sinterklaas bestaat dan is er niks meer aan.
Ze ontdekken dan zelf het zever is uiteindelijk.Ik heb net zoals de meeste anderen die tijd mooi meegemaakt en ik heb er nooit kwaad voor geweest.
Het doet mij denken aan één van de leukere tijden in je jonge en korte leven.
Wat telt voor de kinderen is dat ze speelgoed en snoep krijgen.

Ik heb nooit meegedaan met de leugens over sinterklaas; en mijn kinderen en ik denken er evengoed met plezier aan terug.
Je hoeft echt niet te liegen om het plesant te maken.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 06:38   #85
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Inderdaad,ze mogen van mij van alles leren maar hetgeen in deze school gebeurt heeft daar niks meer mee te maken man,dat jij dat alweer niet wil inzien is niks nieuws onder de zon,jij bent echt een blinde naieve mol.
Je beste meest overtuigende argumenten om aan te tonen dat dit niets te maken heeft met "van alles leren"; hou je voor later.

Citaat:
De islam hoort hier al helemaal niet,alleen onze dagen zijn dagen waar mensen voor mogen thuis blijven,al dat andere gezeik doet niks terzake.
Alle kinderen in het gemeenschapsonderwijs mogen voor hun godsdienst op bepaalde feestdagen thuisblijven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 07:12   #86
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je beste meest overtuigende argumenten om aan te tonen dat dit niets te maken heeft met "van alles leren"; hou je voor later.

Alle kinderen in het gemeenschapsonderwijs mogen voor hun godsdienst op bepaalde feestdagen thuisblijven.
Ja, maar alleen de Moslims mogen thuisblijven op hun feestdagen, terwijl iedereen mag thuisblijven op de Christelijke feestdagen.

Daarnaast staat in onze wet nog steeds dat de ouders in de eerste plaats bepalen wat hun kinderen leren over de godsdiensten.

In de eindtermen staat trouwens nergens dat kinderen meer moeten weten dan er andere godsdiensten bestaan en van welke regio ze komen.
http://www.ond.vlaanderen.be/dvo/bas...orientatie.htm

Nergens staat er dat ze een doorgedreven kennis ervan moeten hebben.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 09:26   #87
hamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb nergens beweerd dat de islam geen bloed aan hun handen hebben, maar jullie doen alsof het 'beschaafde christelijke' Westen een onbevlekte maagd is!
Terwijl er vandaag nog steeds bloed van hun handen druipt.
Van de islam zijn handen druipt ook dagelijks bloed, vandaag , gisteren, en zover je kan teruggaan in de geschiedenis van die godsdienst.
De Christenen hun profeet was tenminste nog een vredelievend en onbaatzuchtig man ( Jezus ) terwijl de islamieten hun profeet een oorlogvoerende dictator was. Een beetje zoals alle staatshoofden in het huidige Midden Oosten. Niks nieuw onder de zon. Wat waren de Kruisvaarders anders dan mannen die de oprukkende islamtroepen wilden stopzetten ?
hamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 09:26   #88
NOEKIE
Schepen

Standaard

Vandaag zijn de moslims gelukkig. ze mogen slachten a volonte. Lekker veel bloed aan hun handen. Dan zijn ze in hun nopjes.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 09:34   #89
hamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wat zijn we weer breeddenkend, hé?
Heeft niks met breed - of smaldenken te maken. De wet is de wet, en respecteer je die niet, ben je fout bezig. Of moet voor het onderwijzen van wat de islam nu juist is, incluis couscous peuzelen en muntthee drinken, aan kinderen van het 5 de leerjaar mischien zo een " uitzonderingswet " gemaakt worden waarvan het Rood bedrog het geheim heeft ?
En moet al wie daarmee niet tevreden is direct bestempelt worden als " smaldenkend " , Vlaams Belanger ( oh ultieme belediging ), racist, neo-nazi enz enz ?
hamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 10:16   #90
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Iemand die tot doelstelling heeft de zogenaamde 'iSSlamofobie' te bestrijden.

