![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want hoe jij hier steeds en alleen maar tekeer gaat tegen vlaanderen en de vlamingen??? Ik vraag mij af wat je hier in godsnaam nog loopt te doen of mogen we zeggen je ook zo'n beroepsdopper bent? En altijd snel zaken gaan aanhalen van in den buitenland.Ik heb het vooral over zaken die hier gebeuren en daar heeft een oorlog nikske mee te maken laat staan die clown van een obama of een bush. Wij beste vriend hebben duidelijk ons laten horen wij tegen die oorlogen waren van dhr bush,helaas zijn we een bende sukkelaars,sukkelaars die niks te zeggen hebben. Van moslims hoor je helemaal niks als er wat gebeurt,integendeel,dan staan ze te juichen als er een toren neergaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal doden dat het Christendom heeft veroorzaakt is namelijk ook niet min en nog steeds in stijgende lijn. En één zaak hebben alle westerse en Arabische godsdiensten gemeen, hou dom en arm, zodat je ze kan wijsmaken wat je wil en laten doen wat jij nodige acht. Maar geloofsovertuigingen horen nu eenmaal niet thuis in het onderwijs, maar zijn zaken die door de ouders moeten aangeboden worden aan hun kinderen. Er zijn immers een massa kinderen die hun schooljaar moeten overdoen, enkel en alleen omdat ze niet naar de mond van de lesgever godsdienst praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit meegedaan met de leugens over sinterklaas; en mijn kinderen en ik denken er evengoed met plezier aan terug. Je hoeft echt niet te liegen om het plesant te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast staat in onze wet nog steeds dat de ouders in de eerste plaats bepalen wat hun kinderen leren over de godsdiensten. In de eindtermen staat trouwens nergens dat kinderen meer moeten weten dan er andere godsdiensten bestaan en van welke regio ze komen. http://www.ond.vlaanderen.be/dvo/bas...orientatie.htm Nergens staat er dat ze een doorgedreven kennis ervan moeten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Christenen hun profeet was tenminste nog een vredelievend en onbaatzuchtig man ( Jezus ) terwijl de islamieten hun profeet een oorlogvoerende dictator was. Een beetje zoals alle staatshoofden in het huidige Midden Oosten. Niks nieuw onder de zon. Wat waren de Kruisvaarders anders dan mannen die de oprukkende islamtroepen wilden stopzetten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Schepen
|
![]() Vandaag zijn de moslims gelukkig. ze mogen slachten a volonte. Lekker veel bloed aan hun handen. Dan zijn ze in hun nopjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Heeft niks met breed - of smaldenken te maken. De wet is de wet, en respecteer je die niet, ben je fout bezig. Of moet voor het onderwijzen van wat de islam nu juist is, incluis couscous peuzelen en muntthee drinken, aan kinderen van het 5 de leerjaar mischien zo een " uitzonderingswet " gemaakt worden waarvan het Rood bedrog het geheim heeft ?
En moet al wie daarmee niet tevreden is direct bestempelt worden als " smaldenkend " , Vlaams Belanger ( oh ultieme belediging ), racist, neo-nazi enz enz ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
uren samenzitten in de klas, naar elkaar luisteren, samen eten, samen spelen, samen een groepswerk maken. Dat gaat over eigen ervaringen, eigen waarnemingen, eigen aanvoelen, en geen geleuter over al dan niet politiek correcte theorien. Kijk, de moslims zijn er en zullen er blijven. Uw kinderen er leren mee omgaan is net zo goed een opvoedingstaak aks een ander. Meensen die hun kinderen afschermen, en hen enkel de volgns hun (gekleurde) correcte informatie meegeven, bewijzen hun kinderen geen dienst. Ze willen enkel dat hun éénzijdig en bekrompen gedachtengoed doorgaat in hun kinderen. Tegelijk beweren dat er binnen de islam ontolereerbare druk wordt uitgeoefend op bvb vrouwen. Begin bij uzelf, en laat uw kinderen hun eigen keuze maken, en geef hen beide klokken en klepels om dat met kennis van zaken te kunnen doen. mijn oudste docher geeft nu les, vooral aan moslimmeisjes, en zal waarschijnklijk op die paar jaar al meer gedaan hebben voor de moslimvrouw, dan jij met je slogans in je hele leven zal doen. mijn oudste zoon werkt in de 4e wereldbeweging, in eigen land. En geloof het of niet, je vind er alle vokeren, op de bodem van onze maatschappij. zijn slogan is de zwaksten eerst, lijkt mij beter dan die andere die op afkomst wijst. De volgende probeert wat te doen aan planten in afrika en hun ziektes De laatste studeert nog geneeskunde, afwachten waar die terecht komt. Maar zoals u kunt zien zijn ze niet "aangetast" dor hun verblijf tussen de allochtonen, eerder sociaal en menselijk bewust geworden. Ik ben een gelukkige en fiere vader, dankbaar voor de inspanningen van iedereen die kennis gekoppeld hebben aan medemenselijkheid, en beide overgedragen hebben als evenwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De op dit moment sociologisch relevante islam ijvert voor segregatie, en wel op een zeer doeltreffende manier: de overgrote meerderheid van de mohammedanen huwt met partners uit de eigen groep, en voert die zelfs in groten getale in uit de landen van herkomst. In het licht daarvan moet een onderwijs dat segregatie niet ten doel heeft, deze ideologie niet gaan promoten. Gebeurde hetzelfde met het katholicisme, dat véél toleranter is, dan zou het land op stelten staan. Tenminste: tien jaar geleden zou dat zo zijn geweest. Nu gaan de mensen al eens vergelijken met de islam. De kinderen kunnen m.i. al heel wat leren uit de omgang met hun mohammedaanse klasgenootjes, en als ze zich meer willen informeren, hebben ze nog een heel leven om op eigen initiatief een heel interessante islam te leren kennen (zo'n variant die bij de moslims zelf helaas niet veel aanzien geniet). Of ze kunnen zich op de minder fraaie kanten richten, zoals die in de koran en de naleving daarvan tot uiting komen. Dat laatste moet ook iemand doen, want gevaren zijn er wel degelijk. Er is nogal een verschil tussen respectvol met moslims omgaan en de eigen hersenen uitschakelen om de haatcultus die de koran propageert in een suikerversie aan je kinderen voor te schotelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook deze man zag zich toen geboycot vanuit de katholieke inrichtende macht, die elke kans op twijfel over het ware geloof in de keim wou smoren. Ik heb dus een deja vu, nu is het de kerk niet, want die hebben niets te zeggen in een gemeenteschool, nu is het de politiek die geen verdere informatie dult. We zijn dus op 50 jaar geen stap geevolueerd wat dat betreft. Wat de islam doet is op dat niveau ttotaal irrelevant. Wat de moslims doen in uw omgeving daarentegen is wel belangrijk. Wat de diverse sprekers in die school gezegd hebben is belangrijk, en daar zijn bij mijn weten geen eenduidige verslagen over. De directie vertelt een totaal andere versie dan de grootmoeder. De overdrijvingen van het VB kennende, en de afstand tot de feiten, ben ik eerder geneigd de directie van de school te geloven. En woorden als promoten en indoctrineren te bechouwen als pure VB nonsens. Wat segregatie en huwen betreft, klopt uw verhaal, maar het is nog steeds veel beter om de helft van een gezin te kennen vanuit een schoolverleden, dan niemand te kennen. Ik denk dat je pas je hersens buiten werking stelt als je enkel de groep ziet en niet het individu en de waarden waar die persoonlijk voor staat. Om niet naar het verleden af te zakken, is het even absurd om te zeggen dat alle westerlingen anti moslim en pro amerikaans zijn, dan te zeggen dat alle moslims pro geweld zijn en anti westers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Over dat onderwijs over Islam: zonder twijfel hebben de kinderen uitgebreid gehoord over dat vreselijk lieve lekkere suikerfeest van de Mohammedanen. Maar zouden ze iets gehoord hebben over de oorsprong van dat feest? Ik denk het niet. De sprookjes van Grimm worden al als schadelijk voor de tere kinderziel beschouwd nietwaar? En het merendeel van de Mohammedanen hebben ook geen benul van de oorsprong van dit feest. Houwen zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen een half jaar lang met geneut over de Islam bewerken is gewoon geschift. Nu mijn gasten zouden al niet naar een staatschool mogen, net omwille van de linkse indoctrinatie die daar gebeurd. Maar moest ik desondanks toch met dergelijk geval geconfronteerd worden, werden die daar gewoon weggehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zes weken 2u = maanden = een half jaar lang gemeenteschool = staatschool in het belang van uw kind, of om uw fobie? de andere argumenten zouden we dan ook moeten natrekken alvorens ze sereius te nemen. besefffen jullie nu echt niet dat door jullie overdrijvingen en begripsverwarringen jullie totaal ongeloofwaardig maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn ouders hebben nooit tegen mij gezegd dat sinterklaas echt bestaat,lol. Integendeel,zover dacht ik zelfs niet eens na,was er veel te jong voor ook tot op een bepaalde leeftijd je het dan zelf wel ontdekt,ik heb er geen trauma aan over gehouden. Het is nu net fun je als klein manneke aan niks moet denken of wetende het allemaal fake is. Jij bent een egoist,ik ikke en de rest kan stikke.Jij kijkt alleen naar je eigen,als ik wat zeg dan is alles in zijn geheel bekeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kinderen kunnen geen eigen keuze maken als ze op school al gebrainwashed worden door links gespuis en moslims die leugens komen vertellen. Ik zou niet willen ook zo iemand mijn kinderen blaaskes en leugens komt wijsmaken en al het andere verzwijgt. Je spreekt van zwaksten eerst? Begin gvdm dan eerst eens met de eigen mensen hier die nu dakloos zijn en nu buiten moeten slapen terwijl gvdm illegalen speciaal voor hen tenten worden opgezet,manman,de zwaksten eerst,de ilegalen eerst. ![]() |
|
![]() |
![]() |