Jeroen Janssens, woordvoerder van Onderwijsminister Pascal Smet (SP.A): "leerlingen moeten ‘inzien dat racisme vaak gebaseerd is op onbekendheid met en vrees voor het vreemde"

Kan onmogelijk juiste informatie over iSSlam verschaffen. De doelstelling is immers om geen angst, afgrijzen of afkeer op te wekken bij de leerlingen over iSSlam. Uw kinderen zijn dus helemaal niet ruim geinformeerd en kunnen helemaal niet op basis van die politiek correct gestuurde desinformatie hun keuze maken over wat ze goed of slecht vinden.
hopelijk overstijgt uw intelligentie het nieveau van deze post.

uren samenzitten in de klas, naar elkaar luisteren, samen eten, samen spelen, samen een groepswerk maken.
Dat gaat over eigen ervaringen, eigen waarnemingen, eigen aanvoelen, en geen geleuter over al dan niet politiek correcte theorien.
Kijk, de moslims zijn er en zullen er blijven. Uw kinderen er leren mee omgaan is net zo goed een opvoedingstaak aks een ander.
Meensen die hun kinderen afschermen, en hen enkel de volgns hun (gekleurde) correcte informatie meegeven, bewijzen hun kinderen geen dienst.

Ze willen enkel dat hun éénzijdig en bekrompen gedachtengoed doorgaat in hun kinderen. Tegelijk beweren dat er binnen de islam ontolereerbare druk wordt uitgeoefend op bvb vrouwen. Begin bij uzelf, en laat uw kinderen hun eigen keuze maken, en geef hen beide klokken en klepels om dat met kennis van zaken te kunnen doen.

mijn oudste docher geeft nu les, vooral aan moslimmeisjes, en zal waarschijnklijk op die paar jaar al meer gedaan hebben voor de moslimvrouw, dan jij met je slogans in je hele leven zal doen.

mijn oudste zoon werkt in de 4e wereldbeweging, in eigen land. En geloof het of niet, je vind er alle vokeren, op de bodem van onze maatschappij. zijn slogan is de zwaksten eerst, lijkt mij beter dan die andere die op afkomst wijst.

De volgende probeert wat te doen aan planten in afrika en hun ziektes

De laatste studeert nog geneeskunde, afwachten waar die terecht komt.

Maar zoals u kunt zien zijn ze niet "aangetast" dor hun verblijf tussen de allochtonen, eerder sociaal en menselijk bewust geworden. Ik ben een gelukkige en fiere vader, dankbaar voor de inspanningen van iedereen die kennis gekoppeld hebben aan medemenselijkheid, en beide overgedragen hebben als evenwaardig.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 10:56   #91
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Begin bij uzelf, en laat uw kinderen hun eigen keuze maken, en geef hen beide klokken en klepels om dat met kennis van zaken te kunnen doen.
De vraag is echter, of dat in het onderwijs moet gebeuren. Gezien de aanwezigeheid van gelovige leerlingen met soms korte lontjes, wordt het voor de leerkracht spitsroeden lopen, wat geen erg neutrale presentatie waarborgt.

De op dit moment sociologisch relevante islam ijvert voor segregatie, en wel op een zeer doeltreffende manier: de overgrote meerderheid van de mohammedanen huwt met partners uit de eigen groep, en voert die zelfs in groten getale in uit de landen van herkomst.

In het licht daarvan moet een onderwijs dat segregatie niet ten doel heeft, deze ideologie niet gaan promoten. Gebeurde hetzelfde met het katholicisme, dat véél toleranter is, dan zou het land op stelten staan. Tenminste: tien jaar geleden zou dat zo zijn geweest. Nu gaan de mensen al eens vergelijken met de islam.

De kinderen kunnen m.i. al heel wat leren uit de omgang met hun mohammedaanse klasgenootjes, en als ze zich meer willen informeren, hebben ze nog een heel leven om op eigen initiatief een heel interessante islam te leren kennen (zo'n variant die bij de moslims zelf helaas niet veel aanzien geniet). Of ze kunnen zich op de minder fraaie kanten richten, zoals die in de koran en de naleving daarvan tot uiting komen. Dat laatste moet ook iemand doen, want gevaren zijn er wel degelijk.

Er is nogal een verschil tussen respectvol met moslims omgaan en de eigen hersenen uitschakelen om de haatcultus die de koran propageert in een suikerversie aan je kinderen voor te schotelen.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 11:49   #92
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De vraag is echter, of dat in het onderwijs moet gebeuren. Gezien de aanwezigeheid van gelovige leerlingen met soms korte lontjes, wordt het voor de leerkracht spitsroeden lopen, wat geen erg neutrale presentatie waarborgt.

De op dit moment sociologisch relevante islam ijvert voor segregatie, en wel op een zeer doeltreffende manier: de overgrote meerderheid van de mohammedanen huwt met partners uit de eigen groep, en voert die zelfs in groten getale in uit de landen van herkomst.

In het licht daarvan moet een onderwijs dat segregatie niet ten doel heeft, deze ideologie niet gaan promoten. Gebeurde hetzelfde met het katholicisme, dat véél toleranter is, dan zou het land op stelten staan. Tenminste: tien jaar geleden zou dat zo zijn geweest. Nu gaan de mensen al eens vergelijken met de islam.

De kinderen kunnen m.i. al heel wat leren uit de omgang met hun mohammedaanse klasgenootjes, en als ze zich meer willen informeren, hebben ze nog een heel leven om op eigen initiatief een heel interessante islam te leren kennen (zo'n variant die bij de moslims zelf helaas niet veel aanzien geniet). Of ze kunnen zich op de minder fraaie kanten richten, zoals die in de koran en de naleving daarvan tot uiting komen. Dat laatste moet ook iemand doen, want gevaren zijn er wel degelijk.

Er is nogal een verschil tussen respectvol met moslims omgaan en de eigen hersenen uitschakelen om de haatcultus die de koran propageert in een suikerversie aan je kinderen voor te schotelen.
ikzelf heb ooit godsdienst les gekregen van een broeder, lang geleden. Ook deze man wou ons inlichten over de andere overtuigingen, protestantisme, jodendom, jehova's getuigen, orthodoxie. Islam was hier toen nog niet.

Ook deze man zag zich toen geboycot vanuit de katholieke inrichtende macht, die elke kans op twijfel over het ware geloof in de keim wou smoren.
Ik heb dus een deja vu, nu is het de kerk niet, want die hebben niets te zeggen in een gemeenteschool, nu is het de politiek die geen verdere informatie dult. We zijn dus op 50 jaar geen stap geevolueerd wat dat betreft.

Wat de islam doet is op dat niveau ttotaal irrelevant. Wat de moslims doen in uw omgeving daarentegen is wel belangrijk. Wat de diverse sprekers in die school gezegd hebben is belangrijk, en daar zijn bij mijn weten geen eenduidige verslagen over. De directie vertelt een totaal andere versie dan de grootmoeder. De overdrijvingen van het VB kennende, en de afstand tot de feiten, ben ik eerder geneigd de directie van de school te geloven. En woorden als promoten en indoctrineren te bechouwen als pure VB nonsens.
Wat segregatie en huwen betreft, klopt uw verhaal, maar het is nog steeds veel beter om de helft van een gezin te kennen vanuit een schoolverleden, dan niemand te kennen.
Ik denk dat je pas je hersens buiten werking stelt als je enkel de groep ziet en niet het individu en de waarden waar die persoonlijk voor staat.
Om niet naar het verleden af te zakken, is het even absurd om te zeggen dat alle westerlingen anti moslim en pro amerikaans zijn, dan te zeggen dat alle moslims pro geweld zijn en anti westers.
Oud 27 november 2009, 12:17   #93
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Vandaag zijn de moslims gelukkig. ze mogen slachten a volonte. Lekker veel bloed aan hun handen. Dan zijn ze in hun nopjes.
Dat zij in hun nopjes zijn is bijzaak. Het gaat erom dat het onzichtbare vriendje Allah in zijn nopjes is.

Over dat onderwijs over Islam:
zonder twijfel hebben de kinderen uitgebreid gehoord over dat vreselijk lieve lekkere suikerfeest van de Mohammedanen. Maar zouden ze iets gehoord hebben over de oorsprong van dat feest?
Ik denk het niet. De sprookjes van Grimm worden al als schadelijk voor de tere kinderziel beschouwd nietwaar?
En het merendeel van de Mohammedanen hebben ook geen benul van de oorsprong van dit feest. Houwen zo?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 12:52   #94
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamer Bekijk bericht
Van de islam zijn handen druipt ook dagelijks bloed, vandaag , gisteren, en zover je kan teruggaan in de geschiedenis van die godsdienst.
De Christenen hun profeet was tenminste nog een vredelievend en onbaatzuchtig man ( Jezus ) terwijl de islamieten hun profeet een oorlogvoerende dictator was. Een beetje zoals alle staatshoofden in het huidige Midden Oosten. Niks nieuw onder de zon. Wat waren de Kruisvaarders anders dan mannen die de oprukkende islamtroepen wilden stopzetten ?
En dit geloof je echt over die kruisvaarders, terwijl geschiedkundige al hebben bewezen dat het enkel diende om de Edelen hun schatkisten te spijzen !

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 13:38   #95
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Beeld je in dat die kinderen iets over de islam zouden weten!

En dan nog couscous eten? Wat een gruwel: dat is kindermishandeling, zeker?
Dan liever die pastoor in Bocholt, hé, die weet tenminste hoe hij kinderen moet (aan)pakken!
In onzen tijd leerden we nog over Albert Sweitzer en Pater Damiaan, en de vlucht naar Egypte ... en bij WO ging het over allerhande onderwerpen.

Kinderen een half jaar lang met geneut over de Islam bewerken is gewoon geschift. Nu mijn gasten zouden al niet naar een staatschool mogen, net omwille van de linkse indoctrinatie die daar gebeurd. Maar moest ik desondanks toch met dergelijk geval geconfronteerd worden, werden die daar gewoon weggehaald.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 13:59   #96
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamer Bekijk bericht
1/ mijn kinderen gaan niet naar school om munthee te drinken of couscous te eten.
Dat is dan pech. Wij hebben op school onder andere een Engelse theemiddag gehad en een week lang enkel Indisch gegeten (zonder bestek!).

Citaat:
2/Evenmin om godsdienstlessen te volgen, of het nu islam is, katholieke godsdienst of Voudou/ zwarte magie.
Dat is dan pech. Godsdienst/zedenleer is een verplicht vak.

Citaat:
3/ op een gemeenteschool heeft godsdienst helemaal zijn plaats niet . Moesten ze in een katolieke school de leerlingen onderricht geven over de andere godsdiensten zou ik nog veel logischer vinden
Dat is dan pech. Traditie en de wet bepalen dat kinderen godsdienstlessen/zedenleer dienen te krijgen.

Citaat:
4/ mijn kinderen gaan niet naar school om moskee's te bezoeken. Als ik vind dat zij dat moeten kennen, of als ze zelf erachter vragen neem ik ze zelf wel mee daarheen
Dat is dan pech. Dan stuurt ge uw kinderen naar een andere school. Of ge geeft ze thuisonderwijs.

Citaat:
5/Als andere leerlingen niet komen sommige dagen kunnen ze zelf wel vertellen waarom ze afwezig waren. Een islamietische feestdag is voorlopig nog geen geldige reden, tussen haakjes.
Dat is dan pech. In de meeste scholen (ook de vrije) is het verlenen van absenties aan leerlingen voor religieuze feestdagen een feit. In sommige scholen zijn er op die dagen dan ook zoveel afwezigen dat andere leerlingen ook mogen thuisblijven.

Citaat:
6/ Op dit punt heb je gelijk : zet je principes door, en zeg gewoon dat je niet wil dat je kind aan die zever meedoet.
Dank u, maar pas dit dan ook toe op punten 1 tot 4 van uw kritiek.
Oud 27 november 2009, 14:04   #97
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
In onzen tijd leerden we nog over Albert Sweitzer en Pater Damiaan, en de vlucht naar Egypte ... en bij WO ging het over allerhande onderwerpen.

Kinderen een half jaar lang met geneut over de Islam bewerken is gewoon geschift. Nu mijn gasten zouden al niet naar een staatschool mogen, net omwille van de linkse indoctrinatie die daar gebeurd. Maar moest ik desondanks toch met dergelijk geval geconfronteerd worden, werden die daar gewoon weggehaald.

zes weken 2u = maanden = een half jaar lang
gemeenteschool = staatschool
in het belang van uw kind, of om uw fobie?

de andere argumenten zouden we dan ook moeten natrekken alvorens ze sereius te nemen.

besefffen jullie nu echt niet dat door jullie overdrijvingen en begripsverwarringen jullie totaal ongeloofwaardig maken?
Oud 27 november 2009, 14:06   #98
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Allemaal goed en wel maar is er een vorm van wederkerigheid?
Moeten de moslimkinderen weken aan een stuk over het katholicisme en judeisme leren? Kathedralen en synagogen bezoeken? Hun feestdagen kennen?
Ik vind van wel.

Citaat:
Bier leren brouwen en drinken?
Dat vind ik dan weer niet.
Oud 27 november 2009, 15:26   #99
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat telt voor de kinderen is dat ze speelgoed en snoep krijgen.

Ik heb nooit meegedaan met de leugens over sinterklaas; en mijn kinderen en ik denken er evengoed met plezier aan terug.
Je hoeft echt niet te liegen om het plesant te maken.
Liegen?Er word helemaal nikske gelogen.
mijn ouders hebben nooit tegen mij gezegd dat sinterklaas echt bestaat,lol.
Integendeel,zover dacht ik zelfs niet eens na,was er veel te jong voor ook tot op een bepaalde leeftijd je het dan zelf wel ontdekt,ik heb er geen trauma aan over gehouden.
Het is nu net fun je als klein manneke aan niks moet denken of wetende het allemaal fake is.
Jij bent een egoist,ik ikke en de rest kan stikke.Jij kijkt alleen naar je eigen,als ik wat zeg dan is alles in zijn geheel bekeken.
Oud 27 november 2009, 15:32   #100
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
hopelijk overstijgt uw intelligentie het nieveau van deze post.

uren samenzitten in de klas, naar elkaar luisteren, samen eten, samen spelen, samen een groepswerk maken.
Dat gaat over eigen ervaringen, eigen waarnemingen, eigen aanvoelen, en geen geleuter over al dan niet politiek correcte theorien.
Kijk, de moslims zijn er en zullen er blijven. Uw kinderen er leren mee omgaan is net zo goed een opvoedingstaak aks een ander.
Meensen die hun kinderen afschermen, en hen enkel de volgns hun (gekleurde) correcte informatie meegeven, bewijzen hun kinderen geen dienst.

Ze willen enkel dat hun éénzijdig en bekrompen gedachtengoed doorgaat in hun kinderen. Tegelijk beweren dat er binnen de islam ontolereerbare druk wordt uitgeoefend op bvb vrouwen. Begin bij uzelf, en laat uw kinderen hun eigen keuze maken, en geef hen beide klokken en klepels om dat met kennis van zaken te kunnen doen.

mijn oudste docher geeft nu les, vooral aan moslimmeisjes, en zal waarschijnklijk op die paar jaar al meer gedaan hebben voor de moslimvrouw, dan jij met je slogans in je hele leven zal doen.

mijn oudste zoon werkt in de 4e wereldbeweging, in eigen land. En geloof het of niet, je vind er alle vokeren, op de bodem van onze maatschappij. zijn slogan is de zwaksten eerst, lijkt mij beter dan die andere die op afkomst wijst.

De volgende probeert wat te doen aan planten in afrika en hun ziektes

De laatste studeert nog geneeskunde, afwachten waar die terecht komt.

Maar zoals u kunt zien zijn ze niet "aangetast" dor hun verblijf tussen de allochtonen, eerder sociaal en menselijk bewust geworden. Ik ben een gelukkige en fiere vader, dankbaar voor de inspanningen van iedereen die kennis gekoppeld hebben aan medemenselijkheid, en beide overgedragen hebben als evenwaardig.
Je ontwijkt hetgeen wat de openingspost betreft; het gaat hem erom deze al meer dan 4-5 weken lang erover bezig zit en altijd maar een stap verder gaat maar wel snel de belangrijkste zaken verzwijgt ivm de islam,lol.
Kinderen kunnen geen eigen keuze maken als ze op school al gebrainwashed worden door links gespuis en moslims die leugens komen vertellen.
Ik zou niet willen ook zo iemand mijn kinderen blaaskes en leugens komt wijsmaken en al het andere verzwijgt.

Je spreekt van zwaksten eerst?
Begin gvdm dan eerst eens met de eigen mensen hier die nu dakloos zijn en nu buiten moeten slapen terwijl gvdm illegalen speciaal voor hen tenten worden opgezet,manman,de zwaksten eerst,de ilegalen eerst.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be